Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Bolle

Woonkamer 5.1.2 'budget' HT: Nvidia Shield Pro (2019) / Denon AVR-X3600H / Argon Audio Alto5Wall LCR / Argon Audio Alto 5 Mk2 rear / B&W CCM362 height / SVS SB1000 / LG 65G1 OLED
Studeerkamer: Raspberry Pi 4 / IQaudio DigiAmp+ / Monitor Audio Silver RX1 Slaapkamer: Squeezebox Radio
Servers: UnRaid + Jellyfin & Logitech Media Server
Mijn HT Geschiedenis

peterrr

Citaat van: Bolle op november  2, 2010, 10:09:51
Sharon Jones & The Dap-Kings in Paradiso


COOL!!!!

Ik ben steeds net te laat voor kaartjes  O0

Grt peterr
Primaluna Dialogue Two, Pro-ject 2Xperiance,Sonus Faber Cremona Auditors. RelT2

WimB

Afgelopen maandag naar Alter Bridge in de HMH geweest. Uitstekende liveband.

raMniv

"Better to write for yourself and have no public than to write for the public and have no self"

Mario D

Milk inc. Eclipse  (24/09)  Een stukje van onze Belgian Dance Scene.  :pompom:



Blijkbaar in NL ook wel wat aandacht.  ;D

Gratis kreeg ik er 1 week oorsuizen bij.   :-X

gsuk

Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

fugazi_2009

Gisteren ook naar Prince geweest.



Ik vond het erg ok.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

Denon Focal

Leuke foto, zelf gemaakt?
Prince lijkt zich wel te vermaken, blijft een groot artiest.
Denon AVR4810; Denon DBP-4010UD; Musical Fidelity M6 500i; Auralic Altair G1 met Roon op Intel NUC10i7FNH; Focal: Sopra 2, Sopra Center, SW800V, IC706V, IW706V; Chord Carnival Silvercreen; Chord CrimsonPlus; Panasonic TX-P65VT60; Dune D1; Audio Quest Cinnamon HDMI, W&M Tornado netkabels, Audio Quest Red River en Big Sur interlinks

fugazi_2009

Citaat van: Denon Focal op november 19, 2010, 09:17:45
Leuke foto, zelf gemaakt?
Prince lijkt zich wel te vermaken, blijft een groot artiest.

Nee, niet zelf gemaakt. Maar hij leek zich inderdaad wel te vermaken. In ieder geval een van de beste concerten die ik in tijden heb gezien.
Laws control the lesser man, right conduct controls the greater one

jowi

Citaat van: fugazi_2009 op november 19, 2010, 08:49:56
Gisteren ook naar Prince geweest.



Ik vond het erg ok.
Ik was er ook, was een geweldig concert. De man is 52 en speelt gewoon bijna 3 uur lang, super!

RonG

Gister ook bij Prins geweest, wat een geweldig concert. Heeft mijn verwachtingen compleet overtroffen, super.
Stonden ongeveer 15 m van het podium en het was bijna 3 uur genieten :clapping: :clapping:

KillerbeeNL

Lekker dicht bij ons huis de dijk op (naar Huissen) en een klein kwartiertje lopen  ;)

Het was GE-WEL-DIG , wat een artiest (hij is 52) een heel erg funky concert en geweldig publiek.
Ik had achter mij 3 diehard fans zitten en die begonnen bij de eerste noot al te whoehhhhhen , helemaal uit hun dak  ;D ;D

Zelf krijg hij mij niet meteen "te pakken" maar na een paar nummers heb ik met een brok in de keel en vol bewondering zitten genieten van het concert (en zijn gitaar).

Purple rain werd zooooooooo mooi opgebouwd  :inlove: ( zoals meerdere nummers ) geniaal die man en bijna geen spat veranderd  :worship:

Prince heeft zelf ook genoten , dat kan niet anders met zo'n publiek (publiek is zelfs op het podium geweest en hij heeft daar gewoon tussen gestaan).
Tools: i1pro en Chromapure Professional -- Audio: JBL SB400 soundbar+SUB -- TV: LG 47PW4500 LED -- Game: PS3 en een Wii voor de jeugd ;-)

jowi









meer op http://www.youtube.com/bruzedangelo#p/u  zolang de voorraad strekt ;)

RonG

Jowi,

thnx voor de goede kwaliteit video's, zo te zien stond je niet ver van mij vandaan ervan uitgaande dat jij gefilmd hebt natuurlijk.

jowi

Zijn niet van mij hoor deze opnames... ik stond iets verder weg, net achter het hek van het voorste vak, precies in het midden.

Erik van Voorst (in memoriam)

HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

RonG

zou gaaf zijn wanneer dit op DVD/BR zou uitkomen maar maar ben bang dat dit niet zal gebeuren.

jowi

Überhaupt iets van Prince in HD / Bluray zou geweldig zijn... ik heb als opwarmer hiervoor usenet moeten afstruinen naar o.a. concert in Syracuse (1985) en ik moet zeggen, met al het publiek on stage, daar had het wel wat van weg 8) zit nog helemaal na te genieten hier, fantastische ervaring :pompom:

TopGun2010

HT: Yamaha - B&W - LG - Sony - Apple - Synology # Stereo: Denon - B&W - Samsung - Microsoft # PC/MAC: Teac - Audioengine - Sennheiser # Head-fi: Samsung - Sony

For those with an eye for the finer details, we salute you...

zwiety

Uit nostalgie: volgende week naar JEAN MICHEL JARRE. Ben benieuwd.... :popcorn:
5.1: Marantz NR1602, KEF KHT3005, Samsung QLed, HP Pro Microserver gen8
2.1: AVI ADM9T en 10" sub, Bluesound Node 2i

squeek

Citaat van: zwiety op november 20, 2010, 21:15:28
Uit nostalgie: volgende week naar JEAN MICHEL JARRE. Ben benieuwd.... :popcorn:

cool, ik over twee weken in het sportpaleis.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Madhouse

Ik ben gisteren avond naar Miss Montreal geweest in Luxor (Arnhem). Wat is zij live goed zeg! Ze had er echt zin in en heeft 2uur staan zingen!
Set: Sony 65XF9005 TV met Sonos ARC, One SL's & Sub

gsuk

ja Prince was aardig aan het genieten
ik hem inmiddels meer dan 15 keer gezien maar dit was toch wel een van de betere concerten van hem
stond voor de verandering niet op het veld(een van mijn mede bezoekers is hoog zwanger) zat op het eerste tribune rechts van het podium.
little red corvette vond ik super mooi gedaan
wat wel gek is bij prince wat die ook speelt tijdens een concert je hebt altijd het gevoel de zijn nog zoveel ander nummers die ik ook had willen horen  (luxe probleem)

hij wist de spanning wel op te bouwen met zijn Holland goodnight en dan nog vier x terug  komen :headbanging:

kortom ik heb genoten

gr Emile
Woonkamer: | pioneer 608xd plasma | panasonic DMP BD30 blu-ray | Onkyo TX-NR905 avreceiver | B&W DM602 s3 front | B&W DM303 rear | B&W LCR600s3 center |                                                               | Velodyne CHT-12R subwoofer | sony X55ES  cd | HDI Dune Base 3.0 media player | humax IHDR-5200C hd decoder | sonos 120 | logitech harmony one |
Slaapkamer: | pioneer 428xd plasma | HDI Dune Smart b1 media player | HUMAX IRHD-5100C hd decoder |
kantoor:       | Audio Engine

jowi

Voor de liefhebbers, verwijzing naar (!!!) bootleg van het Prince concert (3x CD) staat hierrrrr: http://www.guitars101.com/forums/f145/prince-ooh-holland-arnhem-2010-11-18-a-110666.html
Klinkt natuurlijk niet geweldig maar ik heb wel eens beroerdere bootlegs gehoord... alleen vroeger was je weken of maanden verder voor je zoiets in je bezit had :D

Audiofiel

Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.