Graafke's Stereo

Gestart door graafke, september 7, 2005, 22:53:33

Vorige topic - Volgende topic

graafke

advr

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

990143

Een speaker waar ook aan te denken valt is de kef iq7 als je ook naar de monitor audio rs6 kijkt. Bij mij ging de keus tussen deze 2 speakers. Ik vond de rs6 veel doffer en liet minder detail horen. mijn componenten zijn dan wel van denon dus kan aan de match liggen.

Ze zijn het echter waard om ook eens te beluisteren. De vormgeving zit ook helemaal goed. Hier een aantal foto's van mijn kefs. Foto's staan op pagina 2.

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=33697.25

Groeten en success met de zoektocht

FrankB

Hij heeft de knoop al doorgehakt en de Sonus Faber's staan al te spelen bij 'm thuis  8)
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Daklem

Citaat van: FrenkB op februari 18, 2006, 09:58:05
Hij heeft de knoop al doorgehakt en de Sonus Faber's staan al te spelen bij 'm thuis  8)

Als hij toch nog wilt wisselen naar de iQ7, dan neem ik zijn fabertjes graag over voor een prikkie  ;D

advr

Citaat van: FrenkB op februari 18, 2006, 09:58:05

hij heeft de SF allang staan en wil geen anderen :o :o :o :o :o
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

graafke

Ze staan heerlijk te spelen en inderdaad wil ik geen anderen....nu moet nog snel de speakerkabel binnenkomen en het echte genieten kan beginnen  ;D

graafke

kleine upgrade:

Kopp verdeeldoos met Belden kabel en Siltech stekker
Dadelijk maar eens aansluiten

FrankB

Mooi blokje hoor. Ik PM je binnenkort om wat af te spreken, helaas loopt mijn agenda op het moment compleet over  :-\

graafke

Citaat van: FrenkB op maart  1, 2006, 18:45:19
Mooi blokje hoor. Ik PM je binnenkort om wat af te spreken, helaas loopt mijn agenda op het moment compleet over  :-\

Lijkt me hartstikke leuk :D dan zal ik volgende week even een Blue heaven interlink ophalen bij advr dan hebben we het beeld compleet  ;)

ik hoor het graag

FrankB

Citaat van: graafke op maart  1, 2006, 18:49:14
Lijkt me hartstikke leuk :D dan zal ik volgende week even een Blue heaven interlink ophalen bij advr dan hebben we het beeld compleet  ;)

ik hoor het graag

Je hoort van me. Moet je er maar over nadenken of ik nog iets mee kan nemen.

graafke

Citaat van: FrenkB op maart  1, 2006, 18:49:57
Je hoort van me. Moet je er maar over nadenken of ik nog iets mee kan nemen.

Ik zou graag de Arcam cd speler in mijn set willen horen, dus als je die zou mee kunnen nemen lijkt me dat erg  O0

Daklem

Wordt het geen tijd voor een mini meeting :D ;)

FrankB

Citaat van: graafke op maart  1, 2006, 18:52:05
Ik zou graag de Arcam cd speler in mijn set willen horen, dus als je die zou mee kunnen nemen lijkt me dat erg  O0

Sure, np!

advr

Unison Unico cd-speler????

graafke

Citaat van: advr op maart  1, 2006, 19:56:52

dat lijkt me ook erg leuk om te proberen daarvoor hou ik me ook aanbevolen  ;D

advr

doe eerst maar eens de Arcam. daarna zien we wel een keer. wil me niet mengen in jullie luistersessie, krijg ik straks op mijn falie van Frank ;D ;D ;D

Dracoplasm

Citaat van: Daklem op maart  1, 2006, 19:18:18
Wordt het geen tijd voor een mini meeting :D ;)

Ik wil ook!!! Hoor ook bij de 'arme'  studenten club  :P
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

FrankB

Citaat van: advr op maart  1, 2006, 19:56:52

Wat ik er toen van gehoord heb, ligt mijn voorkeur bij de Arcam. Maar wie ben ik ;)

Citaat van: advr op maart  1, 2006, 20:03:54
doe eerst maar eens de Arcam. daarna zien we wel een keer. wil me niet mengen in jullie luistersessie, krijg ik straks op mijn falie van Frank ;D ;D ;D

Nou nou, zo streng ben ik niet ;D

advr

Citaat van: FrenkB op maart  1, 2006, 21:45:53
Wat ik er toen van gehoord heb, ligt mijn voorkeur bij de Arcam. Maar wie ben ik ;)

je hebt nooit echt geluisterd :P :P

FrankB

Citaat van: advr op maart  1, 2006, 22:26:28
je hebt nooit echt geluisterd :P :P

Hij heeft even bij mij gespeeld met een paar cdtjes. Niet voldoende om een speler te beoordelen inderdaad, maar wel om een eerste indruk te krijgen :P

graafke

haha dan zal ik eens een uitgebreide luistertest doen :P

Citaat van: Dracoplasm op maart  1, 2006, 20:37:08
Ik wil ook!!! Hoor ook bij de 'arme'  studenten club  :P

Haha daklem jij en ik zijn de enige studenten ;)

R

Citaat van: graafke op maart  2, 2006, 19:01:23
haha dan zal ik eens een uitgebreide luistertest doen :P

Haha daklem jij en ik zijn de enige studenten ;)

ho, hier nog zo'n arme :P

Rody

R

Citaat van: Rody op maart  2, 2006, 19:31:05
+1 ;D

Jij wel, totdat je al die meuk eindelijk verkoopt.. :P