Password kwijt Windows XP

Gestart door Kerstmanno, april 1, 2006, 10:35:49

Vorige topic - Volgende topic

Kerstmanno

Ik heb twee logins op een oude laptop waar XP opstaat. Een restricted login zonder password en een administrator login met password. Helaas ben ik dit password kwijt. Weet iemand een tooltje waarmee ik het password kan resetten? Ik heb al gegoogled, maar heb nog niet iets kunnen vinden wat aan de volgende eis voldoet:

Ik heb geen cd-rom speler, dus programmaatjes die je moet booten vanaf cd werken niet bij mij.

Graag tips!!

FrankB

Tja, ik heb een tool waarmee je het admin pw kunt wijzigen zonder het origineel te weten. Maar die staat op een cd-rom met allerlei andere zooi en ik krijg 'm niet afgezonderd.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Kerstmanno

Citaat van: FrenkB op april  1, 2006, 10:52:03
Tja, ik heb een tool waarmee je het admin pw kunt wijzigen zonder het origineel te weten. Maar die staat op een cd-rom met allerlei andere zooi en ik krijg 'm niet afgezonderd.

Wat heb ik daar dan aan?  ::)  ;D

Maar kan je dat programma niet gewoon downloaden en runnen vanaf de harde schijf?

wh-vanderpost

Denon AVC-X3800H | Rotel RMB-1555 | NVidia Shield Pro | PS3
KEF R11 Meta | R6 Meta | R3 Meta | SVS PB1-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Belden | DIY UTP | AudioQuest

FrankB

Citaat van: Menno-(b)ert op april  2, 2006, 14:07:09
Wat heb ik daar dan aan?  ::)  ;D

Niks ;D

Citaat van: Menno-(b)ert op april  2, 2006, 14:07:09
Maar kan je dat programma niet gewoon downloaden en runnen vanaf de harde schijf?

Ik zal nog eens kijken, maar ik bedenk me nu dat ik die toolkit op een CD-RW had staan en ik die volgens mij een tijdje terug heb gewist. Maar wellicht kan ik vanavond nog iets op internet vinden. I'll let you know.

Kerstmanno

Citaat van: FrenkB op april  3, 2006, 15:18:33
Niks ;D

Ik zal nog eens kijken, maar ik bedenk me nu dat ik die toolkit op een CD-RW had staan en ik die volgens mij een tijdje terug heb gewist. Maar wellicht kan ik vanavond nog iets op internet vinden. I'll let you know.

Thanks, ben overigens wel van 4-18 april in canada en 20-23 april in Budapest, dus dan weet je dat ook weer :)

B.J.

FrankB

Citaat van: Menno-(b)ert op april  3, 2006, 15:38:25
Thanks, ben overigens wel van 4-18 april in canada en 20-23 april in Budapest, dus dan weet je dat ook weer :)

Dat verklaard waarom je niet online bent :D. Fijne vakantie!

Kerstmanno

Citaat van: Bas Janssen op april  3, 2006, 15:40:28
Menno, je kan vast zelf wel ergens http://www.winternals.com/Products/AdministratorsPak/ downloaden?  :D

Helaas niet, jij wel?

@Frenk
Bedankt, ben net vandaag teruggekomen. Overmorgen weer naar Budapest!

FrankB

Citaat van: Menno-(b)ert op april 18, 2006, 22:29:37
@Frenk
Bedankt, ben net vandaag teruggekomen. Overmorgen weer naar Budapest!

Dat is vandaag alweer. Je ziet nog eens iets ;)