Meet&Greet met mijn eigen beamer bij Revo.

Gestart door reza, december 29, 2005, 11:35:20

Vorige topic - Volgende topic

reza

Ik loop al sinds ik de Pana 700 heb te klagen over het slechte beeld :-X
Zodoende ben ik in contact gekomen met Revo, die mij uit nodigde om de Pana eens op de Oppo en de Snazio te bekijken via HDMI.

Ik ben natuurlijk op die uitnodiging ingegaan ;) Want ik wou wel eens weten wat het beesje nou allemaal in zijn mars heeft. We beginnen weer in Papendrecht achter de computer! En draai de zoveelste routeplanner uit, het is deze x 54 km. Das goed te doen. We hebben af gesproken om 19.45. Na weer eens verdwaald te zijn kom ik toch weer aan op mijn bestemming ;D Ik weet niet wat het is met de route planner maar die klopt volgens mij nooit!!

Maar goed, ik ben geariveerd (19.30) Maar er is nergens Revo te bekennen. En bel hem al op. 2 min later belt hij mij terug. En komt de straat al ingereden. Met allerlei dozen stapt hij zijn auto uit, een lekker geur komt mij tegemoet.
Nee Rene jij was het niet ;D Maar wel een pizza die hij nog even snel had mee genomen bij de pizzaria.
Geen tijd gehad om te eten zegt hij tegen mij, nou dat komt mooi uit Rene want ik heb ook nog niet gegeten!!
En hij bied mij de helft van zijn pizza aan ;D ;D

Nou eenmaal boven gekomen kom ik in een chaotisch geordend huis ;D Alles ligt door elkaar heen, maar Rene weet wel alles te vinden! Ik zeg tegen Rene eet eerst maar je pizza op ;) ( ik dacht bij mezelf anders heb ik allemaal vette vingers aan die Pana :P)

We gaan beginnen. Rene zet de Pana op een een tafeltje, en sluit alles aan. De Snazio komt tevoorschijn en de BBK staat al gereed. De HDMI kabel gaat achter in de Pana en het beeld gaat aan. Ik vind het een beetje wazig.
Maar goed na een praatje te hebben gemaakt over van alles en nog wat, zegt Rene tegen mij dat ik een zeikerd ben ;) qua beeld dan. En dat het een prima plaatje geeft! Ok zeg ik. Misschien leg ik indd wel de lat te hoog voor mezelf :( :(

Ik zie allemaal spullen staan die ik herken van foto,s het zijn callibratie spullen. Ik vraag aan Rene kan je callibreren?
Ja zegt hij tegen mij :D Nou zeg ik, wil je dat dan misschien ook doen voor mij dan?
Prima lacht Rene naar mij. En haalt allerlei attributen te voorschijn. Terwijl hij bezig is, vraag ik een hoop ;D
Misschien wel teveel ;) Maar op alle vragen krijg ik een antwoord.
Ik zie op zijn Laptop allemaal lijntjes en kleurtjes, en krijg er een fijn gevoel van in mijn maag. Het lijkt wel of ik weer X-tacy heb genomen ::) Maar dan hoor ik Rene weer praten en is de lol er weer van af. (bedankt)

De Pana komt volgens Rene aardig binnen. Wel zijn blauw en rood niet helemaal goed. Maar na 2 uur zijn we klaar ;D (rapporten volgen nog!) Het is inmiddels 22.00 geworden en de vriendin van Rene staat bijna op de stoep.
Ik zeg tegen Rene wat er ook gebeurt, ik wil wel HD kijken op de Pana :P
Hij moet er om lachen en zegt das goed.

Nou daar komt de Snazio binnen met  720p ;D en mijn mond valt open!! Whaaauw is dat mijn projector die dat beeld weergeeft ::) Nou weet ik weer waarom ik de Pana in eerste instantie heb gekocht om HD TE KIJKEN!!
Er komt van alles voorbij maar mijn oog gaat uit naar Underworld. En vraag of deze op mag. Dat is geen probleem.
Echt een waanzinnig beeld. Ik kan niet wachten totdat ik mijn Snazio heb ;D

Dan komt de BBK nog even voorbij. Met daar in The day after tommorow! Ook een waanzinnig beeld zeg. Totaal geen last meer van VB. Het ligt echt aan de bron en de kabel die ik gebruik, waardoor ik zo loop te zeiken >:( ;D

Het is inmiddels 23.00 geworden en tijd voor mij om nu echt te gaan. Ik zeg zijn vriendin gedag, en geef Rene een stevige hand. En zeg tegen hem tot ziens ;)

Rene, ik wilde je nog even bedanken voor de gast vrijheid, en je tijd ;)
Wat ik wel minder van je vond is dat ik op het balkon moest roken!!!! >:( ;D

Reza.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

B.J.

Citaat van: reza op december 29, 2005, 11:35:20.........boel smileys.........

Wat ik wel minder van je vond is dat ik op het balkon moest roken!!!! >:( ;D

Reza.

En terecht, vieze stinkrokers  ;D

(is alleen maar slecht voor je projector)!

reza

reza

Ik ben trouwens zeer tevrden met mijn beeld nu  ;D ;D

reza

FrankB

Leuke shoot-out reza, erg leerzaam voor je geweest dus waardoor je nu kunt sparen voor de juiste upgrades in plaats van een nieuwe projector waar je tegen hetzelfde probleem aan was gelopen!

ps we zijn bijna buren ;D (ik woon in Dordrecht)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

reza

Gezellig Frenk ;D
Moeten wij ook maar eens Meeten&Greeten. ;)