Grindtheater

Started by Grindtegel, September 15, 2005, 19:56:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fransvis

mooie serie. Heb je uberhaupt nog gekeken naar de Optoma's ?

Grindtegel

Ik heb ze niet gezien nee. Wel veel over gelezen uiteraard
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Robbo


denoontje


El Penumbra

Mooie set, mooie upgrade.  8)

LexiconLogan

Prachtig! Zeker die eindversterkers zijn O0
Magico M2  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

Grindtegel

#306
Zo tijd om dit topic weer eens een schop omhoog te geven. Is alweer erg lang geleden, terwijl er in de tussentijd genoeg nieuwe spulletjes zijn gekomen en weer gegaan.

Ten eerste is er alweer een hele tijd geleden een nieuw scherm van 2.60breed gehangen door Ge van Gtdesign. Met masking systeem zodat ik bij 2.35:1 films geen "last" meer heb van die vervelende zwarte blaken die het beeld om zeep helpen. Ten tweede zijn mijn Von Schweikert VR2 speakers die ik als fronts had staan vervangen door de Monitor Audio GS60. De VR2 staan nu nog als rears te spelen maar zullen uiteindelijk ook gaan zodat ik Monitor Audio rondom heb. Speel overigens nog steeds met een 4.1 opstelling, dat bevalt me prima en met de komst van de GS60 mis ik de centerspeaker nog minder dan met de VR2.

De Pioneer dvdspeler is ook vervangen door de alom bekende de Oppo bluray speler.

Maar mijn laatste aanwinst is toch wel de trots van de laatste paar jaar, een 4kanaals Bryston 9B-SST2 eindversterker. Ik heb hem nog maar een paar uur en hij komt vers uit Canada, wat een machtig apparaat. Hij moet nog goed inspelen maar dat gaat helemaal goedkomen. Hierbij nog een paar fotootjes van het beest om jullie te behagen (en mezelf natuurlijk  ;D ).
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Sol

Prachtige bak! ;)
En MA...what can I say... :inlove:
In welke uitvoering heb je de 60's?
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Grindtegel

Zwart lak, ziet er mooi uit zo naast mijn Velodyne  :wub:
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Sol

Zat ik ook over te twijfelen bij de aanschaf van mijn 20's. Maar mijn meubel, TV, PS3, STB en receiver zijn al allemaal zwart, dus dat werd me net iets te veel van het goede.
Maar het is inderdaad erg mooi, gefeliciteerd ermee!
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

neptune

Die bryston is wel  O0

Dat scherm wat je hebt, ben benieuwd hoe het maskingsysteem werkt omdat het zelfgemaakt is door GTdesign. Zit het eigen doek van GT erop?
En was het ook een beetje betaalbaar? Wil ook nog eens een nw scherm in de toekomst.
zet hier iets neer

Grindtegel

Masking systeem werkt prima, gewoon met de hand omhoog of inklappen, dus niks automatisch. Het doek komt ook van Ge, Ik heb het scherm nu sinds februari 2009 en het is nog steeds in perfecte staat. Echt zo veel beter dan het scherm wat ik voorheen had (zelfbouw wannabe scherm zullen we het maar noemen :P ). Het scherm va  Ge is echt een aanrader en zijn geld meer dan waard. Het masking systeem maakt ook ontzettend veel uit in de beleving van een 2.35:1 film, ik zou niet meer anders willen.
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Jean Sibelius

Bryston is O0 (mooie eindbak!). Veel plezier met je nieuwe aanwinst (en niet meer zo lang wachten met posten in je eigen topic) ;)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

sr7000

Nice! die Bryston is bruut  O0. Hoewel die Meridians ook niet verkeerd zijn natuurlijk  :headbanging:

HTip

#314
Wordt tijd om dit topic met dit prachtige theater uit de mottenballen te halen :D
Uit betrouwbare bron vernomen dat er een prachtige upgrade aan zit te komen en wel dinsdag... :wub:

Dat worden lange dagen tot dan. Als je een countdownteller wil, hoor ik het wel ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

Quote from: HTip on February 19, 2011, 07:27:28
Wordt tijd om dit topic met dit prachtige theater uit de mottenballen te halen :D
Uit betrouwbare bron vernomen dat er een prachtige upgrade aan zit te komen en wel dinsdag... :wub:

Dat worden lange dagen tot dan. Als je een countdownteller wil, hoor ik het wel ;D

Idd , er komt een mooie projector te hangen....ik ben benieuwd naar je 3D ervaring. Heb je al wat 3D spul thuis staan?

Grindtegel

Quote from: HTip on February 19, 2011, 07:27:28
Wordt tijd om dit topic met dit prachtige theater uit de mottenballen te halen :D
Uit betrouwbare bron vernomen dat er een prachtige upgrade aan zit te komen en wel dinsdag... :wub:

Dat worden lange dagen tot dan. Als je een countdownteller wil, hoor ik het wel ;D

:P is inderdaad al weer lang geleden dat ik in dit topic ben geweest, moet maar weer eens een paar goede foto's maken als de JVC is geïnstalleerd .

Quote from: kermit on February 19, 2011, 11:22:12
Idd , er komt een mooie projector te hangen....ik ben benieuwd naar je 3D ervaring. Heb je al wat 3D spul thuis staan?

Ik heb een paar in de bestelling en ga zo meteen RE: Afterlife halen. Is wel geen geweldige film (understatement) maar heb nog wat frs bonnen liggen die op moeten, heb ik hem min of meer voor niks. Ben al in het bezit van Piranha 3d dus dat wordt lachen dinsdag en Kelly Brook in 3d... yummie  :headbanging:

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

kermit

Quote from: Grindtegel on February 19, 2011, 11:38:20
:P is inderdaad al weer lang geleden dat ik in dit topic ben geweest, moet maar weer eens een paar goede foto's maken als de JVC is geïnstalleerd .

Ik heb een paar in de bestelling en ga zo meteen RE: Afterlife halen. Is wel geen geweldige film (understatement) maar heb nog wat frs bonnen liggen die op moeten, heb ik hem min of meer voor niks. Ben al in het bezit van Piranha 3d dus dat wordt lachen dinsdag en Kelly Brook in 3d... yummie  :headbanging:


Ok ik ben zeer benieuwd . Laat weten wat je van zowel 2d als 3D vindt. Ik heb de x3 gezien dus weet wat je kan verwachten.  ;)

HTip

Morgen is het dan zover... Ik heb mijn WOW-experience al achter de rug ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

HTip

#319
Veel plezier vandaag met de X3 :pompom:

En dan bedoel ik natuurlijk de JVC en niet de BMW, hihi
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

kermit

En hangt ie al? :D
Kijk uit dat je niet gebeten wordt door een 3D piranha.... :D ;D

DD2


Grindtegel

Nou het is alweer een eeuwigheid geleden dat ik dit iets in dit topic plaats, maar sinds vandaag heb ik eindelijk rondom dezelfde speakers en versterking. Dus maar een klein beetje opgeruimd en ondanks dat er hier en daar nog wat rommel ligt een klein filmpje gemaakt hoe het er nu uitziet. Is weer eens wat anders dan foto's  ;D

Heb de film met mijn galaxy s geschoten met slecht licht, maar zo krijg je een beetje een idee hoe het er uitziet.

Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

raptile

Heel erg mooi en gaaf! Meer kan ik er niet over zeggen :)

(Ben sowiezo jaloers op dedicated HT ruimtes!, wij hebben een dedicated computer kamer en dedicated kleding kasten kamer. HT is zoveel cooler! :D)

Former member 78

Mooie ruimte zeg! En een leuk topic ook ;D
Veel plezier van je nieuwe speakers!