Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

advr

Citaat van: Raphie op mei 17, 2008, 19:36:06
Klopt, alleen "simpele"  matrix switching, geen firmware gadgets, 5.1, of wat dan ook.

Sowieso heb je met Pro apparatuur veel betere value for money dan met consumer

apart,als het werkt waarom ook niet ;D

gefeli en veel plezier O0
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

mikeske

Al een eindje in mijn bezit, maar nu pas een foto.
De rotel rcd 1072, is het apparaat in het midden:

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

tiptop

Mooie spullen heeft iedereen weer 8)

Volgens Raphie....iedereen aan de Mackie ;D ;)

ben wel benieuwd. Dan betalen we al jaren veels te veel met zijn allen. Damn :P
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Raphie

Nee hoor, je hebt nog steeds goede componenten in de rest v/d keten nodig  ;D Het is slechts een pre....  ;)
Maar wel een erg goede match met m'n Levinson.

We mogen best ets meer creativiteit hier op het forum. Ik ben bijv zelf erg positief verrast door de D/A kwaliteiten (stereo out downix)oals een TAG, maar kan toch zeker mee mt de gemiddelde receivers zoals Yamaha en Pioneer e.d. dus goed te gebruiken voor source switching (waarbij dan nu het geluid de input van het beeld volgt.)
JBL PRX Power!

Raphie

Citaat van: mikeske op mei 17, 2008, 20:46:57
Al een eindje in mijn bezit, maar nu pas een foto.
De rotel rcd 1072, is het apparaat in het midden:

Zo, dat wordt een mooi stapeltje zo! Goed bezig Mike, staat strak in het meubel ook 8)
Goede Mike heb je Mike ;D heb die Sennheiser ook, da's geen kattepis ;D
JBL PRX Power!

tiptop

Citaat van: Raphie op mei 17, 2008, 21:03:08
Nee hoor, je hebt nog steeds goede componenten in de rest v/d keten nodig  ;D Het is slechts een pre....  ;)
Maar wel een erg goede match met m'n Levinson.

We mogen best ets meer creativiteit hier op het forum. Ik ben bijv zelf erg positief verrast door de D/A kwaliteiten (stereo out downix)oals een TAG, maar kan toch zeker mee mt de gemiddelde receivers zoals Yamaha en Pioneer e.d. dus goed te gebruiken voor source switching (waarbij dan nu het geluid de input van het beeld volgt.)
Hebben ze ook geen mooie goedkope eindbakken dan? :)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

mikeske

Citaat van: Raphie op mei 17, 2008, 21:04:40
Zo, dat wordt een mooi stapeltje zo! Goed bezig Mike, staat strak in het meubel ook 8)
Goede Mike heb je Mike ;D heb die Sennheiser ook, da's geen kattepis ;D

Ja, vind het ook wel mooi zo.

De mike ben ik ook heeeeel tevreden van,
is wat anders dan die plastiek rommel die standaard bij Singstar is geleverd ....
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Raphie

Citaat van: tiptop op mei 17, 2008, 21:05:44
Hebben ze ook geen mooie goedkope eindbakken dan? :)

Jawel, maar dat is klasse D en heeft toch niet het fundament van een Levinson ;)
JBL PRX Power!

tiptop

Aha, dus ook niet de uitvoering in 800 watt/8ohm?

Raphie

Ik heb ze nog niet geluisterd, maar mijn luisterervaring met klasse D is tot op heden nog niet echt 100% overtuigend
JBL PRX Power!

Kwabbernoot

Citaat van: Raphie op mei 17, 2008, 17:58:09

Da's toevallig. I've got a Big Knob as well.   8)  ;D

Groeten...

Raphie

Citaat van: Kwabbernoot op mei 18, 2008, 00:34:50

Da's toevallig. I've got a Big Knob as well.   8)  ;D

Groeten...

Kijk  ;D

foto?  ;D :P
JBL PRX Power!

Alco

Inmiddels alweer 'n aantal weken geleden, maar toch...

Kwam 'm bij toeval tegen op internet, en aangezien ik altijd een zwak heb blijven houden voor 'the little shoebox' kon ik het niet laten en heb 'm toch maar in huis gehaald.  ('oude liefde roest niet' :-*;D

Heb eigenlijk (nog) helemaal geen plek voor een 2e setje, maar zag 't wel al voor me:
Een vinyl-only setje, met de Nait-2, m'n oude Rogers Studio-3's en 'n goede draaitafel. 8)
Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

DJ-Foxx

JBL JRX-118SP voor DJ doeleinden!  ;D

;)

edit: volgende op het lijstje word waarschijnlijk een Ecler Nuo 5  :)

Raphie

Kijk dat wordt weer lekker knallen
JBL PRX Power!

tiptop

Citaat van: Alco op mei 18, 2008, 10:47:51
Inmiddels alweer 'n aantal weken geleden, maar toch...

Kwam 'm bij toeval tegen op internet, en aangezien ik altijd een zwak heb blijven houden voor 'the little shoebox' kon ik het niet laten en heb 'm toch maar in huis gehaald.  ('oude liefde roest niet' :-*;D

Heb eigenlijk (nog) helemaal geen plek voor een 2e setje, maar zag 't wel al voor me:
Een vinyl-only setje, met de Nait-2, m'n oude Rogers Studio-3's en 'n goede draaitafel. 8)

Echt leuk :D Er is altijd wel plek voor een 2e set toch 8)

DA BoSS

Citaat van: Raphie op mei 17, 2008, 17:58:09

Dames en heren, ik presenteer mijn nieuwe PRE:

In combinatie met de MOTU 828 firewire module met streaming audio ONVERSLAANBAAR!

Hier durf ik IEDERE shootout mee aan.

gaaf man 8)
High-end audio is about passion                         -passion for music, and for how well it is reproduced...

Alco

CiteerEcht leuk  :D Er is altijd wel plek voor een 2e set toch 8)

Nou,...voor 't setje op zich wel, maar niet voldoende om de speakers een beetje de ruimte te geven.
(dan zouden ze OF amper 1,20 meter van elkaar staan, OF stijf tegen de zijmuren, OF ik zit er zelf amper 1,5 meter van af.  :-\ :(

Al m'n kamers (woonkamer + 2 slaapkamers) zijn wat dat betreft niet echt HiFi-proof ::) ;) )
(te klein/smal of teveel deuren/ramen)

Nouja,...was toch al van plan om geen jaren meer in m'n huidige woning te blijven wonen, dus... 8)

Rega IO, Bluesound Node N130, Dali Oberon 1's op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Chord Clearway rca + De Groef Audio)

tiptop

Dan maar een nieuwe woning erbij kopen ;D

Alco

CiteerDan maar een nieuwe woning erbij kopen  ;D

Nou,...liever 'in plaats van' ;D. Als ik de tijd terug kon draaien had ik m'n huidige woning nooit gekocht.
(kijk dagelijks op Funda, maar kom zelden iets bijzonders tegen, binnen mijn budget)

Maarja,... de laatst tijd staan woningen gemiddeld veel langer te koop dan pak 'm beet 1 jaar geleden,
en ik zit niet graag vele maanden met dubbele lasten.  :-\

Dus,...de nieuwe stereo aanwinst zal nog wel effe 'n tijdje in de kast vertoefen, vermoed ik.

tiptop

Wat in het vat zit verzuurd niet ;)

Maximus_Aurelius

Mijn laatste aanwinst: Eigenlijk moet het mono aanwinst zijn omdat het maar eentje is  ;D

Een Furutech Wandcontactdoos FT-SWS (R) Rhodium variant.

Accuphase C-2150 & P4500  > APL DSD AR > YG Acoustic Carmel > Sternklang Ephemera LS kabel >  Siltech 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( Jcat USB XE & Farad super3 ) > Taiko Extreme ATX-DC with Keces P8 >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

molle

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 20, 2008, 12:42:22
Mijn laatste aanwinst: Eigenlijk moet het mono aanwinst zijn omdat het maar eentje is  ;D

Mooi 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

J.S.

Citaat van: Maximus_Aurelius op mei 20, 2008, 12:42:22

Zeker mooi! Heb onlangs de Gold versie aangeschaft en alleen door het uiterlijk en de mooie verpakking werkt het al 8)

reMC

Mijn vriendin wilde door het hele huis de standaard wandcontactdozen vervangen door de Furutechs ;D