Wie kan me meer vertellen over Advance Acoustic ?

Gestart door brimbrammer, januari 11, 2006, 18:01:28

Vorige topic - Volgende topic

brimbrammer

Mijn lokale audio shop is sinds kort dealer geworden van Advance Acoustic.

De producten zien er zeer goed uit en zijn behoorlijk "goedkoop", als ze net zo klinken als het eruit ziet...... :P
Ik weet inmiddels dat het een Frans merk is maar kwa producten doet het me toch direct ook denken aan Vincent. :-\

Mijn vraag is dus of iemand weet hoe de kwaliteit is, waarmee vergelijkbaar en dat soort dingen.
Wil binnenkort eens gaan luisteren als ik tijd heb en mijn belangstelling gaat dan vooral uit naar de speakers maar zal ook de rest aan een onderzoek onderwerpen.
Advance Acoustic

mutiara

hoi,
ik heb een versterker van advance acoustic.
de map 303 daII; class a met ingebouwde dac; heb hiervoor denon 3801 gehad.
heb de advance vanaf november 2005; bevalt zeer goed.
ik heb echter geen ervaring met vincent ed.
ik gebruik als luidsprekers thiel cs 3.6 en heb sinds gisteravond nieuwe bekabeling aangesloten; transparent musicwave super.
eind deze maand ga ik de cd-speler van advance acoustic aanschaffen; tot dan gebruik ik mijn oude platenspeler weer en een oude cd-speler.

de versterker presteert mijns inziens zeer goed zeker gezien het feit dat de thiels als erg lastige luidsprekers gezien worden.

er staat op hifi.nl een recensie van de map 407; in de homestudio van november staat een verslag van de luidspreker um60 en in de hvt van december staat een verslag van de map 303.

groet,

ron.
TV Set
LG Oled 55B7V / Zidoo Z1000pro / Ziggo Next /
Hifi Set
Audiolab 6000a / Wharfedale Linton 85th Anniversary Edition /  Advance Acoustic X-CD3 / New Horizon GD3 / Kenwood KX 3060

brimbrammer

Ook even Google erop los gelaten maar echt veel bijzonders is er nog niet te vinden.
Wat wel te vinden is is dat men over het algemeen positief is over de merk.
Heeft dit merk al een surround receiver/versterker ?