Ruben's meubel, tijd voor een update!

Gestart door R, oktober 9, 2005, 20:23:06

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dmeerpa

Berichtje op het kastje wordt toepasselijk  ;)
Pioneer PDP-6080D // Marantz Cinema 40, Marantz SACD 30n, Rotel RB991, X-Box series X + Kodi
Zone 1 : Wharfedale Elysian 4, Opus Tri-Center, 4 x Opus Tri-Surround, SVS PB12+
Zone 2 : Boston Acoustics A25
klik hier voor mijn setup

R

Citaat van: WyGo op april 12, 2006, 18:08:50
95%?   5% voor de laatste laag/lagen, + 't naar huis rijden? :)  Ziet er compleet anders uit :) de laatste loodjes... voor 't weekend moet wel lukken denk ik?

MvG,
Wybrand

Ja, zoals het er nu naar uit ziet wel ja. Denk dat ie zaterdag hier staat.

W

Citaat van: Ruben op april 12, 2006, 18:15:32
Ja, zoals het er nu naar uit ziet wel ja. Denk dat ie zaterdag hier staat.

Erg fijn!, kan je eindelijk na al die tijd zonder (wat was 't? 'n spider toch?) weer je mooie apparatuur op 'n gelikte manier kwijt!

MvG,
Wybrand

R

Citaat van: WyGo op april 12, 2006, 18:19:25
Erg fijn!, kan je eindelijk na al die tijd zonder (wat was 't? 'n spider toch?) weer je mooie apparatuur op 'n gelikte manier kwijt!

MvG,
Wybrand

Ja, idd. Het staat al een enorme tijd om een MDF plaat op de grond. Het wordt wel weer tijd.

R

Jawel het is zo ver. Na weer een avondje klussen is het meubel dan eindelijk klaar. Het had nog redelijk wat stof gepakt, dus dat moest eruit geschuurd worden. Nu heb ik het in de lak gezet met alle belangrijke vlakken verticaal om zo min mogelijk stof te vangen. Jammer dat ik het zo niet 1000 procent strak krijg, maar heb nou eenmaal geen spuitcabine tot mijn beschikking.

Voor de liefhebbers de foto's. Ik denk dat ik hem morgen deze kant op haal.

Alle meelezers bedankt ;)

R

#155
Laatste.

myself

mooi  8) en nu nog een flesje champagne ertegen aan gooien om hem in te wijden  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Tnx, hmm. champagne, goed idee :P

Wat nieuwe draadjes ook goed om er tegenaan te slingeren ;)

myself

Citaat van: Ruben op april 13, 2006, 22:35:24
Wat nieuwe draadjes ook goed om er tegenaan te slingeren ;)
is zonde joh, die zijn zo gevoelig  ;)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R


Wimpie007

is er iets fout gelopen, of gaat het over myself's kabels? :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

R

Niets foutgelopen. Met myself is een onderonsje ;)

Yanmik

Zeer mooi meubel.
Strak afgewerkt en mooi geschilderd.
Proficiat.
Onkyo TX-NR905- PS3 - Focal Chorus 836/816/800 - SVS sub-Marantz DV9500 - Epson TW700(isf)
Kabels: Qed, Profigold, Siltech, Kimber

myself

Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

R

Citaat van: Yanmik op april 13, 2006, 23:35:11
Zeer mooi meubel.
Strak afgewerkt en mooi geschilderd.
Proficiat.

Tnx. kostte wat tijd, maar ben er wel blij mee. Helemaal als het hier staat O0

molle

Mooi geworden hoor, Ruben O0
Wat weegt ie eigenlijk?
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

R

Citaat van: molle op april 14, 2006, 00:44:30
Mooi geworden hoor, Ruben O0
Wat weegt ie eigenlijk?

Bedankt, ik denk een kilo of 60 - 70.

molle

Citaat van: Ruben op april 14, 2006, 09:34:44
Bedankt, ik denk een kilo of 60 - 70.

O0

Amaai als je deze naar boven moet trekken :P ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

R

Citaat van: molle op april 14, 2006, 10:50:03
O0

Amaai als je deze naar boven moet trekken :P ;D

Ha ha, sst. Dat zal nog wel een klusje worden. Misschien moet ik terug naar 90% klaar :D

molle

Citaat van: Ruben op april 14, 2006, 11:04:21
Ha ha, sst. Dat zal nog wel een klusje worden. Misschien moet ik terug naar 90% klaar :D

;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

MrG

Fantastisch meubel,

erg mooi en het aantal kilo's valt wel mee hoor
Pioneer 436XDE/Marantz DV7600/Marantz SR7500/Mordount Short Genie/Mission M30i/ Spirit of High Silver SK/ Audio Quest interlinks, HDMI, component etc / Oehlbach SW kabel

R

Citaat van: MrG op april 14, 2006, 12:34:08
Fantastisch meubel,

erg mooi en het aantal kilo's valt wel mee hoor

Bedankt, ik vind het vrij zwaar voor een meubel wat zo klein is. Dat zien jullie wel als de apparaten erop staan... Hmm, kan niet wachten :D

W

Citaat van: Ruben op april 14, 2006, 12:38:19
Bedankt, ik vind het vrij zwaar voor een meubel wat zo klein is. Dat zien jullie wel als de apparaten erop staan... Hmm, kan niet wachten :D

Wij ook niet ;)

MvG,
Wybrand

OscarTango

Nee, vergeet nou maar even dat het PAsen is, en sleur dat ding naar boven, zet alle apparatuur erin en upload die FOTOOOOO's... ;D
Sim2 Domino20,
Marantz DV6600
Marantz SR7500
Wharfedale Diamond 8.4, centre en 8.1 als surround

R

Hij is binnen. Nu even alles installeren en dan komen de foto's ;)