Kortings coupon Bol

Gestart door searcher, maart 20, 2006, 09:33:32

Vorige topic - Volgende topic

searcher

www.bol.com

Bol.com - www.bol.com
€4,50 korting (geldig t/m 31-07-2006) - NEVOBO-92834

Gr Searcher

FrankB

2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

R

Hoe vaak kun je die gebruiken dan? ik dacht maar 1 keer.

bmateijsen

Ik heb hem net gebruikt.. De Delta Deceptie besteld.. ;)

searcher

Citaat van: Ruben op maart 20, 2006, 10:47:22
Hoe vaak kun je die gebruiken dan? ik dacht maar 1 keer.

Nee hoor,

Verschillende gezins leden met andere e-mail adressen en misschien Oma ook  ;D

mvg Searcher

R

Mooi zo, ook maar even gebruik van gemaakt. Blijven afzetters bol, maar dit scheelt wel weer iets. Het is iets van alanis en satie geworden.

wh-vanderpost

Hoe gebruik je dat ding dan .. ? Ik kan nergens een code opgeven ???

Heb em al .. je moet niet "snel bestellen" doen ;D ;D
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Nicode

Wilson Benesch - Naim - Atlas

R

Citaat van: wh-vanderpost op maart 20, 2006, 19:35:21
Hoe gebruik je dat ding dan .. ? Ik kan nergens een code opgeven ???

Heb em al .. je moet niet "snel bestellen" doen ;D ;D

Nee, dat had ik ook, je kan nog wel even snel annuleren. Fijn een webshop waar dat zelf kan.

wh-vanderpost

'k krijg maar 1,95 korting ;D ...
Moet nog een schoolboek hebben, maar dat kost 14,95 .. misschien dat ik weer iets te veel wil..
Denon AVC-X3800H | NVidia Shield Pro | PS3
Tannoy Revolution R2 | RC (front+back) | R1 | SVS PB12-ISD
LG G3 83"
WBT | Oehlbach | Ixos | Kopp | Canare | Belden | DIY UTP | AudioQuest

Dracoplasm

Op boeken mag wettelijk gezien geen korting gegeven worden helaas. Dus scheelt je alleen de verzendkosten...  ;)
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

searcher

Citaat van: Ruben op maart 20, 2006, 19:44:58
Nee, dat had ik ook, je kan nog wel even snel annuleren. Fijn een webshop waar dat zelf kan.

Bij de check out de laatste stap staat dat je de kortings coupon kan invullen.
Boeken zijn inderdaad een ander verhaal dit zijn vastgestelde prijzen en alleen de verzendkosten
kunnen als korting gelden ;)

Gr Searcher

bmateijsen

Citaat van: Dracoplasm op maart 20, 2006, 21:28:28
Op boeken mag wettelijk gezien geen korting gegeven worden helaas. Dus scheelt je alleen de verzendkosten...  ;)

Ik had ook een extra cd-tje erbij.. Tori Amos live..

W

Citaat van: bmateijsen op maart 20, 2006, 11:09:03
Ik heb hem net gebruikt.. De Delta Deceptie besteld.. ;)

Leuk boek, in 1,5 dag uit :)

MvG,
Wybrand

Dracoplasm

Citaat van: bmateijsen op maart 21, 2006, 11:19:29
Ik had ook een extra cd-tje erbij.. Tori Amos live..

Hmm dan weet ik het niet, misschien dat de korting het eerste artikels aangaat, en het boek als eerste stond (wilde gok,weet het ook niet).
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

marcie

weet iemand of die bon nog werkt. Nadat ik het nummer van die bon heb ingevuld krijg ik de melding dat er niets in mijn winkelwagentje ligt ??? Paar keer geprobeerd, maar iedere keer hetzelfde liedje.
Marantz SR5500, CD5001OSE, DV6500
Dali Concept 6, 2 en 1
Panasonic TH-37PV70
Pioneer DVR-LX60 Popcorn A300 Logitech Harmony one

oud_account_1

Ja, die werkt nog (1 minuut geleden getest) ;)
En ivm een of andere award hoef je ook geen verzendkosten te betalen O0
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

wil

Gelukt :)

Time Sex Love - Mary Chapin Carpenter en Moonstruck - Chris Jones besteld. Nu nog een paar weekjes wachten want de laatste heeft een levertijd van 3-4 weken.

Bedankt voor de coupon (t is volgens mij een truuk van searcher om ons allen bij bol.com te laten kopen waarbij hij bij elke keer dat deze coupon gebruikt wordt een extra coupon van 1 euro krijgt ;D).

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

searcher

Citaat van: wil op maart 25, 2006, 09:20:54

Bedankt voor de coupon (t is volgens mij een truuk van searcher om ons allen bij bol.com te laten kopen waarbij hij bij elke keer dat deze coupon gebruikt wordt een extra coupon van 1 euro krijgt ;D).

wil

??? Echt niet was maar waar,............
Ik heb mijn coupon voor Anastacia Live at Last gebruikt en nu maar wachten tot de release.

mvg Searcher

KHunt-er

;D ;D

Net Coldplay - X & Y Dutch Edition besteld met coupon en zonder verzendkosten!!
Op deze manier wel interessant om te bestellen!

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Edtbonep

Citaat van: searcher op maart 25, 2006, 10:17:36
Ik heb mijn coupon voor Anastacia Live at Last gebruikt en nu maar wachten tot de release.

mvg Searcher
Ik nu dus ook.... :P
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

-Freek-

Net deze besteld.

Er blijft niet echt veel meer over als je geen verzendkosten hoeft te betalen en 4,50 euro korting krijgt ;D. @searcher: hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?

Nahpets

Citaat van: JKI op maart 26, 2006, 17:00:09
@searcher: hoe ben je er eigenlijk achter gekomen?

Misschien hier

Enno :)
I love everybody!
Some I love to be around,
some I love to avoid,
and all others I would love to punch in the face.

TheSpeedSkater

Top zeg, ik heb op de valreep ook even 3 bestellingen gedaan, tot 0.00 uur geen verzendkosten, mooie actie. Had eerst een grote lijst, maar heb dit even in 3 bestellingen gesplitst, toch wat meer korting! :)

Een echte Nederlander  ;D

Thanx!
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

R

Citaat van: TheSpeedSkater op maart 26, 2006, 23:35:32
Top zeg, ik heb op de valreep ook even 3 bestellingen gedaan, tot 0.00 uur geen verzendkosten, mooie actie. Had eerst een grote lijst, maar heb dit even in 3 bestellingen gesplitst, toch wat meer korting! :)

Een echte Nederlander  ;D

Thanx!

Ha ha, nog iets moois besteld?