Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

WimB

Ik ben geen liefhebber van hun laatste cd, ben ik eerlijk in. Alleen Talisman vind ik wel een goed nummer.
En vooral wat naar achter, waar ik dus stond vond ik het geluid persoonlijk tegenvallen. Het werd op een gegeven moment een wand van geluid en erg rommelig.
Voorin zal t geluid beter zijn geweest (is meestal zo) en van een afstand zag je eigenlijk alleen maar Jannick, Bruce en Steve veel bewegen.
Adrian en Dave zagen en van mijn kant nogal statisch uit (Dave heeft trouwens nu helemaal een dikke kop zoals ik dat op het scherm kon zien).

peterrr

Die dijt idd aardig uit, ja ;D


Ik heb zo'n gevoel dat het de laatste tour is, gezien wat interviews her en der.
En nu ze mega populair zijn stoppen..
Gelukkig heb ik ze dan  nog samen mijn dochter (. 16 en groot fan) gezien.
En hoeft ze niet haar vader meer zonder ( hoofd) haar zien vooraan staan te springen en bl...

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

WimB

Alweer een week geleden, maar naar Pinkpop geweest 3 dagen.
Het festival was geweldig en op de maandag waar we een beetje regen hadden na ook verder geweldig weer.
Coldplay viel wat tegen, hoogtepunten voor mij waren toch wel Foo Fighters en Alter Bridge. Verder waren er ook een aantal andere bands die mij verrassende in positieve zin.



Alter Bridge on stage.
Uploaded with ImageShack.us

Valkyrie

Gisteravond naar Guus Meeuwis, dat blijft gewoon een feest! :thumbs-up:
Projectie: JVC DLA-NZ7 | Elite Screens EZframe 2.35:1 CineWhite 125"
Versterking: Arcam AV860 | Arcam P1000 | Arcam P429 Bronnen: Panasonic UB9004 | Lumin D2 | Apple TV 4K
Speakers: KEF Reference 203 | KEF Reference 204c | KEF Reference 201 | KEF KHT2001.3 Subwoofer: Velodyne DD-15
Audiorack: Finite Elemente Pagode Signature SG06 | Spectral CL1550 Kabels/stroom: Gigawatt | Furutech | Inakustik | Monster

mansm

Gister Macy Gray gezien op The Hague Jazz. Was leuk om te zien :)

(het concert dan, want macy gray vind ik nou niet zo geweldig eruitzien :P )

BJF

Ik zóu naar een concert van Elton John, Brian Adams, Golden Earring en nog wat artiesten, Royal Beach Concert, op 4 juni. Ben van jongsaf Elton Johnfan, dat was voor mij dè artiest van die dag. Ging niet door vanwege 'logistieke redenen'. Jaja  :-X
We hadden mooie kaarten, zouden met beide kinderen en aanhang gaan. Was ook een speciale dag (30 jaar getrouwd), alles zou mooi samenkomen die dag.....
Dit kun je dus nooit meer overdoen en is het afwachten of we ons geld terugkrijgen :unsure:
NAD M10 V2
Elac FS247

WimB

Citaat van: BJF op juni 20, 2011, 19:28:36
Ik zóu naar een concert van Elton John, Brian Adams, Golden Earring en nog wat artiesten, Royal Beach Concert, op 4 juni. Ben van jongsaf Elton Johnfan, dat was voor mij dè artiest van die dag. Ging niet door vanwege 'logistieke redenen'. Jaja  :-X
We hadden mooie kaarten, zouden met beide kinderen en aanhang gaan. Was ook een speciale dag (30 jaar getrouwd), alles zou mooi samenkomen die dag.....
Dit kun je dus nooit meer overdoen en is het afwachten of we ons geld terugkrijgen :unsure:
Als zij het afgelasten dan krijg jij je geld toch gewoon terug.

BJF

Dat zou je wel zeggen ja. Maar: Ticketpoint (via wie we de kaarten hebben gekocht) verwijst naar de organisator en beweert bovendien dat hun algemene voorwaarden terugbetaling uitsluiten. De organisator zegt dat het concert op een andere datum plaats gaat vinden, dat de kaarten gewoon geldig blijven en die ziet dus geen reden terug te betalen.
Persoonlijk ben ik van mening dat we een overeenkomst met Ticketpoint hebben en dat die zich daar niet aan gehouden heeft. Juridisch lijkt het ook zo te zijn, uitsluiten (beperken) in algemene voorwaarden wat bij wet geregeld is, houdt geen stand. Maar ja, gelijk hebben is één, gelijk (lees: geld terug) krijgen twee.
Inmiddels is de Consumentenbond ingeschakeld en ermee aan de gang; heb ook nog een mail naar Tros Radar gestuurd. Gaat voor mij/ons toch om honderden euro's, geen kattenpis, én natuurlijk om het principe.
NAD M10 V2
Elac FS247

WimB

Het zou heel vreemd zijn als je je kaarten niet kunt retourneren als ze het naar een andere datum verzetten. Als je niet kunt zit je met die kaarten die je dan zelf maar moet verkopen wat volgens mij ook weer niet mag volgens hun regels (doorverkoop).
Stuur ook een bericht naar Vara Kassa, die pikken dit soort zaken ook nog wel eens op.

WimB

De Zwarte Cross zaterdag geweest. Vooral vanwege de metalbands Sepultura en Anthrax.
Ondanks het enorme baggerweer 's avonds (was nat tot op het bot en onder de modder) waren de optredens wel super. Wat heeft die enorme zanger (beer van een vent) een strot en kan hij het veld meekrijgen. Anthrax was zoals vanouds goed en verrassend goeie optredens van Death Angel en Annihilator.

Vrijdag nog kaarten gekocht voor Opeth a.s. november in Tilburg 013, dus weer iets om naaruit te kijken.

twido

Werchter classic.

Perfect weertje gehad, goede opblaasbare zeteltjes , lekkere wijn , enz...
... maar dat wilde jullie vast niet weten  :alien:

Helaas als eerste Selah sue op het podium.Iedereen was zich nog aan het installeren en wij vooral nog aan het blazen aan die , toch wel groot uitgevallen , zetels  :withstupid:
Schitterende performence , dat is echt muziek waar ik kan van genieten sé  :thumbs-up:

Gabriel Rios:
Kon gelukkig de vrouwen nog bekoren ...met zijn uiterlijk.
De muziek en uitvoering was gewoon zwak, zelfs de vrouwen moesten dit toegeven.

The Faces feat. Mick Hucknall:
De oude bende jaja, tijd om te stoppen zou ik zo zeggen want ook dit was amper te pruimen.

James Blunt:
Was niet direct my cup of thee, maar zijn optreden was erg goed en dus moest ik mijn vooroordelen serieus bijstellen.
De weide was voor de eerste keer in't form  :headbanging:

Simple Minds:
Ook al oude knarren , maar wat een concert.
Heb ze al vaak gezien en telkens blijven ze verbazen.Zeker het hoogtepunt van de avond.
De weide was nu zo wat aan het koken (e ndat was niet van de zon alleen  :P )

Texas:
Ze hadden natuurlijk de pech na de simple minds te moeten aantreden want ook dit was me 100% meegevallen.
De weide was toen net aan rust toe na alles gegeven te hebben bij de simple minds. Tja met een gemiddelde leeftijd van 40+ begint dit verschijnsel stilaan de kop op te steken hé :o

Bryan Adams: mocht de avond afsluiten en deed dit met zijn beste magie.
Het is niet zo direct mijn lievelingsmuziek maar live is dit echt wel de moeite om gezien te hebben.
Alleen de regen ontbrak. (het regent altijd als hij in Belgïe moet spelen :nowink:)

Al bij al een zeer leuke dag gehad samen met de bende (12 man/vrouw).
Mooie optredens gezien en (te)veel gedronken :coffee:

Alex Groningen

Twee 1e rangs kaarten voor de Oudejaarsconference gekocht van Youp van 't Hek - De tweede viool (28-12-11) in de Groninger Stadsschouwburg.

Alex Groningen

En een aantal kaarten in de bestelling voor de Saturday night party op 26-11-11.

http://www.huizemaas.nl/nightlife/calendar/26-11-2011-saturday-night-fever-xxl

Bolle

Net terug van Tori Amos in Carre.

Niet helemaal 100% mijn muziek, maar wou ik nog wel eens zien. Van het nummer 'Winter' krijg ik nog wel beetje kippevel... erg mooi.

Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

NewHT

Zojuist terug van Lenny Kravitz in Ahoy. He rocks!!  :headbanging:
Naast hem Craig Ross op gitaar, een feest!

squeek

Gisterenavond in Gent naar de world soundtrack awards geweest. De oscars voor filmmuziek zeg maar. Heb giorgo moroder een award mogen zien ontvangen, daarna werden enkele bekende stukken van hem gespeeld live door het brussels philharmonic orkest. Hans zimmer heeft een award gekregen voor zen inception.

In het tweede deel werden er nummers gespeeld van Elliot goldenthal (die de introductie deed), Howard Shore (niet aanwezig) en als afsluiter Hans Zimmer die eerst driving miss daisy speelde op de piano, en nadien bijna de ganse soundtrack van Inception bracht met het orkest!! Ik kan je verzekeren, kippevel all over the place  :o Coole is dat Zimmer zelf mee op podium meedoet! Een genie aan het werk!

Al bij al goed voor bijna vier uur entertainment met Inception als afsluiter! Was alleen zen geld al waard!

grtz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

peterrr

 Zo, dat is toch wel een " aparte " muziek ervaring zo'n avond en toch wel iets om te koesteren dat je erbij geweest bent.

Had voor mij wel een rit vanuit centraal ned. waard geweest.
Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

squeek

Citaat van: peterrr op oktober 23, 2011, 20:52:01
Zo, dat is toch wel een " aparte " muziek ervaring zo'n avond en toch wel iets om te koesteren dat je erbij geweest bent.

Had voor mij wel een rit vanuit centraal ned. waard geweest.
Grt peterr

Ja, was echt mooi om te horen. Ik had iets meer muziek verwacht van elke componist, ik wist op voorhand niet dat er uitreikingen waren etc. Ik had met een half oog maar gelezen wat het was zeg maar. Maar inception live te horen krijgen is echt breathtaking!

Een jaar of vijf geleden ben ik wel naar the lord of the rings geweest in antwerpen, toen was Howard Shore daar wel en heeft hij gedirigeerd. Duurde toen 2.5 uur met muziek uit alle drie de films en dat was ook erg mooi. Aparte concerten weliswaar, maar ze laten wel een letterlijke onvergetelijke avond na!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Erik

"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Raphie

JBL PRX Power!

FDLARRY

Beetje laat maar vorige week naar de Peppers geweest, ondanks dat het geluid 2 keer volledig wegviel toch genoten.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Erik

Fisher-Z

Viel zwaar tegen, had na twee nummers al door dat dit hem niet ging worden. Heb het 45 min volgehouden en ben toen weggegaan, slaapverwekkend gewoon. Zelfs "the worker" kon me live niet beroeren, emotieloos, opa wil nog even wat geld verdienen, opa wilde best wel. Maar de rollator ontbrak.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

botsen

afgelopen zondag Paolo Conte in Carre

Prachtig

FDLARRY

Zondag ga ik naar Fourplay, die speelt dan in de Boerderij in Zoetermeer, ik zal laten weten hoe het was.
OPPO BDP-95   :::   Monitor Audio GS20   :::   Roksan Caspian M2   :::  Philips 40PFL9705H   :::   Taralabs Prism Helix 8   :::   OPPO Sonica Dac   :::   Synology DS216+II

Dreamer

Afgelopen zaterdag naar Withtin Temptation in Kerkrade geweest. Steengoed en die Sharon Den Adel kan toch wel héél goed live zingen!  :o  Meeste nummers waren van hun laatste album ´The Unforgiven´. Goeie lichtshow ook!
Ga misschien volgend jaar naar hun theater tour.