VAD '05 Meet & Greet (22 & 23 oktober a.s.)

Gestart door Harry HT, september 14, 2005, 12:42:51

Vorige topic - Volgende topic

FrankB

Citaat van: eric_audio op oktober  8, 2005, 19:43:19
Wel jammer dat More Music en Audiac niet meedoen.

Dat vind ik zeker een gemis, maakt de VAD toch een stuk minder interessant. De LP12 show staat er dan wel weer tegenover, maar is toch anders. Hoe zit het eigenlijk met de eigen show van Audiac?
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

ruud2

Niets is moeilijk voor degene die het zelf niet hoeft te doen....

eric_audio

Citaat van: FrenkB op oktober 13, 2005, 08:01:28
Dat vind ik zeker een gemis, maakt de VAD toch een stuk minder interessant. De LP12 show staat er dan wel weer tegenover, maar is toch anders. Hoe zit het eigenlijk met de eigen show van Audiac?

Geen idee. Ik vind er nog niks over op hun site. Volgens mij kwam dat "gerucht" van Garmt, dus misschien kan hij meer vertellen...
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

Wowly

KGASOWIESO!!!!

Ik kan deze keer op beide dagen, en heb nog niet beslist op welke, ik wacht nog even wat fineermannetje en Krunk doen, za of zo.

Heel misschien kan ik op de dealerdag komen, maar ik had in mijn hoofd dat die op vrijdag was, maandags keniknie..... :-\

Groetjes Wowly

Harry HT

Hoi Jack,
Citaat van: Jack van Dijk op oktober 16, 2005, 18:05:54
Het ziet er naar uit dat ik op Zondag ook nog wel even langs kan gaan.
Kijk, zo hoor ik het graag  8) ;D

@Wowly:  8) net als vorig weer effe langs bij Clofis.

Gegroet,

Harry

De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

AppleMies

Hoi,

Contour 3.0 en ik zei de gek (700 km rijden vanuit Frankrijk voor de VAD'05::) ) zijn ook weer van de partij.  We zullen ons waarschijnlijk weer vrolijk gaan opwinden over de z.g. audiofiele nietszeggende op iedere wekkerradio goed klinkenende pling plong muziek maar daar gaat het volgens de VAD traditie kennelijk om.  We zullen net als de 5 voorgaande jaren ONZE eigen gebrande CD's op de de diverse demo's aanbieden die dan vervolgens weer worden geweigerd omdat dit volgens de heren demonstrateurs geen muziek is.  Jaja, beledigen kunnen ze ook.  Maar weet je wat?  Wij slaan geen jaar over want we kunnen er steeds weer om lachen.  Wij gaan ons dus weer kostelijk vermaken.............op zondag dus.

See ya,

gr.

AppleMies
NOW:5.1.2 set-up: DENON Amp, Pioneeer BluRay, SVS speakers & LG OLED.

Moony

Hoe zit het nou met het entreebewijs?

Citaat van: Harry HT op september 14, 2005, 12:42:51
Een kaartje voor de show kost € 10,00 (kaartje is voor beide dagen geldig)

Maar dit staat op de site:
Citeer10,- euro per persoon per dag

robbiedobbie

gaan er nog mensen uit belgie hiernaartoe?
HT: Panasonic 65VT30, Panasonic Bluray, Arcam AVR600, Thiel powerpoint surround

Stereo: Lyngdorf TADI2200, Sonos ZP-90, Lyngdorf SDAI2175, Concaves Mk1, Simple audio player

wil

Citaat van: AppleMies op oktober 16, 2005, 22:13:27
Hoi,

Contour 3.0 en ik zei de gek (700 km rijden vanuit Frankrijk voor de VAD'05::) ) zijn ook weer van de partij.  We zullen ons waarschijnlijk weer vrolijk gaan opwinden over de z.g. audiofiele nietszeggende op iedere wekkerradio goed klinkenende pling plong muziek maar daar gaat het volgens de VAD traditie kennelijk om.  We zullen net als de 5 voorgaande jaren ONZE eigen gebrande CD's op de de diverse demo's aanbieden die dan vervolgens weer worden geweigerd omdat dit volgens de heren demonstrateurs geen muziek is.  Jaja, beledigen kunnen ze ook.  Maar weet je wat?  Wij slaan geen jaar over want we kunnen er steeds weer om lachen.  Wij gaan ons dus weer kostelijk vermaken.............op zondag dus.

See ya,

gr.

AppleMies
Dat belooft wat ;D

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Harry HT

Hoi,
Citaat van: Moony op oktober 16, 2005, 22:52:27
Hoe zit het nou met het entreebewijs?

Maar dit staat op de site:
Dit zoek ik effe uit.

Gegroet,

Harry
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Moony

sauron

Ik kom op zondag..... wil zingali Wil wel eens ontmoeten  ;D

De rest natuurlijk ook  ;) lijkt me wel gaaf!

groet sauron

you never know how strong you are, until being strong is your only choice

wil

Citaat van: sauron op oktober 18, 2005, 12:13:46
Ik kom op zondag..... wil zingali Wil wel eens ontmoeten  ;D

De rest natuurlijk ook  ;) lijkt me wel gaaf!

groet sauron

Afgesproken  ;D

[zucht mode aan]
had ik maar een mooi stel Zingali Ouverture's :-\
[zucht mode uit]

Tot zondag ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

Harry HT

Hoi Moony,
Citaat van: Moony op oktober 17, 2005, 22:31:56
Dank.
Ik heb een email richting de organisatie gestuurd. Het is even afwachten, ze waren laat met het verstrekken van de info over de beurs van '05. Zodoende heb ik de beursinfo van '04 overgenomen.

Gegroet,

Harry

@ Wil: volgens ben je al een tijdje verliefd op Zingali speakers  :)
De mooiste
HT & DVD links verzameld

Wowly

garmtz

Citaat van: eric_audio op oktober 14, 2005, 13:20:08
Geen idee. Ik vind er nog niks over op hun site. Volgens mij kwam dat "gerucht" van Garmt, dus misschien kan hij meer vertellen...

Ik heb het gehoord uit de eerste hand van Bert Bazuin zelf, dus die eigen show komt er wel!

eric_audio

Citaat van: garmtz op oktober 18, 2005, 20:10:12
Ik heb het gehoord uit de eerste hand van Bert Bazuin zelf, dus die eigen show komt er wel!

OK, dat wachten we dan wel af. Ik ben best geinteresseerd. En je weet ook maar nooit of er nieuws van Wadia is  ;)
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini

wil

Citaat van: Harry HT op oktober 18, 2005, 20:01:17
@ Wil: volgens ben je al een tijdje verliefd op Zingali speakers  :)
Zeker. En als ik zie wat voor moois sauron heeft staan (in surround!!)  :o zwijmel,zwijmel...

@sauron: bis zondich! Kin se mich nog gekker maken dan ich al op dizze ingelkes bin ;)

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

sauron

Citeersauron: bis zondich! Kin se mich nog gekker maken dan ich al op dizze ingelkes bin

;D ;D zulle we doen!!
you never know how strong you are, until being strong is your only choice

patrick_vdb

Maandag 24 oktober. Afspraak: 14:00 uur bij hifi.nl stand
- Patrickvdb

Hey, cool O0 Ik heb een afspraakje met mezelf ;D

mvrg

Patrick

wil

Kijk, dat is weer geregeld. Met een meerijder in de persoon van kippekop (mag dat eigenlijk wel? naar Brabant rijden in deze tijden van de vogelpest ;D) is mijn lunch vast geregeld ;D ;D:
Indien jezelf geen auto hebt en met iemand mee wilt rijden die bij jou in de buurt woont, geef dat dan aan in je bericht. Misschien reageert iemand van het forum op je verzoek, dan kunnen jullie een verzamelplek afspreken.  En samen gezellig verder reizen. (de meerijder trakeert tijdens de lunch  :D )
Er zijn nog twee plaatsen over vanuit Amsterdam...

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
Panasonic TH42PV60

kippekop

Wilde het net plaatsen, ik rijd mee met wil vanuit amsterdam voor de zondag  >:D Ik heb genoeg griepprikken bij me indien nodig  ;)
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

blue-eyes

Als je nog mee wil rijden Jaco, moet je even contact zoeken ;D
Speakers: Front: WB Vector, rear: WB Vertex, center: WB Fulcrum 650, 2 * Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; Versterker / processor: Lyngdorf MP40, Lyngdorf MXA-8400, Lyngdorf SDA2400; Bron: Hifi Rose RS130, Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Zidoo Z3000 PRO; Kabels: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Audioquest, USB: Audioquest Coffee, XLR: Linn, DHZ, Stroomvoorziening: Isotek Elektra V5, Isotek Initium, Audioquest NRG Y3, Belden, Supra, Furutech; TV: Sony KD-75XE9005; Data: 2 * Synology 19" RS818+; Rack: DHZ;

myself

ik kom waarschijnlijk zondag omdat ik zaterdag alweer een hifi afspraak heb  8)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic DAC + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3, Audes ST-3000DC
LS. Kabel+Analoog+Stroom: Crystal Cable Ref. Diamond. Digitaal: Siltech, Chord. Stroom: ook Audes 8N
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II, Kemp powerstrip