Goede "redelijk stille" koeler voor AMD XP?

Gestart door wolsinkpower, april 1, 2006, 22:20:55

Vorige topic - Volgende topic

wolsinkpower

aangezien ik HD films wil gaan afspelen met de pc in groningen.. moet ik hem overclocken

het is een 2200+ en kon 2600+ aan maar werd dan wel warm.. en draaide stabiel zolang de zijkap van de kast eraf was..

echter kan dit niet echt in de huidige situatie en zou dat teveel lawaai maken.. daarom zoek ik nu een goede koeler waarmee ik hem ook zo kan overklokken (of zelfs verder) zonder dat hij echt TE heet word..

ik weet het.. ik kan beter een nieuwe CPU kopen maar geloof me.. ik heb al genoeg kosten laatste tijd en die upgrade komt er echt nog keer aan (morgen nieuwe CRT en binnenkort nieuwe dvd speler.. al genoeg centen :()

Ash: Klaatu verrata n... Necktie... Nickel... It's an "N" word, it's definitely an "N" word!
Epson EH-TW5900][Sony KD-49X8308 ][ Sony STR-DG820S ][Antec Fusion Remote Zwart I3 530 HTPC][Jamo S 426 HC3 Surroundset ][KEF 104AB][Cambridge Audio A1 MK3 Special Edition][Thorens TD-165

wh-vanderpost

Zet er zo'n volledig koperen bonk van Zalman op en je kan hem misschien zelfs nog wel passief overclocked laten draaien ;D ;D
Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Stadium III

ik kan er helemaal mee eens zijn zalman zijn wel de betere koelers

Je kunt ook gaan zoeken voor pasief koeling of waterkoeling maar dat is denk ik te duur dus zalman!!!

groetjes stadium III
5.2.4 Marantz Klipsch setup

bartje010

zalman is echt het beste, hoor je echt bijna niet en anders worden de modellen geleverd met een fan controller (een simpele) waarmee je hem echt helemaal fluister stil kunt maken!!! Ik heb nou meer last van ruis over me speakers dan van de fan op me cpu ;)
Systeem:
Kenwood KRF-V7060D, Infinity Reference 31 MK2, JBL Digital 12, Mit Terminator 3, Harman Kardon DVD 22.

BitchCrew

andere optie: Arctic Cooling is helemaal niet duur en moet zeker niet onderdoen voor zalman. om niet te zegge dat hij beter is.

Raphie

Jongens, de zalman is bijna net zo duur als zijn XP ;D ;D
JBL PRX Power!