Nieuwe browser Opera

Gestart door Erik, maart 13, 2006, 18:08:04

Vorige topic - Volgende topic

Erik

http://www.opera.com/download/

Aangezien er vandaag weer een nieuwe versie uit was en Opera zelfs iets beter schijnt te zijn dan Firefox. Heb ik vandaag ook maar eens besloten wat met Opera te gaan experienteren. Een van de redenen was ook omdat FF de laatste tijd erg langzaam was in combinatie met dit specifieke forum, anderen gaan wel snel. Maar ik kom het meest dus ....
Wat ik tot zover zie. Bloedsnel, 1 klik en pagina staat voor mijn neus, niks scrollen, niks eerst opbouwen. Reclame vrat op FF cpu tijd soms tot 50% door een bepaalde bug. Nu schommelt hij weer tussen 0% en 1 %.

Maar over reclame gesproken, ik ben nieuw met Opera zoals de meesten waarschijnlijk ;D , kent Opera ook extensies en dan voornamelijk iets als Adblock. Om ongewenste gifs en jpgs te verwijderen, want is toch wel een vereiste wil Opera blijven. Moet ik eigenlijk wel mijn signature weer vervangen  ;D
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Erik

Nou het is toch niet allemaal rozegeur en maneschijn, ik switch toch maar weer terug naar FF.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

KHunt-er

Hi,

Wat viel je (het meest) tegen dan??

Gr,

KHunt-er
Pioneer VSX-919AH-K | Denon DVD-1920 | Pioneer DVR-530H-S |  Mission M53 | Mission M5C | Mission M51 op Mission Stance | Tannoy TS8 Sub | Sony KDL-40W4500 | Apple iPad2 16Gb Wifi | Playstation 3 Slim 160GB| Popbox V8 | Amino M540 HD Settopbox | Epson TW-10 | Onkyo DX-C390S| Apogee | Oehlbach | Harmony One

Balance

Ja, ik ben ook wel benieuwd. Bij mij vond juist het omgekeerde plaats.