Welke stereo versterker heb je?

Gestart door Peerless Monster, augustus 25, 2005, 13:53:42

Vorige topic - Volgende topic

advr

ik ga toch even kijken al vind ik 10 euro veel te veel voor al die reclame :o

SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

Peerless Monster

Citaat van: advr op oktober 19, 2006, 17:27:07
ik ga toch even kijken al vind ik 10 euro veel te veel voor al die reclame :o

Ik vind het ook vrij prijzig.
Ik bedoel zoiets zou gewoon gratis moeten zijn.
Wij zijn toch de kopers (in dit geval dus niet ;D )...

Veel plezier Ad. Misschien dat ik je daar tref...
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

advr

Citaat van: Peerless Monster op oktober 19, 2006, 17:42:52
Ik vind het ook vrij prijzig.
Ik bedoel zoiets zou gewoon gratis moeten zijn.
Wij zijn toch de kopers (in dit geval dus niet ;D )...

Veel plezier Ad. Misschien dat ik je daar tref...

wie weet, anders een prettig weekend alvast ;D
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

robert1325

T-amp - Jamo J72 studio monitors.

Lucky.L

Kef R7,Lyngdorf TDAI 3400,Canare 4S11,  Samsung 65QN85A.,Nokia streaming box - 8010,Panasonic DMP-UB 700 ,  Samsung HW-Q900A.

tiptop

Ziet er mooi uit 8)

Ik had tot eenweek geleden nog nooit van het merk gehoor en nu zie ik het overal opduiken.
Het is chinees toch?
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Jenkins

Hoi TipTop,

Je doelt op Electrocompaniet?
Nope! Dat is Noors.

Hier is de link: http://www.electrocompaniet.com/

:)

tiptop

Citaat van: Jenkins op oktober 20, 2006, 21:20:44
Hoi TipTop,

Je doelt op Electrocompaniet?
Nope! Dat is Noors.

Hier is de link: http://www.electrocompaniet.com/

Huh?
Nee hoor. Op de G&W van hierboven. ;)
Elcetrocompaniet ken ik wel 8)
Primare SP31.7/Emotiva XPA-3/Marantz UD7007/ Monitoraudio GS10/ Isotek Orion/AQ Dragonfly Red, Jitter bugger, Dragontail, SH Momentum IE, AQ Nightowl/ Panasonic P50V20, en heel veel dure kabels.

Jenkins

Citaat van: tiptop op oktober 20, 2006, 21:35:45Huh?
Nee hoor. Op de G&W van hierboven. ;) Elcetrocompaniet ken ik wel 8)

:-\

My bad!

G&W ken ik ook niet; need-more-input!

Daklem

Citaat van: Jenkins op oktober 20, 2006, 22:05:50
:-\

My bad!

G&W ken ik ook niet; need-more-input!

Ben niet echt onder de indruk van de kwaliteiten van het chinese spul om eerlijk te zijn. De originaliteitsprijzen zullen ze ongetwijfeld niet winnen!

Benco

Lyngdorf Sdai2175 + Sda 2175 (om te biampen)

robert1325

Citaat van: Daklem op oktober 20, 2006, 23:18:30
Ben niet echt onder de indruk van de kwaliteiten van het chinese spul om eerlijk te zijn. De originaliteitsprijzen zullen ze ongetwijfeld niet winnen!

Maakt het nou uit hoe het eruit ziet,  dat ding klinkt geweldig en kost ong. net zoveel als mijn oude cambridge 640A versterker,   vond dat een mooie versterker maar dit is andere koek !     Heb in twee maanden mijn hele set getransformeerd , ca640A en 640C weg en G&W tw-2006x en een gemodde squeezebox erbij  >:D

Ja het is chinees...  als je naar het gathering tweakers forum gaat kan je meer lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1168683/0

henk93

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

robert1325

wouw das een mooie set,    die speakers zien er ook heel interessant uit!       

henk93

Daklem

Citaat van: robert1325 op oktober 21, 2006, 11:11:07
Maakt het nou uit hoe het eruit ziet,  dat ding klinkt geweldig en kost ong. net zoveel als mijn oude cambridge 640A versterker,   vond dat een mooie versterker maar dit is andere koek !     Heb in twee maanden mijn hele set getransformeerd , ca640A en 640C weg en G&W tw-2006x en een gemodde squeezebox erbij  >:D

Ja het is chinees...  als je naar het gathering tweakers forum gaat kan je meer lezen:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1168683/0

Ik vind het best belangrijk hoe iets eruit ziet. Ik moet er immers toch steeds naar kijken! Ik ben blij dat jij er tevreden mee bent, daar gaat het om. ;)

garmtz

Audiofiel

Citaat van: henk93 op oktober 21, 2006, 19:01:44
Ik heb twee JC1 monoblokkken van Parasound 8)
http://home.planet.nl/~ronde386/hifi/15.JPG

Maar wat doet die Rotel daar nou... ??? Die past er toch helemaal niet tussen? :-\ ::)
Men heeft nooit gebrek aan slechte redenen om het goede na te laten, noch aan goede om het slechte te doen.

beunky

Citaat van: Audiofiel op oktober 21, 2006, 22:48:17
Maar wat doet die Rotel daar nou... ??? Die past er toch helemaal niet tussen? :-\ ::)

Straalkacheltje ;D ;D ;D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

Daklem

Citaat van: beunky op oktober 21, 2006, 23:09:07
Straalkacheltje ;D ;D ;D

Duur kacheltje.. ;)

Maar waarvoor wordt de rotel gebruikt?

henk93

Dit is een oudere foto, de ROTEL is verkocht 8)
Moet nog andere foto,s maken van mijn set :D

Daklem

Citaat van: henk93 op oktober 22, 2006, 11:48:07
Dit is een oudere foto, de ROTEL is verkocht 8)
Moet nog andere foto,s maken van mijn set :D

Gelukkig maar ;)  ;D

Midcall

Stereo: GoldenEar Triton Reference - Audio Research Reference 5SE - Audio Research Reference CD7 (incl. CD8 mod) - Audio Research Reference 75 - Denafrips Terminator DAC + Gaia DDC - Mano Ultra MkIII Farad - Cable Research Lab (CRL) Gold ls-cables - NBS Black Label XLR interlinks - Audioquest Dragon powercables - Audiolund True Silver i2s - Callas Audio Clamprack
HT (geïntegreerd met stereo): Sony VPL-VW590ES - Tonewinner AT-300 - 4x Infinity Renaissance 90 (surround and rears) - GoldenEar SuperCenter Reference (center) - 4x GoldenEar Supersat 60 Atmos - 2x GoldenEar Triton Reference subs - XTZ A2-400 - XTZ A2-300 - Korsun D9 - NBS Statement II XLR kabels.

henk93