Goedkoopste cd/dvd op cdwow, gebruik de volgende link!:

Gestart door Dracoplasm, april 3, 2006, 20:31:42

Vorige topic - Volgende topic

Dracoplasm

Gebruik dus altijd bij cdwow de volgende link met de produktcode die in je adresbalk te vinden is voor de goedkoopste cdwow variant:

http://runob.seclan.be/
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

take5

Hoezo "dus"?  ??? Heb ik een ander topic gemist  ::) Kun je anders iets meer vertellen over wat, waar, waarom, etc?

BernHardN

en hij staat bij de favorieten  ;)
kan zo 4,- schelen

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Dracoplasm

Citaat van: take5 op april  4, 2006, 10:49:22
Hoezo "dus"?  ??? Heb ik een ander topic gemist  ::) Kun je anders iets meer vertellen over wat, waar, waarom, etc?

Wat is dit nou weer een kruisverhoor  ::) Slaat op de titel van dit topic. Het is graag of niet hoor, je hoeft natuurlijk niet te reageren  ???

Citaat van: BernHardN op april  4, 2006, 11:03:33
en hij staat bij de favorieten  ;)
kan zo 4,- schelen

Precies, ik gebruik het altijd, kan inderdaad best veel schelen zo nu en dan, euro prijzen staan er ook meteen netjes.

Misschien dat deze beter in een ander topic past, zoja, gooi hem dara dan maar heen!  ;)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

meelzs

zo, dat scheelt inderdaad wel in de kosten.. 4 euries voor saving private ryan inclusief verzendkosten ;D
LG Oled 65C9V
Marantz SR8012
Zappiti One 4K HDR
Kef R 11, Kef R2C, Kef R5, SVS SB-2000 Pro

redfox001

Ik koop hem liever via: http://www.boudisque.nl/bestellen/index.asp?artikelnr=624982 voor 40 euro  ;D

Maar idd cdwow verschilt nogal in zijn eigen prijzen.

-Freek-

Ik ben nogal een noob, dus als je dit mij even wilt uitleggen ;D: moet je nou eigenlijk bij de link die jij geeft de dvd-titel intypen die je wilt hebben, of wat? Ik snap 't nl niet helemaal :).

BernHardN

Citaat van: JKI op april  5, 2006, 21:34:11
Ik ben nogal een noob, dus als je dit mij even wilt uitleggen ;D: moet je nou eigenlijk bij de link die jij geeft de dvd-titel intypen die je wilt hebben, of wat? Ik snap 't nl niet helemaal :).

je open 2 pagina's, 1 met de gewone cd wow en de andere met bovenstaande link.
op de gewone zoek je wat en dan staat er in de adresbalk een produktcode, deze copieer je in de andere site (bovenste vakje) kijk even of het om een CD of DVD gaat >enter en  :D een rijtje met prijzen klik op de goedkoopste en bestellen maar

;)

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

FrankB

Handige link, dank daarvoor! Helaas is cd-wow lang niet altijd de goedkoopste.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Dracoplasm

Citaat van: FrenkB op april  6, 2006, 11:50:14
Handige link, dank daarvoor! Helaas is cd-wow lang niet altijd de goedkoopste.

Ik kijk ook altijd even rond, vaak heeft de frs ook wel een leuke aanbieding. Maar cdwow blijft vaak wel favoriet naast play.

Flickr photostream

-Freek-

Citaat van: BernHardN op april  5, 2006, 21:42:37
je open 2 pagina's, 1 met de gewone cd wow en de andere met bovenstaande link.
op de gewone zoek je wat en dan staat er in de adresbalk een produktcode, deze copieer je in de andere site (bovenste vakje) kijk even of het om een CD of DVD gaat >enter en  :D een rijtje met prijzen klik op de goedkoopste en bestellen maar

;)
Ok, bedankt voor de uitleg ;).

peterrr

zelf ben ik bij cd wow " ein mitglied" via de duitse variant ben ik altijd een paar Eurootjes goedkoper uit.,

Was toen ook een tip van iemand hier op het forum.

mvgrt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2