Pjotr`s Aurel Bryan audiosetje...

Gestart door Pjotr27, september 27, 2005, 09:41:40

« vorige - volgende »

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Peerless Monster

Citaat van: FrankB op augustus 21, 2006, 15:16:37
Dat eerste is waar. En slechte cd-spelers, ach. Goed en slecht zijn relatief geef je in je eerste twee zinnen aan dus zijn er ook in die categorie goede en slechte spelers. Maar of er absoluut slechte spelers zijn, nee dat denk ik ook niet.

En anders wordt deze gewoon tot de grond gelijk gemaakt op het forum ;)
Ik moet natuurlijk ook wel eerlijk bekennen Frank dat ik de Resolution natuurlijk nog nooit heb gehoord... ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

FrankB

Citaat van: Peerless Monster op augustus 21, 2006, 15:19:39
En anders wordt deze gewoon tot de grond gelijk gemaakt op het forum ;)
Ik moet natuurlijk ook wel eerlijk bekennen Frank dat ik de Resolution natuurlijk nog nooit heb gehoord... ;)

Als je zaterdag de 2e nog niks te doen hebt ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Peerless Monster

Citaat van: FrankB op augustus 21, 2006, 15:27:48
Als je zaterdag de 2e nog niks te doen hebt ;)

Helaas familiedag verdorie!
Wordt nog druk met luisteren zo ;).
Ergens eind september zou wel kunnen.
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

FrankB

Citaat van: Peerless Monster op augustus 21, 2006, 15:30:17
Helaas familiedag verdorie!
Wordt nog druk met luisteren zo ;).
Ergens eind september zou wel kunnen.

Ow gezellig, kom je langs in Zuid-Afrika ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Peerless Monster

Citaat van: FrankB op augustus 21, 2006, 15:36:19
Ow gezellig, kom je langs in Zuid-Afrika ;)

Baye danki, maar ik ben net weer terug in Nederland ;).
Andere keer dan maar ;).
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

FrankB

Citaat van: Peerless Monster op augustus 21, 2006, 15:59:10
Baye danki, maar ik ben net weer terug in Nederland ;).
Andere keer dan maar ;).

Prima, zodra ik 'm heb gekocht zal het dan waarschijnlijk zijn. Begin 2007 hopelijk :)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Peerless Monster

Citaat van: FrankB op augustus 21, 2006, 16:14:18
Prima, zodra ik 'm heb gekocht zal het dan waarschijnlijk zijn. Begin 2007 hopelijk :)

Dan pas? ;)
Houd ik je aan.
Dan zullen we dat aapje eens wassen ;)
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

FrankB

Citaat van: Peerless Monster op augustus 21, 2006, 16:17:30
Dan pas? ;)
Houd ik je aan.
Dan zullen we dat aapje eens wassen ;)

Funds have run dry alas. Maar je zult vanzelf zien wanneer de aankoop geconcretiseerd is en dan weet je me denk ik wel te vinden ;)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Pjotr27

Ik denk dat we op 27 September eens lekker gaan luisteren.
Vandaag de Siltech kabels binnen gekregen, de SPX 30MKII netkabels en een SQ-110MKII interconnect.
Zie ook de foto`s.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

Pjotr27

En hier voor de liefhebbers nog een fotootje van mijn Jean Marie Reynaud luidsprekers:
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

FrankB

Citaat van: Pjotr27 op augustus 21, 2006, 18:52:44
Ik denk dat we op 27 September eens lekker gaan luisteren.
Vandaag de Siltech kabels binnen gekregen, de SPX 30MKII netkabels en een SQ-110MKII interconnect.
Zie ook de foto`s.

Gefeliciteerd! Heeft even geduurd volgens mij.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Pjotr27

CitaatGefeliciteerd! Heeft even geduurd volgens mij.
Bedankt Frank , klopt soms duurt een en ander even, ik heb ze al een maandje of 2 geleden besteld maar door mijn vakantie en van mijn leverancier moet je soms geduld hebben. Maar ach ze zijn er , nu nog lekker inspelen en dan is het voorlopig klaar met het uitgeven van centjes voor de stereo  ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

FrankB

Citaat van: Pjotr27 op augustus 21, 2006, 19:01:25
Bedankt Frank , klopt soms duurt een en ander even, ik heb ze al een maandje of 2 geleden besteld maar door mijn vakantie en van mijn leverancier moet je soms geduld hebben. Maar ach ze zijn er , nu nog lekker inspelen en dan is het voorlopig klaar met het uitgeven van centjes voor de stereo  ;D

Ik kom nog een keer bij je luisteren, ben wel benieuwd.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Audiofiel

Citaat van: garmtz op augustus 21, 2006, 14:32:44
Als je een Plinius CD-speler overweegt, zou ik ook zeker een Resolution Audio Opus 21 overwegen...

Waar kun je die RA Opus 21 kopen?
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

garmtz

Citaat van: Citrofiel op augustus 21, 2006, 20:01:18
Waar kun je die RA Opus 21 kopen?

Volgens de site van de importeur (himp.nl) op dit moment nog maar op 1 plek: bij Beter Beeld & Geluid... :)  Maar misschien zijn er eigenlijk wel meer dealers, ik weet het niet zeker.

Audiofiel

Citaat van: garmtz op augustus 21, 2006, 20:08:29
Volgens de site van de importeur (himp.nl) op dit moment nog maar op 1 plek: bij Beter Beeld & Geluid... :)  Maar misschien zijn er eigenlijk wel meer dealers, ik weet het niet zeker.

Aha. Dan kan ik je eerdere opmerking nu op zijn waarde schatten. :-\
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

advr

Citaat van: Pjotr27 op augustus 21, 2006, 18:53:49
En hier voor de liefhebbers nog een fotootje van mijn Jean Marie Reynaud luidsprekers:


erug mooi allemaal, dat geldt ook voor de Blauwe kabeltjes ;D ;D

ben zeer benieuwd op 27 sep 8) 8)

Ad.
Ollinn SET 300B, Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Linn Dynamiked Radikal, Linn Urika, Linn Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords, Linn powercords, Nessie Vinylmaster

FrankB

Citaat van: Citrofiel op augustus 21, 2006, 20:15:27
Aha. Dan kan ik je eerdere opmerking nu op zijn waarde schatten. :-\

Altijd weer jammer dit soort opmerkingen
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

garmtz

Citaat van: Citrofiel op augustus 21, 2006, 20:15:27
Aha. Dan kan ik je eerdere opmerking nu op zijn waarde schatten. :-\

Je mag het op waarde schatten wat je wilt. Ik geef alleen aan dat er een mooi alternatief is, ik zeg helemaal niks over de Plinius, wat vast ook een prima speler is.

Wij geven altijd de mogelijkheid om spelers 'head to head' met elkaar te vergelijken, dus zie het als een mogelijkheid om te helpen. Maargoed, dan niet...

R

Beetje laag audio citrofiel.. jammer hoor.

garmtz

Citaat van: Ruben op augustus 21, 2006, 20:43:31
Beetje laag audio citrofiel.. jammer hoor.

Het maakt niet uit. Onbekend maakt onbemind... ;)

ajbeefde

Citaat van: Pjotr27 op augustus 21, 2006, 18:52:44
Ik denk dat we op 27 September eens lekker gaan luisteren.
Vandaag de Siltech kabels binnen gekregen, de SPX 30MKII netkabels en een SQ-110MKII interconnect.
Zie ook de foto`s.

MOOI !!!!!!!  :)
Denon AV Receiver AVR-X4500H, Denon DCD-1600NE,KEF R5, Kef IQ10, Kef model 100, REL Sub, Sony UBP-X800M2, LG OLED55C8PLA, Rega P3, Siltech, Supra, AQ Forest HDMI

Pjotr27

CitaatMOOI !!!!!!!
Het speelt vers uit de verpakking al erg lekker! Het wordt genieten met dat lekkere weer buiten  ;D ;D
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

frank2

ik hoop wel op een review. Ben benieuwd hoe anderen de plinius waarderen. Het zal zeker beter klinken dan mijn cd 17 van marantz.
Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral 40th anniversary
Surround:Yamaha rv A4A /Usher 525 center / Usher X7-708 /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / johan interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: mono kristal met rodium connectoren

FrankB

Citaat van: frank2 op augustus 21, 2006, 21:16:58
ik hoop wel op een review. Ben benieuwd hoe anderen de plinius waarderen. Het zal zeker beter klinken dan mijn cd 17 van marantz.

De Plinius is een hele mooie cd-speler. Prachtig gebouwd, klinkt uitstekend.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12