Welke stereo versterker heb je?

Gestart door Peerless Monster, augustus 25, 2005, 13:53:42

Vorige topic - Volgende topic

Lars_Portman

Ik draai met mijn HEED Obelisk SI als stereo versterker.

Versterking : LINN - PRETEK (Phono)- LINN Powertek SE.
Bron:TeraDac PSU| SB3 SE MOD. |Airfix Feeds
Acoustic Energy AE100

Raphie

JBL PRX Power!

AbZ

Wat een rare doos, voor een Devialet.

Raphie

JBL PRX Power!

AbZ

Exxar

Citaat van: Raphie op juli 11, 2013, 12:38:19
Tadaa...

Oké, we verwachten foto's van het uitpakken en aansluiten en dan een hele mooie review hoeveel beter die klinkt dan jouw receiver.

Exxar

Citaat van: AbZ op juli 11, 2013, 13:07:25
Wat een rare doos, voor een Devialet.

Iedereen koopt tegenwoordig zo'n ding, 't is leuk om nog eens iets anders te zien  ;)

AbZ

Citaat van: Exxar op juli 11, 2013, 13:16:15
Iedereen koopt tegenwoordig zo'n ding, 't is leuk om nog eens iets anders te zien  ;)
Ja 't wordt ordinair, zo'n Devialet.  Kan echt niet meer  ;D

Raphie

Citaat van: Exxar op juli 11, 2013, 13:14:27
Oké, we verwachten foto's van het uitpakken en aansluiten en dan een hele mooie review hoeveel beter die klinkt dan jouw receiver.
gaat allemaal komen, audioquest NRG-x3 als powerkabel, big-sur als interlink en m'n beproefde Canare 4s8 speakerkabel

Hoor zo al behoorlijk meer punch en detail met bijv Bruno Mars Unothrodox (wat is dat album eigenlijk slecht opgenomen zeg!!!!) meer precisie, minder vergevelijk en PUNCH in spades is eigenlijk het eerste wat in me op komt, op papier minder watjes, maar qua authoriteit ander niveau:D
JBL PRX Power!

Exxar

Citaat van: Raphie op juli 11, 2013, 13:20:08
gaat allemaal komen, audioquest NRG-x3 als powerkabel, big-sur als interlink en m'n beproefde Canare 4s8 speakerkabel

Hoor zo al behoorlijk meer punch en detail met bijv Bruno Mars Unothrodox (wat is dat album eigenlijk slecht opgenomen zeg!!!!) meer precisie, minder vergevelijk en PUNCH in spades is eigenlijk het eerste wat in me op komt, op papier minder watjes, maar qua authoriteit ander niveau:D

Dat kan ik mij wel voorstellen. Het is een beest van een versterker die qua stabiliteit en effectief vermogen de meeste receivers ver achter zich laat. Het grootste nadeel is dat die natuurlijk minder goed (of zelfs slecht) opgenomen muziek ook zo gaat weergeven. (probeer even de cd "a curious thing" van Amy Macdonald of "this left feels right" van Bon Jovi, en geniet)

Kingpin

Citaat van: Raphie op juli 11, 2013, 13:20:08

Sinds wanneer ben jij into de kabels etc.
Mooie versterker!
Kingpin TVC Preamplifier, Kingpin Tripath Amplifier, Volumio Rivo Plus Streamer, Kingpin Volumio Power Supply, Gustard X26 III DAC, MoFi Sourcepoint 10 Master Edition, Apogee Wyde Eye RCA, WireWorld I2S HDMI, IsoAcoustics.

Raphie

vind premium kabel mooier staan en de Big Sur is lekker compact, klinkt allemaal ook nog niet onaardig  ;)
JBL PRX Power!

Deleted member

Citaat van: Raphie op juli 11, 2013, 14:49:10
vind premium kabel mooier staan en de Big Sur is lekker compact, klinkt allemaal ook nog niet onaardig  ;)

Absoluut ook een goed argument om 'dure' kabels te kopen, whatever rocks your boat!  ;) :)

alexander2

Citaat van: Raphie op juli 11, 2013, 12:38:19
Tadaa...

Geen dropveters maar zwaar overgewaardeerde koperdraadjes? ;) :D

Raphie

Citaat van: alexander2 op juli 11, 2013, 16:24:38
Geen dropveters maar zwaar overgewaardeerde koperdraadjes? ;) :D
klopt, zwaar zijn ze trouwens ook al niet echt...
JBL PRX Power!

alexander2

Raphie

Citaat van: alexander2 op juli 11, 2013, 16:28:23
Mooie bak

Is dit de premium?

yep, premium silver het het geloof ik
JBL PRX Power!

alexander2

Dan heb je een wereldbak! :D
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Raphie

Citaat van: alexander2 op juli 11, 2013, 16:35:12
Dan heb je een wereldbak! :D
Gefeliciteerd en veel plezier ermee.
ThnX
JBL PRX Power!

Alco

Uiteindelijk toch genezen van het "Naim-virus".  De Sonneteer Campion :wub:

Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

Cyreg

Citaat van: Alco op juli 28, 2013, 20:03:13
Uiteindelijk toch genezen van het "Naim-virus". 

Jammergenoeg kan ik geen enkel plaatje vinden vh binnenwerk vd Campion, noch van 'n andere Sonneteer  :(
Vind ik altijd wel interessant, ook al zegt dat weinig over de klankkwaliteit  :D
setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

sultankat

:clapping: :clapping: :clapping:
Quad Artera Play Plus + Quad Artera mono's | NAD PP2e Phono preamp | Thorens TD147 + Shure V15 III | Audizio tuner | Innuos ZEN mini MK3 streamer +  Innuos voeding | Dali Grand Diva speakers | Ansuz Speakz x speakerkabels | Sugden Masterclass HA 4 hoofdtelefoonversterker | Audeze LCD X hoofdtelefoon | Van den Hul Digicoupler | Ansuz digital cables | Shunyata power cables | Vibex powerblock

Oud lid

Cyreg

setup: Michell TecnoDec/RB250/TecnoW > MP110 > GramAmp2C/PSU1; Cyrus CD8SE;  >> DNM Stereo Solid Core V3 Interconnects >> 
             Exposure 3010S2D INT >> Exposure DMF-two LSkabel >> Harbeth C7ES-3 '35th Anniversary' op Ikea Oddvar stool 
netspul: huiswcd > M-Way 3DW Gold +(plus) > Furutech e-TP60E(G) > AH! KB10 (3010S2D), BC Ruhr18 (PSU1), BC Ruhr18 (CD8SE)

bezoeker

+1 :)

Nogmaals gefeliciteerd!