Wat is jouw laatste stereo - aanwinst

Gestart door Peerless Monster, april 8, 2006, 12:34:24

Vorige topic - Volgende topic

Daklem

Citaat van: papa wes op februari 22, 2008, 07:04:34
Een Musical Fidelity A5, en kwa geluid en sturing, is deze super.
Groeten ik

Heel erg sjiek ding! gefeliciteerd!  O0

papa wes

Dank u allemaal, deze is een blijver. Mijn ongeloof dat audioapparatuur moet inspelen, wordt met de grond gelijk gemaakt. Na een week X 24 uur inspelen, klinkt deze echt ongelooflijk mooi. Mooie match met mijn teac vrds 10 en mijn B&W's 801 matrix s3. Mijn enige upgrade, die nog gaat gebeuren, is Kimber 8tc bi-wire.
Groeten ik
Teac vrds 10, Rega p3  grado gold, B&W 801 matrix, Kimber 8tc

ll0ll

Een Marantz cda-94 d/a converter.  ;)
Technische identiek aan de Philips dac960

Antispam: De thumbs openen geen vergroting, maar verwijzen je naar mijn site waarop meer foto's van de cda-94 te bekijken zijn ;)
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540 | Cyrus One Cast | Cyrus One Linear
http://www.dutchaudioclassics.nl

genesis

Mooi ding, heb ik vroeger ook gehad icm met de CD-94II O0

Genesis
Carpe Diem

ll0ll

Citaat van: genesis op februari 24, 2008, 21:53:12
Mooi ding, heb ik vroeger ook gehad icm met de CD-94II O0

Genesis

He, jij hebt toch die cd12 combo? Ik ken die set niet heel goed, vind hem wel heel erg interessant (hoop ooit minimaal de da12 te kunnen kopen), ik ben benieuwd, die cd12, is dat nou enkel een loopwerk of ook een standalone speler?
Heb jij wellicht binnenwerk foto's (die ik eventueel op mijn site kan plaatsen)?

Thx! ;)
Philips LHH1000 | Marantz Project D1 | Philips LHH A200 | Philips LHH300r | Shure SHR1540 | Cyrus One Cast | Cyrus One Linear
http://www.dutchaudioclassics.nl

Staaled

Creaktiv Audio 11-1, topplaat is de met lood en zand gevulde versie. 8)

Voor reeds bestelde maar nog te arriveren apparatuur.  ;) :P

Salut,Hipster.

"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

R

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Staaled

Citaat van: R op februari 25, 2008, 10:46:24
Mooi zeg!! Wat komt er in?
Er op en er in. :D

Er op een draaitafel , er in een phonotrap en nog wat spullen en toebehoren.
Welke blijft nog even een verrassing.

Citaat van: mikeske op februari 25, 2008, 12:24:34
Heel mooi rack man  8)
Thanx,ben er ook zeer over te spreken.
Het blijft echter Creaktiv. ::)

Dat houdt in dat er na levering ook enige creativiteit van de eigenaar wordt verlangd. :P ::)
Meestal ontbreekt er iets.Ook nu weer.
"Inability to accept the mystic experience is more than an intellectual handicap. Lack of awareness of the basic unity of organism and environment is a serious and dangerous hallucination. For in a civilization equipped with immense technological power, the sense of alienation between man and nature leads to the use of technology in a hostile spirit – to the "conquest" of nature instead of intelligent co-operation with nature." (Alan Watts, Psychedelics and Religious Experience, 1968)

molle

Een Lehmann Black Cube SE en een Nordost Baldur 0.6m XLR 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

EdoE

molle

Citaat van: EdoE op februari 25, 2008, 15:51:37
Oe. Heel mooi...

Thx. Kan er wel nog niet veel over zeggen. Moet nog wat inspelen maar de eerste indruk?  O0 Een heel wat ander caliber dan de Clearaudio :o :o
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

ajbeefde

Citaat van: Hipster op februari 25, 2008, 10:31:52

Salut,Hipster.

Nice !!!!
Denon AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE. KEF R3 Meta Indigo Gloss Special Edition, Kef IQ10, Kef model 100. REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega Planar3/Exact, Chord Shawline X luidsprekerkabel, AQ Cinnamon Optical, AQ Forest HDMI, Supra MD06 EU SP/LoRad 2.5 CS-EU.

Raphie

Citaat van: Hipster op februari 25, 2008, 10:31:52

Salut,Hipster.

Wat zijn de mooi he?  ;D Ben nog steeds erg content met m'n Little Reference
JBL PRX Power!

tiptop

Wat een mooie spullen weer allemaal :D

(De lehmaan is idd een erg mooie voor zijn geld he)  ;)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

molle

Citaat van: tiptop op februari 25, 2008, 18:16:56
Wat een mooie spullen weer allemaal :D

(De lehmaan is idd een erg mooie voor zijn geld he)  ;)

Heb de tijd nog niet gehad om wat platen te kunnen draaien maar de eerste indruk was zeker wel WOW :o

genesis

Citaat van: ll0ll op februari 25, 2008, 09:33:28
He, jij hebt toch die cd12 combo? Ik ken die set niet heel goed, vind hem wel heel erg interessant (hoop ooit minimaal de da12 te kunnen kopen), ik ben benieuwd, die cd12, is dat nou enkel een loopwerk of ook een standalone speler?
Heb jij wellicht binnenwerk foto's (die ik eventueel op mijn site kan plaatsen)?

Thx! ;)

De CD-12 bestaat uit een CD12 en een DA12, dus een los loopwerk en een losse DA convertor. Als je alleen de DA12 kan bemachtigen (wat al zeer onwaarschijnlijk is) dan komt die niet volledig tot zijn recht. In standaard vorm levert het loopwerk de grootste winst, denk daarbij aan 60% voor het loopwerk en 40% voor de DAC. In gemodificeerde versie Ken Ishiwata icm een Genesis Digital lens heb je het mooiste resultaat.

Genesis
Carpe Diem

Geerdie

Citaat van: ll0ll op februari 24, 2008, 06:19:06
Een Marantz cda-94 d/a converter.  ;)
Technische identiek aan de Philips dac960

Antispam: De thumbs openen geen vergroting, maar verwijzen je naar mijn site waarop meer foto's van de cda-94 te bekijken zijn ;)

Hoi.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. :D

Heb 15 jaar met een cd94II gespeeld en een paar jaar met een dac960.
De afkomst verloochend zich niet.  ;)
Beide zijn inmiddels verdwenen uit huize Geerdie ;D
Vond het tijd voor wat vernieuwing en vond deze in een Cambridge 640C-V2.
Beide bovengenoemde apparaten klonken in vergelijk met de Cambridge nogal euhh...gedateerd :-\ .
De cd94II liet overall nogal wat detaillering liggen maar luisterde best wel prettig.
De dac960 was heel sterk in het laag. Het hoog was veeeels te grof en het midden ging gebukt onder een gebrek aan definitie en detail.
De bouwkwaliteit echter was van beide apparaten geweldig. 8)
Ik hoop dat jij er net zoveel lol aan beleefd als ik. :)
Anthem MRX 540 - Mytek Brooklyn Dac+- Bluesound Node - Kef R7 front - Dali Rubicon 2 rear - Rel S812 - Audioquest - NordOst

peed

In blijde afwachting van een classé CA200 in black
Sonus faber cremona auditor m graphite,classe cap 151

Raphie

nog geen €25,00 bij Mediamarkt, maar speelt echt SUPER CD's via Dgital RCA af. Is voor mij de verrassing van 2008!
En ja, hij is i.d.d. halve breedte
JBL PRX Power!

neverywhere

Citaat van: Raphie op februari 26, 2008, 22:16:39

nog geen €25,00 bij Mediamarkt, maar speelt echt SUPER CD's via Dgital RCA af. Is voor mij de verrassing van 2008!

Geluid is ok?   Heb nu een PHilips van rond de 100 euro staan maar die  klinkt tamelijk....eh.....doods....

Ben dus al een tijdje aan het rondsnuffelen voor wat beters .....zou dit wat zijn ?
I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

Raphie

Yep, digitaal aangesloten super! speler is super simpel, maar met een goede DAC prijs/kwaliteit onverslaanbaar, laadt ook snel en speelt superstil. Echt aangenaam verrast voor 24,95
JBL PRX Power!

eduard

Citaat van: Raphie op februari 26, 2008, 22:32:43
Yep, digitaal aangesloten super! speler is super simpel, maar met een goede DAC prijs/kwaliteit onverslaanbaar, laadt ook snel en speelt superstil. Echt aangenaam verrast voor 24,95

Raphie, je was toch bezig om alles via de pc aftespelen?

-madison-

Citaat van: Raphie op februari 26, 2008, 22:16:39

Ik heb de blokker versie, geen idee wat daar voor merk op staat :P vind de beeldkwaliteit ook erg meevallen, ik heb hem voor 30,- gekocht en vond hem over scart niet minder dan de Marantz DV6400 die ik heb gehad :D
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Daklem

Goedkope kwaliteit wordt naar mate de tijd verstrijkt beter. :)