[BG808s] scanfail led aan, projector reageert niet meer

Gestart door Tapeshirt, april 1, 2006, 19:49:10

Vorige topic - Volgende topic

Tapeshirt

Hoi allen,

ik heb een probleem met mijn BG808s. scanfail led was aan, dus geen beeld. projector probeerde een aantal keer opnieuw op te starten uit zichzelf zonder resultaat, ook als ik zelf de projector een aantal keer aan en uit zette bleef de scanfail led branden. Het rare is alleen dat nu de projector ook niet meer reageerd op de afstandsbediening op de projector zelf. oftewel, hij doet niets meer. Aan de leds naast de AB is wel te zien dat de AB een signaal geeft, de projector reageert daar alleen niet op. ik heb de zekeringen op de SMPS doorgemeten, zijn allemaal goed. Wat kan dit zijn? iemand enig idee?
Alle input is welkom, alvast bedankt.

gr

Berend

Rob_Dingen

Hoi Berend

Dat is haast niet te zeggen.
Als alle ledjes van de voeding aangaan dan zit het hoogst waarschijnlijk in de hor of ver board.

Rob

Tapeshirt

Citaat van: Rob_Dingen op april  1, 2006, 20:47:35
Hoi Berend

Dat is haast niet te zeggen.
Als alle ledjes van de voeding aangaan dan zit het hoogst waarschijnlijk in de hor of ver board.

Rob

Hoi Rob,
Inderdaad, alle lampjes van de voeding gaan aan, inclusief het scanfail ledje. Heb jij toevallig een horizontal en een vertical board liggen waarmee ik het even kan proberen, of heb je toevallig nog een ander idee? Alvast bedankt voor je hulp!

gr

Berend