Problemen tweaknews?

Gestart door Wowly, april 5, 2006, 11:32:57

Vorige topic - Volgende topic

Wowly

Hello folks!

De laatste tijd lijkt het wel of tweaknews zijn servers niet up to dat heeft óf ik heb een probleem met mijn software.

Wat is het geval, in de voorgaande maanden is het een kleine moeite om mbv Newzbin Msgid's binnen te halen, in newsbin te zetten en dan een proefdvd-tje te downloaden in een uurtje. Echter de laatste twee weken zijn de rar's wel héél erg vaak missing.

Heeft iemnd die ervaring ook?

Wowly

Erik

Klopt stond al in het HD topic, Tweakdsl had even wat problemen en ze worden als het het vandaag definitief opgelost mbv nieuwe apparatuur. Zal vast nog wel even 2 dagen emmeren zijn ivm murphy law ;D Dus even volhouden .
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Wowly

He dat is goed nieuws!

Ik begon al te balen, daar we tweaknews hadden gekozen vanwege hun onberispelijke reputatie ;D ;D

Wowly

Erik

Over het algemeen gaat het daar wel goed hoor, één keer per jaar een weekje k*t door bv een kapotte array disken. Maar verder, dont worry.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

btw een payserver er naast waar je bv 25gb (€10 op astraweb) koopt op te maken wanneer je wilt, helpt ook behoorlijk op in slechte dagen de boel compleet te houden ;)
- Winston Churchill

Wowly

hihihi  ;D

Nou heb ik een dergelijke S%$^tload aan films dat ik voorlopig wel ff vooruit kan, alleen, er staan zoveel gave zaken op de laatste tijd dat ik nu merk dat ik het echt mis, al die media :D

Ik was net van plan voor de family flink wat IMAX-en binnen te halen, dan maar een dagje wachten dus

Wowly

Erik

Het leven van een leecher kan soms hard zijn ;D
- Winston Churchill