Mooiste, scherpste beeld

Gestart door Dru, oktober 22, 2005, 12:43:21

Vorige topic - Volgende topic

RuudG

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Hanky Panky

Star Wars Episode 3 is werkelijk een super transfer van film naar DVD. Is tevens mijn demo op de nieuwe TV  :)
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

RuudG

Citaat van: Bionica op maart 26, 2006, 20:55:19
Vind bij mij best wel scherp en helder
Ja, scherp is die wel. Er is zoveel sharpness op losgelaten dat je ogen snijwonden oplopen :)

Kortom, door velen als slecht beschreven.

Marcel_T.

Citaat van: RuudG op maart 26, 2006, 22:42:24
Ja, scherp is die wel. Er is zoveel sharpness op losgelaten dat je ogen snijwonden oplopen :)

Kortom, door velen als slecht beschreven.

Ruud, wat vind jij een goede film dan? (qua beeldkwaliteit)
Sony 55A90J | Pioneer SC-LX83 | Pioneer BDP-51FD | PS4pro | Humax 5050c | B&W CDM 9NT | B&W CDM CNT | REL Storm III | Sennheiser HD 650

RuudG

Citaat van: Marcel_T. op maart 29, 2006, 13:02:45
Ruud, wat vind jij een goede film dan? (qua beeldkwaliteit)
Op DVD neem ik aan? Ik kijk het laatste jaar eigenlijk nauwelijks DVD meer, bijna alleen nog maar HD. En dat maakt het enigszins lastig om DVD nog op waarde te kunnen schatten.

Maar The Incredibles vond ik een mooie DVD. Andere titels die me zo te binnen schieten zijn Seabiscuit, Now Voyager, Collectors Edition van Gone with the Wind, Singin' in the Rain SE en The French Connection. Dit zijn goede representaties van de film op DVD.

Ik heb overigens geen idee wat bedoelt wordt met "mooiste, scherpste beeld".

shiver

Citaat van: GPO op januari 19, 2006, 22:28:00
Mee eens! Erg scherp beeld.  :o

GPO
Dit is zeker een hele scherpe opname, maar ik zie op bepaalde stukken toch heel duidelijk compressieblokken. Helaas...

TiLT

over the years and through the woods - Queens of the stone age,   Hun eerste live dvd gedeeltelijk met HD camera's gefilmd. Erg scherp.

Jonatan

Joris1971

Citaat van: reza op oktober 25, 2005, 14:43:05
U-571 niet te vergeten ;D

Pardon? is dit een grap of meen je dit serieus?

WickedGame

Citaat van: Joris1971 op september 16, 2006, 20:14:03
Pardon? is dit een grap of meen je dit serieus?

Ik mag het ook hopen, als er nou stond voor heftige geluiden dan begrijp ik het maar staat toch echt beeld :) Haha die dieptebommen zijn fijn voor je subwoofer (en je buren).

angel66

garfield vond ik een heel erg goede beeldkwaliteit.

searcher

pussycat dolls ;)

Gr Searcher

roteldebotel

Voeg er een voor de hand liggende aan toe: LOTR: Return of the King SE.