Stefan's HT |Nieuwe luidsprekers (25-9-2011)

Gestart door HTR, oktober 24, 2005, 13:43:27

« vorige - volgende »

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

geen vraag dit keer

optie 1
optie 2
het alternatief

LexiconLogan

Ja Vista is een pracht speaker maar ik moet toch echt minimaal de Vantage hebben voor mijn ruimte. (Of summit)
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

wat is er met je ruimte dan? te groot voor vista?

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

damn dat is bijna 10 x zogroot als mijn kamer :O
ikz it in 3.2x4.5 meter kamertje....
dan is de aerius al overkill bijna  ;D

HTR

paar kleine veranderingen:
audioquest slate besteld op proef, ( kan terug als het niet bevalt)


en 2 lampen voor naast mijn speakers zodat ik eindelijk weer wat mooi licht in mijn kamer heb!


beiden komen begin volgende week.
de logans haal ik volgende week vrijdag op!

denoontje


HTR


LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

lol dankje! heb je men berichtje nog gevonden op www.martinloganowners.com?
heet daar netzo als hier.

HTR

hehe eindelijk de lampen staan dr, morgen kabeltjes binnen, vrijdag speakers ophalen, t begint eindelijk op te schieten!

HTR

fototjes even veranderd ziet er zo beter uit!

HTR


HTR

foto

HTR

andere fototjes geplaatst, EN MORGEN KOMEN ZE  O0 O0 O0

feest!! ;D

Onne

#814
Geeft een Martin Logan licht ?


EDIT( ;))

Wel strak ingericht !!

HTR

nee die zijn transparant, de lampen werken ook gelijk goed tegen de eerste reflectie tegen de muur!

bedankt voor compliment over inrichting, ik hou wel van strak, en natuurlijk wel goed geluid en goede beeldkwaliteit!

beeldkwaliteit is prima, en optisch ook nog verbeterd sinds ik de lampen er naast heb staan....

geluidskwaliteit momenteel bagger, maar komt goed morgen;)

Onne


HTR

morgen middag komen de fotos.... zit nu nog bij familie, verplicht leuk uitje, maargoed t liefste zat ik nu
met de speakers te spelen! ;D

HTR

eindelijk! ze staan te spelen, damn wat een geluid.... geweldig!

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

gaaf, JAZEKERSSSS
genieten doe ik op en top, en fotos ben ik mee bezig!

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR

ach fototje kan nog wel hoor:P goede opstelling en zo ben ik nog mee bezig, duss dit is een fototje voor de tijdelijke situatie

LexiconLogan

Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

HTR