Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

brt

Glen Hansard is live ook werkelijk fenomenaal vind ik. Misschien live wel mijn favoriete performer
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

marcush

Citaat van: haythijs op mei 11, 2024, 13:56:21(
Dat wordt weer mooi potje Høken, Brekken en Deurdonderen!


Høken, Brekken en Angoan!



haythijs

Citaat van: Xander32 op mei 11, 2024, 16:36:32Veel plezier 💪🏻

Bij ons trad Normaal jaarlijks op loopafstand op in de sporthal, als tiener vaak geweest. Later als twintiger heb ik ze denk ik ergens tussen de 15 en 20x zien optreden in twee jaar tijd, gedurende beide Kracht-touren. We stonden toen met een dweilband in het voorprogramma, destijds een hoop lol gehad 🍻


Enigszins vergelijkbaar dus, leuk!
En dank je, het was weer olderwets høken en deurdonderen.  :headbanging: :headbanging:
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

vergeerr72

Afgelopen zondag Overhead gezien in het T'Blok
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

Henkjan_O

Zondag een concert van BNNY geweest in Rotown.  Nu kende ik ze niet, had ook niets gemist als ik ze niet had leren kennen, aardige muzak, niets mis mee, maar ook niet meer dan dat.   

Maar t leuke hier was, dat dus midden vorige week ineens werd aangekondigd dat Nagasaki Swim (Rotterdamse band) de support zou verzorgen.    ik vermoed sterk dat dit was om überhaupt nog wat volk naar binnen te krijgen, zij zouden (zeker in Rotown) normaal de headliner zijn.  Dus leuk dat ik hun optreden nog ff kon meepakken, met een wat laffe after in dit geval  :clapping:
toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

mmuetst

Voor forum leden die van cabaret houden: "De blauwe vinkjes". Heb ze gezien in het theater in Woerden, leuk stuk wat ze spelen.
Geniet van Audio, maar betaal met mate.

Mediator

Gister naar Alexander O'Neal geweest in poppodium 013. We hebben ons erg goed vermaakt daar. Natuurlijk heeft hij op stem ingeleverd maar er werd slim omgegaan met de backing vocals bestaande uit twee dames en een heer. Verder een retestrakke drummer en een gepassioneerd spelende saxofonist. Ik ben blij dat ik van de kans gebruik heb gemaakt hem te zien. Het is zijn afscheidstoernee. Dit neemt niemand me meer af. Zijn boodschap: geniet van het leven ook als je ouder wordt. Hij speelde het favoriete nummer van zijn moeder what a wonderful world van Louis Armstrong.

chansig

November de 17e naar Fontaines D.C. erg benieuwd.

Gr. Hans
Teleskopos, MA RSW 12, BACCH software, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels,  AQ Forest digitale/optische kabels.

Henkjan_O

zo, net terug vanuit Tivoli Vredenburg.  Lankum trad daar op.  In een woord fenomenaal.  wat was dat enorm goed.  kanshebber voor beste concert van t jaar, en mss zelfs wel top aller tijden

toch maar weer een sub, straks met MFB :-)

Rowdy

Mijn vrouw, dochter en ik zijn gisteren naar een concert van Olivia Rodrigo in de ZiggoDome geweest. Mijn dochter is groot fan van haar. De muziek was oké, maar het geluid was of doodse stilte of keihard, een tussenweg was er niet. 

Xander32

Jammer van de sq, zelf heb ik wel positieve ervaringen in de Ziggo 🎶
Hopelijk heeft het de beleving niet in de weg gezeten.

Citaat van: Rowdy op mei 26, 2024, 07:13:23Mijn vrouw, dochter en ik zijn gisteren naar een concert van Olivia Rodrigo in de ZiggoDome geweest. Mijn dochter is groot fan van haar. De muziek was oké, maar het geluid was of doodse stilte of keihard, een tussenweg was er niet.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Rowdy

Mijn dochter stond in het middenruimte dichtbij het podium. Mijn vrouw en ik hadden een zitplek op de eerste ring. Snap het publiek niet, hebben ze een zitplek gaan ze staan.
We hebben genoten, onze dochter het meest. Zij is een groot fan van Olivia Rodrigo. Ze heeft zelfs haar beide albums op LP. LP vindt ze mooier dan CD.

brt

Citaat van: Rowdy op mei 26, 2024, 07:13:23Mijn vrouw, dochter en ik zijn gisteren naar een concert van Olivia Rodrigo in de ZiggoDome geweest. Mijn dochter is groot fan van haar. De muziek was oké, maar het geluid was of doodse stilte of keihard, een tussenweg was er niet.

Ik was diezelfde avond daar ook, maar dan een andere zaal aan hetzelfde plein: PULP trad op in de Afas Live. Dat was ook werkelijk een fenomenaal concert. Had ze nog nooit live gezien. Wat hebben die gasten toch veel goede songs geschreven.

Aan hetzelfde plein was er die avond nóg een concert: de Toppers in de Arena. Manmanman, wat een volk. Het zegt wat over de mainstream smaak in ons land, die gasten vullen de Arena gewoon 3x, terwijl Pulp de Afas níet uitverkocht (wel volle bak trouwens). Het geeft te denken..
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

Kwabbernoot

Nou heeft Pulp zijn hoogtepunt ook al ver achter zich waar ik denk dat de Toppers alleen nóg maar beter worden.

Groeten...

RZeemering

Citaat van: brt op mei 27, 2024, 10:06:30Ik was diezelfde avond daar ook, maar dan een andere zaal aan hetzelfde plein: PULP trad op in de Afas Live. Dat was ook werkelijk een fenomenaal concert. Had ze nog nooit live gezien. Wat hebben die gasten toch veel goede songs geschreven.

Aan hetzelfde plein was er die avond nóg een concert: de Toppers in de Arena. Manmanman, wat een volk. Het zegt wat over de mainstream smaak in ons land, die gasten vullen de Arena gewoon 3x, terwijl Pulp de Afas níet uitverkocht (wel volle bak trouwens). Het geeft te denken..
toppers 2 keer vol en 1 keer met gratis kaartjes van de postcodeloterij ;) En die laatste is sowieso niet vol.
Dus misschien valt het toch nog een beetje mee, Bart ;)
Nuc7i3 Roon ROCK server, Auralic Aries G1 streamer, Holo Audio Spring 2 level 1 DAC, Prima Luna Prologue Three voorversterker, Bryston 4bSST eindversterker, Driade Flow 405 kabels, Magnepan 20.1 speakers.

vergeerr72

Citaat van: Kwabbernoot op mei 27, 2024, 10:23:00Nou heeft Pulp zijn hoogtepunt ook al ver achter zich waar ik denk dat de Toppers alleen nóg maar beter worden.

Groeten...
Nog beter. Klinkt als over-de-toppers.
Plinius Tautoro/SA 103/Koru/Tiki, Audio Physic Caldera Mk2, Transrotor Zet 1 TMD Lager, Benz Micro ACE SL

graafie

19 Juni naar Nijmegen....onze buren hadden een kaartje over voor Rammstein.  :headbanging:  :headbanging:  :headbanging:

minplus

Citaat van: Kwabbernoot op mei 27, 2024, 10:23:00Nou heeft Pulp zijn hoogtepunt ook al ver achter zich waar ik denk dat de Toppers alleen nóg maar beter worden.

Groeten...

De Toppers kunnen alleen nog maar beter worden. Vanaf 0.
If nothing goes right, go left
If nothing's left, go right

Xander32

Een aantal jaren terug waren we ook in Afas Live voor Eddie Vedder (met Glen Hansard in het voorprogramma). Ook die avond waren er de Toppers; Eddie was zich dood geschrokken toen hij aankwam, dacht dat 't Toppers publiek de zijne was 😅

Citaat van: brt op mei 27, 2024, 10:06:30Ik was diezelfde avond daar ook, maar dan een andere zaal aan hetzelfde plein: PULP trad op in de Afas Live. Dat was ook werkelijk een fenomenaal concert. Had ze nog nooit live gezien. Wat hebben die gasten toch veel goede songs geschreven.

Aan hetzelfde plein was er die avond nóg een concert: de Toppers in de Arena. Manmanman, wat een volk. Het zegt wat over de mainstream smaak in ons land, die gasten vullen de Arena gewoon 3x, terwijl Pulp de Afas níet uitverkocht (wel volle bak trouwens). Het geeft te denken..
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

Tjeb


jos_br

Lijk wel een soort groupie, drie keer naar Gruppo sportivo geweest. Deels jeugdsentiment eerst, daarna gewoon omdat ze erg goed bleken te zijn (gebleven).

Jos.

brt

Zat vandaag nog wat recensies te lezen van de Pulp show. Gewoon 5 sterren in de Volkskrant en ook Written In Music en OOR waren lyrisch.

Het bevestigt wel mijn euforische gevoel na die show. En natuurlijk dat ik een credible smaak heb  :tounge2:  :angel:
Focal Sopra 1 | Line Magnetic 219IA | TEAC UD-701N | Isotek Aquarius Evo3

graafie

Citaat van: jos_br op mei 27, 2024, 22:25:01Lijk wel een soort groupie, drie keer naar Gruppo sportivo geweest. Deels jeugdsentiment eerst, daarna gewoon omdat ze erg goed bleken te zijn (gebleven).

Jos.
Top, vorig jaar in Emmen gezien op het Hello festival.

Tjeb


CZ79

Citaat van: Rowdy op mei 26, 2024, 07:13:23Mijn vrouw, dochter en ik zijn gisteren naar een concert van Olivia Rodrigo in de ZiggoDome geweest. Mijn dochter is groot fan van haar. De muziek was oké, maar het geluid was of doodse stilte of keihard, een tussenweg was er niet.

Verschrikkelijk zo hard als het stond
Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Black Cable | Grimm | Melodika