Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sk

Citaat van: mansm op juni 12, 2012, 08:48:34
Norah Jones in Carre en Delain in Tivoli...

beide erg goed, maar Norah Jones was toch wel erg speciaal

Wij zijn ook naar Norah Jones geweest in Carré. Het was inderdaad erg mooi maar persoonlijk vind ik haar vorige albums (Feels like home en Come away with me) mooier dan haar nieuwe album. Je kon dit ook goed aan het publiek merken toen ze wat oudere nummers deed. Het valt me overigens wel op dat ik na dit concert te hebben gezien haar nieuwe album wat meer kan waarderen.
Lavardin IT | Resolution Audio Cantata Music Center | Living Voice Auditorium II | Velodyne DD15+ | DnM | LG OLED77C9

mansm

Citaat van: Sk op juni 12, 2012, 10:43:44
Wij zijn ook naar Norah Jones geweest in Carré. Het was inderdaad erg mooi maar persoonlijk vind ik haar vorige albums (Feels like home en Come away with me) mooier dan haar nieuwe album. Je kon dit ook goed aan het publiek merken toen ze wat oudere nummers deed. Het valt me overigens wel op dat ik na dit concert te hebben gezien haar nieuwe album wat meer kan waarderen.

ik ben het volkomen met je eens.

tevens norah met lang haar > norah met kort haar

wel jammer dat creepin in niet gespeeld werd

Pos

Gisteren bij het concert van Pearl Jam geweest in de nieuwe Ziggo Dome. Had jammer genoeg geen staanplek maar het was vanaf de tribune misschien wel beter te volgen. Ze hebben ongeveer 2 uren gespeeld denk ik en ook een paar covers. Vond het wel grappig dat op het einde iedereen uit zijn dak ging op Rock'in in the free world.

setlist:
Interstellar Overdrive (Pink Floyd cover)
Corduroy
Why Go
Given To Fly
Brain Of J.
Amongst The Waves
Elderly Woman Behind the Counter in a Small Town
In Hiding
Even Flow
World Wide Suicide
Rats
Lukin
Not For You
Better Things
(The Kinks cover)
Nothingman
The Fixer
Do The Evolution

Encore:
Last Kiss (Wayne Cochran cover)
Just Breathe
Comatose
Unthought Known
Porch

Encore 2:
Smile
Green Disease
Love Reign O'er Me (The Who cover)
Black
Rockin' in the Free World (Neil Young cover)
Indifference
Marantz PM 8003 * BA A26 * Block DAC 100 * Kimber PR8 * Atlas Equator mkII * TW2900 * AKG K701 * TEAC WAP

RonG


Dirk

net terug van Portishead in het Openluchttheater (OLT) te Deurne (B).
geluidskwaliteit viel me mee, licht & video was typisch P...band was matig in vorm (heb ze al beter gehoord) maar Beth Gibbons maakte dat weer goed, dus ik klaag niet...het was een geslaagde avond (misschien ook omdat het drinken gratis was, net als de inkom :D)
Dealer van Amphion Speakers * Benchmark * Denon * Earthquake Sound * Hypex * Makro audio * Marantz * Powersoft * Trinnov Audio * Vicoustic

Demo-units te koop van Amphion ea

WimB

Maandag naar Marillion in Paradiso geweest.
Uitstekend concert, al hadden ze af en toe wat technische problemen.
Blijft een mooie zaal, alhoewel ze wel iets aan temperatuur regeling mogen doen.
Wat was t warm.

activ

Gisteren naar Katie Melua geweest in HMH, echt een heel goed concert. Voorprogramma was "Boy", en was ook best leuk.

raMniv

Ik heb even een vraagje: als ik naar een concert wil in Ziggo Dome, kan ik dan op de site zelf kaarten bestellen of moet dat ergens anders?
"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

peterrr

Ligt vaak aan de artiest, maar meestal worden kaarten verkocht door b.v Livenation,ticketservice,Eventim

Google gewoon op de artiest of show en de betreffende ticketverkoper staat bovenaan.
Account daar aanmaken en bestellen.

Als het een hele beroemde artiest is, dan moet je klaar zitten op de dag dat de tickets in de verkoop gaan om 10.00

Grt Peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

maximus79

Net terug van p!nk in ziggo dome, top concert.  Alleen jammer dat het geluid bagger was......
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

RalphH

Vanavond Avantasia in de Melkweg. Respect voor Tobias en zijn (deels) fossielen aanhang, minimaal beste concert van dit jaar ( 3 uur aan een stuk knallen!) :pompom: :pompom:
Onkyo rz70 /JBL HDI 1600, Tannoy 609, D750 en custom Tannoy Atmos speakers/ SVS PB13 Ultra & PB12+ /Earthquake Q10B / Epson LS12000 / Lumene 106" / NVIDIA Shield TV Pro
Klikkerdeklik --> HT in de tuinkamer

maximus79

Gisteren bij Muse geweest in de arena.........wat een concert......... :headbanging:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Bama

Morgen naar chris botti met Streisand als supporting act

Etiennevh

Gisteren de Rockshow van het jaar weer gezien. Muse brak de tent af in de Arena.
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Citaat van: Etiennevh op juni  5, 2013, 09:30:49
Gisteren de Rockshow van het jaar weer gezien. Muse brak de tent af in de Arena.
Wat een galmbak die Arena, deed afbreuk aan het concert. Maar desondanks zeer zeker wel genoten  :headbanging:. De show (gebruikte technieken) was overweldigend!

De opbouw van het concert betreft nummerkeuze, daar zat wat mij betreft een hiaat in; na een derde van het concert kwamen er een drie- a viertal rustige nummers achter elkaar en kakte de goede flow wat in. Maar later in het concert kwam het gelukkig weer helemaal goed 8).
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

maximus79

Citaat van: Xander32 op juni  5, 2013, 10:25:18
Wat een galmbak die Arena, deed afbreuk aan het concert.

Waar stond/zat jij dan? Geluid was geweldig namelijk waar wij stonden......Pink in ziggo dat was pas dramatisch.

Eigen foto's met mobiel zonder zoom.
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Xander32

#416
... Ietwat rechts van het midden van de Arenavloer ... Helaas kon ik pas om 18 uur wegrijden doordat vriendlief nog moest werken. Normaliter sta ik graag wat eerder voor de deur om een goede plek vooraan te bemachtigen.

En het kon volgens mijn kameraad nog veel beroerder; die was destijds naar de RHCP geweesten dat klonk echt vreselijk volgens hem.


Gezien jouw foto's had je een prachtige plek en daardoor waarschijnlijk ook veel rechtstreeks geluid. Waar wij stonden hoorde je het gewoon dichtlopen, versmeren, reflecties vanaf het glazen dak die keihard mee deed ...


Evenwel genoten hoor!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

botsen

RHCP IS ook vreselijk qua optreden (iig zang). Verder wel een goeie band trouwens.

gsuk

Citaat van: maximus79 op juni  5, 2013, 08:09:06
Gisteren bij Muse geweest in de arena.........wat een concert......... :headbanging:

xeker wat een show :headbanging: :headbanging:
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

Etiennevh

Wij stonden voor aan, na een half uurtje beuken ongeveer  ;D

Dit filmpje van Unsustainable heb ik gemaakt:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

Xander32

Citaat van: Etiennevh op juni  6, 2013, 23:27:35
Wij stonden voor aan, na een half uurtje beuken ongeveer  ;D

Dit filmpje van Unsustainable heb ik gemaakt:

Vet :clapping:.

Wat was dat live een gave track!
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

maximus79

Net terug van Bruce Springsteen, was erg goed. 3 uur en 20 min, gespeeld zonder te stoppen!! :headbanging:
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

Erik

Drie en halve uur  :crazy:
Wordt je daar niet gek van? Krijg je toch pijn van het staan of valt dat mee. Vind twee uur al lang.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

htandre

Gisteravond ook bij Broes geweest in Nijmegen, wat een energie heeft die man/band.
Schitterend concert.
HT-ruimte: Yamaha RX-A780, Dune H4K Pro, Sony UBP X800M2, JVC D-ILA X7900BE, 4 x Totem Kin mini, 4 x Atacama Duo 7,Totem Kin mini Flex (Centre), Sub SVS PB1000
Wooonkamer: Yamaha N603, Totem Kin Mini, Rel Quake II, LG55B7.
Keuken: Yamaha BAR400, Sony KD 43X8307C

abbcdcg

Ook gisteren bij Bruce geweest.

- Ja, 3 1/2 uur is lang.
- Nee, beetje bewegen en de pijn valt wel mee.
- Ja, wat een energie heeft die man, i.d.d. een schitterend concert.
- Nee, wat een k*t geluid in die bak zeg. Dit was gewoon te bagger voor woorden :-(