Ruben's meubel, tijd voor een update!

Gestart door R, oktober 9, 2005, 20:23:06

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

patrick_vdb

Hi Ruben,

Je bent inmiddels al ondergedompeld in de complimenten maar dit weerhoud mij niet om toch ook even mijn respect te getuigen, mooi meubel 8)

mvrg

Patrick

R

Citaat van: patrick_vdb op april 15, 2006, 21:01:21
Hi Ruben,

Je bent inmiddels al ondergedompeld in de complimenten maar dit weerhoud mij niet om toch ook even mijn respect te getuigen, mooi meubel 8)

mvrg

Patrick

Ha ha, die kun je niet genoeg krijgen, maar zeker bedankt.

Perfectionist

Heel mooi gemaakt complimenten! Persoonlijk vind ik wel dat het ook té kan worden met hoogglans piano lak, maar goed smaken verschillen
Een beter forum begint bij jezelf.

astrobart


Dibbus

ziet er erg mooi uit. Petje af hoor

Gr Dibbus


blue-eyes

Goed werk Ruben!

De camera al terug? ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

R


luistervinkje

Het eindresultaat is heel mooi geworden :) :)
gefelieciteerd met deze aanwinst.
Rotel RSP 1098 en Rotel RDV 1093 Rotel RMB 1095 voor de fronts, RMB 991 voor de center RMB 1050 voor de r. B&W  803N  B&W Center HTM 1S 3 x REL Q200E  speakerkabel  KIMBER  4 tc en 8 tc BI-AMPING  interlink KIMBER HERO en digi siltech HF-9 G3 SE

R

Citaat van: Blue-Eyes op april 17, 2006, 18:50:11
Goed werk Ruben!

De camera al terug? ;D

Ja, heb er nu eindelijk zelf 1 (ixus 400)

tiptop

Ziet er tiptop uit hoor. Past mooi bij je luidsprekers en sub zeg 8) O0
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Audiofiel

Het lijkt bijna alsof je 2x zoveel apparatuur hebt met die super spiegeling in de pianolak... ;D
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

R

Citaat van: Audiofiel op april 17, 2006, 21:19:57
Het lijkt bijna alsof je 2x zoveel apparatuur hebt met die super spiegeling in de pianolak... ;D

ha ha, ja idd. Echt een beetje showroom opstelling. De app komt er echt mooi uit. Je ziet alleen wel meteen of iets scheef staat :-X

Citaat van: tiptop op april 17, 2006, 21:18:48
Ziet er tiptop uit hoor. Past mooi bij je luidsprekers en sub zeg 8) O0

tnx man O0

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

OscarTango

Wel oppassen dat er niks onder de klep komt te liggen, want dat gaat krassen  :-\
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

W

Hoe krijg je die klep nu precies open? Ik neem niet aan dat je nog 'n handvat gaat maken... dat zou mijns inziens afbreuk doen aan 't geheel...

MvG,
Wybrand

R

Aan de onderkant kun je hem iets open zetten dmv een uitsparing. Dan kun je gewoon de klep open doen. Niet de meest makkelijke manier, maar het hoeft toch maar af en toe.

Jean Sibelius

Hoi Ruben,

Mooi meubel en mooie apparatuur O0!

Groetjes, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

kit-kat

Ruben het ziet er erg mooi en strak uit   8)
Petje af!!! O0
"We lose our health to make money...
and then lose our money to restore our health."

"We get bored with childhood, we rush to grow up, and then long to be children again."

R

Citaat van: kit-kat op april 25, 2006, 18:06:02
Ruben het ziet er erg mooi en strak uit   8)
Petje af!!! O0

tnx kate. O0

geert_gr

Je ben wel even bezig geweest maar dan heb je toch zeker een mooi meubel ;)
Denon AVR-3805
Monitor Audio S10
Monitor Audio BR2
Monitor Audio LCR

R

Citaat van: geert_gr op april 26, 2006, 11:16:52
Je ben wel even bezig geweest maar dan heb je toch zeker een mooi meubel ;)

Qua effectieve tijd valt het wel mee, maar het heeft wat maanden stil gelegen. Bedankt voor het compliment iig.

myself

is het hout al ingespeeld ?  :D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Hoeksel

Mooi meubel Ruben! De combi met de overige componenten matcht goed, zeg.
Er is wel veel veranderd sinds mijn bezoekje :-). En nu de Frey ook nog....

R

Citaat van: Hoeksel op mei  5, 2006, 18:25:31
Mooi meubel Ruben! De combi met de overige componenten matcht goed, zeg.
Er is wel veel veranderd sinds mijn bezoekje :-). En nu de Frey ook nog....

Tnx, idd. Had ik mijn cdm's nog toen jij er was? Weet ik al niet eens meer. Dan is er idd wel veel verandert. Bij jou ook trouwens. Misschien ook maar eens een kijkje gaan nemen in het kabelgeweld als die SACD neerzet ;)

R

Nu het meubel al weer een klein tijdje hier staat, gaat er toch weer wat aan veranderen. Er zit een LCD tv aan te komen van 82 cm en deze zal weer tussen de speakers geplaatst worden. Dit kan op 2 manieren, een beugel maken en die achter op het meubel schroeven, zodat de lcd komt te zweven. De andere manier is de HT componenten eruit verhuizen naar een nisje aan het zijkant van de ruimte en de arcam apparatuur een verdieping laten zakken. Zo kan de lcd op de bijbehorende voet op het meubel geplaats worden wat een enorm cleane look zal opleveren. De zwarte samsung le32r71 zal prachtig kleuren bij de rest van het meubel dus waarschijnlijk zal het optie 2 worden.

Hierdoor zal het sluitmechanisme verdwijnen omdat ik dan geen klep meer nodig heb. Dit houdt in de die gaten weggewerkt moeten worden. Ik ga zoals het er nu naar uit ziet de voorkant, schuine inkijk opnieuw beplaten met 3 mm mdf en alles onder verstek inlijmen. Hierna een nieuwe bodemplaat aan de binnenkant om die gaten op te vangen. Alles zal natuurlijk weer geschilderd worden, maar het zal niet makkelijk worden. Gelukkig deinzen we daar niet voor terug. Wanneer we aan de slag gaan, wordt alles natuurlijk verduidelijkt door foto's  ;).