Pioneer DV-656A-K....is het wat???

Gestart door AleSyS, november 1, 2002, 00:06:45

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

contactmaker

Ja dat klopt. Ik heb die speler dus ook eerst via kieskeurig besteld bij een niet nader te noemen bedrijf. Maar na drie weken wachten op mijn bestelling heb ik 'm geannuleerd. Ze zeiden dat ze de speler in bestelling hadden terwijl de speler ondertussen allang bij de importeur en bij diverse winkels in voorraad was. Niet echt wat je nemt goede service.
Uiteindelijk ben ik dan nog steeds goedkoper uit (scheelt idd niet veel).

In Nederland heb ik trouwens nog geen bedrijf gevonden die de 656 softwarematig regiovrij kan maken.

J.A.F._Doorhof

Met de nieuwe spelers kan dat ook niet meer, en wie het wel doet komt in de problemen.

Je moet namelijk ten eerste een speciale service AB hebben en je moet een speciale loopwerk unieke code hebben, dit geldt voor bijna alle DVD-A/SACD spelers. Daarnaast is er nog steeds een firmware upgrade nodig.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Steven Ice

Heb vorig week de 656 aangeschaft. Ze waren rond de €550incl. BTW. Ze kunnen de 656 ook regio vrijmaken, via een afstandbediening. En der zit ook nog de fabrieksgarantie op.

Vriendin is naar US en Mexico dus over 2 weken nieuwste dvd uit regio 1 en 4  ;D
Kan dan meteen zien hoe goed dat regio vrij werkt.

Eerste indruk tot nu toe is dat ie perfect is.

J.A.F._Doorhof

Probeer maar een RCE Regio 2 DVD te spelen, en laat me even weten of dat werkt (bv Sea of love).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Steven Ice

Ik zal het vragen of ze dat wil meenemen. BTW waar gaat Sea of Love over, want softe movies gaat er bij mij niet in, alleen aktie en goede specialeffects.

Ik heb gehoord dat RCE 2 DVD, alleen goed kunnen werken met handmatig regio aangeven. Dat automatisch vrijwel niet werkt.
Als dat zo is dan ga ik ff terug, want volgens hun komt de service afstandsbediening zelf bij Pioneer vandaan.

MrPink

#30
CitaatBTW waar gaat Sea of Love over
"...Al Pacino made a stellar comeback in this taut 1989 thriller, playing a weary New York police detective who falls in love with the woman (Ellen Barkin) who is the prime suspect in the murder case he's investigating."

Groetjes,
Oscar

contactmaker

nou ik heb de speler deze week binnengehad en heb 'm uiteraard goed uitgeprobeerd. Hij vreet werkelijk alles wat ik erinstop echt super! Alle regios worden zonder wikken of wegen geaccepteerd en ook zelfgebrande (s)vcd, mp3cd etc. gaan er als koek in.

MrPink