Kortings coupon Bol

Gestart door searcher, maart 20, 2006, 09:33:32

Vorige topic - Volgende topic

TheSpeedSkater

Citaat van: Ruben op maart 26, 2006, 23:45:34
Ha ha, nog iets moois besteld?

Cdtje van de Dire Straits, Lenny (had ik al, alleen de cd is spoorloos), paar dvd´s en nog een dubbel cd van Aritha Franklin..voor mijn vriendin.. :P
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

jantje112

Ik heb net nog 4 dvd's besteld.. Je betaald nog steeds geen verzenden..

Met deze krijg je ook NEVOBO6696

dus bestel allen meer.. net saw voor 49 cent besteld

-Freek-

Hoeveel € korting krijg je met die code?

R

Aantal Prijs       Totaalbedrag Titel                    Levertijd
----------------------------------------------------------------------
1      EUR    7.99 EUR    7.99  The Best Of Sade         Op werkdagen voor 17.00 uur
                                (speciale uitgave)       besteld, morgen in huis

Subtotaal         EUR     7.99
Verzendkosten     EUR     1.95
Coupon            EUR    -4.50
Totaalbedrag      EUR     5.44

-Freek-

Dus de code die jantje112 gaf is óók goed voor 4,50 euro korting? Mooi:).

wil

Citaat van: JKI op maart 27, 2006, 14:44:05
Dus de code die jantje112 gaf is óók goed voor 4,50 euro korting? Mooi:).
maar je kan er maar 1 tegelijk gebruiken :(

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

TheSpeedSkater

Dat is jammer, anders zou je nog geld toe kunnen krijgen  ;)

-Freek-

Vanwaar eigenlijk deze actie?

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Edtbonep

Die bon van jantje112 werkt bij mij niet....
Komt dat misschien omdat ik op dat emailadres al die andere bon had gebruikt? ::)
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

advr

yes, werkt goed.

Stef bos-ruimtevaarder gekocht met 4,5 korting.... ::)

thanks ;D ;D ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Summer

Ik heb net 2 fast 2 furious besteld. De coupon werkt dus nog!

Bedankt!

-Freek-

Ik heb een dvd besteld en er staat nu bij bestelstatus: wordt verwerkt. Wanneer en op welk rekeningnummer moet ik betalen? Krijg ik daar nog bericht over?

TheSpeedSkater

Je krijgt een acceptgiro thuis...als je daarvoor gekozen hebt..

ander heb je al betaald :) via cc of ideal

advr

ik heb de bevestiging ook al binnen. 8)

wanneer komen ze erachter dat er wel heel veel op deze code besteld wordt??? ;D ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

-Freek-

Citaat van: TheSpeedSkater op maart 28, 2006, 13:35:54
Je krijgt een acceptgiro thuis...als je daarvoor gekozen hebt..

ander heb je al betaald :) via cc of ideal
Hoe kunnen ze het dan bij bijv. sommige dvd's waarmaken dat als je vóór 5 uur bestelt, je het de volgende dag in huis hebt?

TheSpeedSkater

Omdat je pas na 14 dagen hoeft te betalen ofzo...je krijgt meteen je dvd binnen + een rekening, die moet je overmaken  ;D

TheSpeedSkater

Citaat van: advr op maart 28, 2006, 14:24:52
ik heb de bevestiging ook al binnen. 8)

wanneer komen ze erachter dat er wel heel veel op deze code besteld wordt??? ;D ;D

Ik denk vandaag...Ik had gister 3 bestellingen gedaan, met 3 verschillende mail adressen maar wel met hetzelfde aflever adres..Helaas hebben ze de laatste 2 bestellingen geannuleerd..Zal wel met die code te maken hebben.

Nahpets

Citaat van: TheSpeedSkater op maart 28, 2006, 15:09:06
Ik denk vandaag...Ik had gister 3 bestellingen gedaan, met 3 verschillende mail adressen maar wel met hetzelfde aflever adres..Helaas hebben ze de laatste 2 bestellingen geannuleerd..Zal wel met die code te maken hebben.

Zelfde verhaal. afgelopen weekend 3 bestellingen gedaan. Gisteren 1 geannuleerd, vandaag de andere 2  :-X

Enno  :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

advr

kan ook zijn dat ze alles gaan annuleren vanaf nu of gisteren :P

ik heb maar 1 cd besteld. ben erg benieuwd of die nog wel binnen komt ;D

Grindtegel

Bol is echt zo'n waardeloze shop, al krijg ik het voor de helft dan koop ik er nog niet.

In het verleden nog wel eens geprobeerd wat te kopen, maar bij iedee bestelling ging er wel wat mis. Of ze hadden het produkt niet op voorraad (terwijl er bij levertijd 1-3 dagen of zoiets stond) of ze konden het produkt helemaal niet meer leveren (en weer stond levertijd 1-3 dagen) etc etc.

Echt een k.u.t. zaak van heb ik jou daar
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

TheSpeedSkater

gheghe..nouja, met die korting vond ik het nog wel leuk..

Tot nu zijn er van de 3 bestellingen 2 geannuleerd. De eerste bestelling die ik gedaan heb wordt uitgeleverd staat er, dus dat moet wel goed komen..Die is trouwens ook al betaald  :)

Wacht het wel even af..

advr

heb nog nooit problemen gehad met Bol, maar heb er niet veel gekocht. :o

Lucky.L

Ik heb HEEL veel besteld bij bol en kan niet anders zeggen dat ik het een goede zaak vind!!
Ik heb trouwens ook maar die kortings bon gebruikt[met succes -4,50]!!

MVG
Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

Edtbonep

Vandaag email van BOL ontvangen dat mijn eerste DVD-bestelling met korting onderweg is.... ::) :D
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.