Ik ben naar een concert/voorstelling geweest van...

Gestart door Martin_M, september 26, 2005, 11:05:51

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

HTip

vak 151 (groen) links van het podium in de buurt van het grote scherm ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

LexiconLogan

Ik ben gister naar paradiso geweest: Roxy Reunion Brand In Mokum. Het was waanzin! Echt in tijden niet zo'n goed feest meegemaakt...


http://www.roxy.nu/
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

J.S.

Zojuist naar Kings of Leon geweest in Ahoy; na 5 kwartier spelen ging de zaalverlichting aan en dat was het dan..... En dat voor €50 en een band met vier albums op zak  :(

ajblancke

#128
Cesaria Evora

http://www.youtube.com/watch?v=QMoYx8TAj7U

in de melkweg in amsterdam op 29-06-2009

een hele aparte stem van een wat oudere dame

gr. ton

SMFLK


RonG

Citaat van: SMFLK op juli 15, 2009, 16:42:52
Volgende week dinsdag naar U2 in A'dam  :pompom:

Ben benieuwd, ga er maandag naar toe :)

SMFLK

Het moet echt een inmens grote stage zijn.
Als je zoekt op youtube naar 'the claw' van de 360 tour vind je echt een heleboel beeldmateriaal ervan.
De stage is gebouwd in Werchter, Belgie  8)

Ben benieuwd, ben naar aardig wat grote evenementen geweest en zou het knap vinden als ze me weten te verbazen!  O0

Peerless Monster

Eergisteren naar Regina Spektor geweest in Paradiso.
Prachtig!

Maar jeetje wat was het daar druk en warm.
Snap niet dat er geen airo aanstaat...
F**king h**l
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

R


Peerless Monster

Citaat van: R op juli 16, 2009, 22:42:07
Leuk, zet net de cd af!

Zet hem maar aan dan ;)
Heb je real love weleens gehoord?
Cover van de Beatles.
Heel mooi plaatje...
Classe Omega MKII | Audio Research SP-11 | ARC VT130SE | PS Audio BHK 250 | PS Audio P10 | PS Audio Perfectwave DSD DAC  | PS Audio Perfectewave Transport | Acoustat model one + one | Michell | Dual CS510 platenspeler

RonG

Citaat van: SMFLK op juli 16, 2009, 08:34:47
Het moet echt een inmens grote stage zijn.
Als je zoekt op youtube naar 'the claw' van de 360 tour vind je echt een heleboel beeldmateriaal ervan.
De stage is gebouwd in Werchter, Belgie  8)

Ben benieuwd, ben naar aardig wat grote evenementen geweest en zou het knap vinden als ze me weten te verbazen!  O0

Ben er ook benieuwd naar maar nog meer naar het geluid. Laatste keer was het geluid erg slecht.

SMFLK

Ik moet je bekennen dat ik nog nooit in die galmbak geweest ben.
Maar als het echt waar is wat iedereen zegt moeten we het inderdaad niet voor het geluid doen.

RonG

Ben dus gisteren naar U2 geweest en het het was gewoon super. Gelukkig viel het geluid me 100% mee.
Vanaf hier had ik zicht op het podium (is nog snowpatrol wat ook goed was).

Remus

Haha grappig, ik heb dan tijdens het concert bijna naast je gezeten. Mijn foto's zien er vrijwel identiek uit.

Het geluid was idd goed te doen!

ivo1986

Citaat van: Remus op juli 24, 2009, 12:53:50
Haha grappig, ik heb dan tijdens het concert bijna naast je gezeten. Mijn foto's zien er vrijwel identiek uit.

Het geluid was idd goed te doen!

En het zicht?
Met voetbal vind ik het van de 2de ring allemaal wel heel klein.

Remus

#140
Ik vond het goed te zien (heb goede ogen), ik zat net onder het midden van de tweede ring. In combinatie met het scherm kon ik in één oogopslag alles volgen wat op het podium afspeelde.


yulunga

Citaat van: RonG op juli 21, 2009, 13:54:40
Ben dus gisteren naar U2 geweest en het het was gewoon super. Gelukkig viel het geluid me 100% mee.
Vanaf hier had ik zicht op het podium (is nog snowpatrol wat ook goed was).


Ben er afgelopen maandag zelf ook geweest. Wij zaten iets meer naar aan de andere kant van het stadion. Goede plek, mooi uitzicht maar toch jammer van de geluidskwaliteit. Maar ja, de sfeer en bekende liedjes zorgden ervoor dat dat niet zo zeer stoorde. Ik wil dit weekend ook nog eens op zoek naar geluidsopnamen van het concert; er moet vast wel iets te vinden zijn op internet dat beter is dan de korte stukjes die ik met mijn telefoon opgenomen heb (-;

KeGeL

In de nieuwsgroepen kan je het complete concert terug vinden, van alle twee de dagen.
Kwaliteit is niet super maar daarmee kan je de tijd vullen totdat de DVD of BD uitkomt.

Ben zelf ook maandag geweest en ik heb een topavond gehad. :clapping: Het geluid was waar wij zaten (vak 408 2e ring) gewoon goed , veel beter als de vorige keer want toen ben ik gelijk 10 keer naar het concert geweest zo erg galmde het.
Mooie show ook trouwens.
Onkyo TX-RZ710 Onkyo BD-SP807 Canton Karat M80DC  CM7DC  M10DC  REL Stampede HTPC Logitech Harmony One Panasonic TX-P42G20

Richard300B

Hoi Allemaal,

Lang op moeten wachten maar dinsdag 21 juli was dan eindelijk weer zover!! Wat een gave avond en setlist deze tweede avond!! We zaten in vak 415 en hadden een goed zicht en geluk met het geluid, top en dat voor € 30,- per kaartje :smile:

Straks op naar Wembley om daar het tweede concert mee te maken.

Nog even reclame maken voor mijn eigen filmkunsten ;)

http://www.youtube.com/watch?v=uphpUsyybRk

Groeten,
Richard
Denon AVR 3808
Sony PS3/Argosy HV335T
Tentlabs DIY CD kit
Millon Cobra III+surround+center Sony KDL26T3000 Supra Cable = HT  Audionote Pre kit Audionote kit 1 stereo amp. Rik Stoet Heartbeat 300B mono amp. Sony SCD555ES SACD A&T MP DAC Synthese Floating 3 V.D. Hul/Siltech Cable = AUDIO

Martin_M

#144
Als TS zal ik hier ook maar weer eens een duit in het zakkie doen  ;D

Zaterdag naar de Zwarte Cross geweest om daar 'Legion of the Damned', 'Pestilence' en 'Nevermore' live te aanschouwen.

Voor alleen Nevermore was alles al dubbel en dwars waard. Geweldig geluid en de band was op dreef. Prachtmomenten meegemaakt.

Ik snap alleen niet waarom de Zwarte Cross zo bekend staat om de unieke gemoedelijke sfeer. Menig metalfestival vind ik minstens zo gemoedelijk en gezellig.

Wij (vlnr; Devoraz, Martin_M, Steward zonder pet, Steward met pet, Pantera):


Pestilence (met supersnarenplukker Tony Choy op bass):


Nevermore:
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

neptune

Hoe was Pestilence , ze schijnen weer goed bezig te zijn hoorde ik ('vroeger' veel geluisterd).
zet hier iets neer

Martin_M

#146
Citaat van: neptune op juli 29, 2009, 13:51:40
Hoe was Pestilence , ze schijnen weer goed bezig te zijn hoorde ik ('vroeger' veel geluisterd).

Op zich was dat een meer dan prima optreden.
Maar Pestilence heeft natuurlijk wat verschillende albums gemaakt (thrash, death, technisch). Ik ben meer van die technische kant. Voor mij speelden ze helaas maar 2 nummers van 'Testimony of the Ancients' en 1 van 'Spheres'. Die speelden ze dan ook nog iets sneller dan normaal waardoor het iets rommeliger overkwam. Maar aan de reakties van alle aanwezigen te merken vonden zij het wel ok  ;D
Wel vele kippevelmomenten meegemaakt door Tony Choy (Atheist, Pestilence, C-187). Wat kan die vent heerlijk bassen zeg.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

beunky

Leuke foto's, jullie zijn die twee stewards neem ik aan? ;) ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Martin_M

Citaat van: beunky op juli 29, 2009, 14:10:23
Leuke foto's, jullie zijn die twee stewards neem ik aan? ;) ;D

Nou, voor jou heb ik even de namen erbij gezet  :angel:
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"