Welke stereo versterker heb je?

Gestart door Peerless Monster, augustus 25, 2005, 13:53:42

Vorige topic - Volgende topic

Alco

Bluesound Node Icon, Naim Nait 50, Proac Tablette 10 signatures op Solidsteel SS-6 stands. (kabels: Amazon rca-din + De Groef Audio ls kabel)

advr

Citaat van: Alco op mei 23, 2012, 07:07:51
REGA BRIO-R Klein maar fijn :smile:

Resultaat telt toch? ;D

Ziet er mooi uit, gefeli!
SET 300B (Hashimoto trafo's), Devore O/96, Linn LP12, Linn Ekos SE/1, Urika, Kandid, Steve Herbelin's Tube Dampers, DH Lab powercords,  Nessie Vinylmaster, dac/streamer TDA1541A

chansig

Citaat van: Alco op mei 23, 2012, 07:07:51
REGA BRIO-R Klein maar fijn :smile:

Citaat van: advr op mei 23, 2012, 07:17:38
Resultaat telt toch? ;D

Dat zeggen ze maar is niet zo.

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

Deleted member

Ik heb inmiddels al weer een tijdje de Devialet D-Premier staan. :wub:

www.devialet.com

Robiwan

Citaat van: Antoine op mei 23, 2012, 15:25:06
Ik heb inmiddels al weer een tijdje de Devialet D-Premier staan. :wub:

www.devialet.com

raar ding om te zien, lijkt wel een laptop, en die afstandsbediening :dontgetit: Clean looks ik hoop niet dat het ook zo klinkt? :D
Naim NAC 172XS+NAP100 | Technics SL1500c | Denon DCD-900 | Neat Motive SX2

Deleted member

Citaat van: LPlover op mei 23, 2012, 17:00:14
raar ding om te zien, lijkt wel een laptop, en die afstandsbediening :dontgetit: Clean looks ik hoop niet dat het ook zo klinkt? :D

Tsja, wat moet ik hier op zeggen? ;) Lees zelf maar of beluister 'm eens, onder de 20 a 25 duizend euro vind je niet veel beters zeggen ze...  :D

Reviews: http://www.devialet.com/reviews.php?page=1

Robiwan

Citaat van: Antoine op mei 23, 2012, 17:26:24
Tsja, wat moet ik hier op zeggen? ;) Lees zelf maar of beluister 'm eens, onder de 20 a 25 duizend euro vind je niet veel beters zeggen ze...  :D

Reviews: http://www.devialet.com/reviews.php?page=1

:D :D Veel luisterplezier.

Deleted member

neverywhere

I'm perusing the tracks, now, and I can confidently say that it's a great listen, brother. Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.Great work!
https://fervid.hearnow.com/

xynyx

Blijft nostalgisch mooi spul!

CZ79

Versterking: Simaudio Moon Neo 240i
Bron: Simaudio Moon 180 MiND | Weiss DAC2
Luidsprekers: JBL Synthesis HDI-1600
Kabels: Grimm | Melodika

S@m

Citaat van: Antoine op mei 23, 2012, 17:26:24

Toch klonken Wilson Audio luidsprekers vrij recent op een show in Duitsland niet echt super op Devialet, zeggen ze...  ;)

pagina 6

chansig

Ligt aan de speakers... :D

Gr Hans
Teleskopos,  2 x Arendal 1961, Wiim Ultra, akoestisch gefröbel, Audio Gear powerkabels, Chinese slangen, 2 x Dynavox x7000, digitaal
Coax AQ Carbon

S@m

Ja Hans dat zou ook kunnen, ware het niet dat de schrijver des artikel duidelijk aangeeft betreffende luidsprekers beter heeft horen klinken... 8)

Wat niet wegneemt dat Devialet er -net als bijvoorbeeld Bang & Olufsen- geweldig gelikt uitziet. Echt een design hebbedingetje.

Robiwan

Citaat van: S@m op mei 27, 2012, 16:49:51
Ja Hans dat zou ook kunnen, ware het niet dat de schrijver des artikel duidelijk aangeeft betreffende luidsprekers beter heeft horen klinken... 8)

Wat niet wegneemt dat Devialet er -net als bijvoorbeeld Bang & Olufsen- geweldig gelikt uitziet. Echt een design hebbedingetje.

tuurlijk een hebbedingetje van 11000 euro :D

S@m

Dat is maar net hoeveel geld je op je spaarrekening hebt én hoe graag je het uitgeeft  ;)

S@m

Afijn, on topic met een fotootje van de mijne.

Zeker niet de beste, maar wel één met een hele mooie (buizen) klank, weergave met een 'ziel' zal ik maar zeggen...

chansig

Citaat van: S@m op mei 27, 2012, 16:49:51

Dan ligt het aan de luisteraar...

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Deleted member

Citaat van: S@m op mei 27, 2012, 16:44:44
Toch klonken Wilson Audio luidsprekers vrij recent op een show in Duitsland niet echt super op Devialet, zeggen ze...  ;)

pagina 6

Over die setup, op die show bedoel ik heb ik meer 'negatieve' geluiden gelezen als in het was wel goed maar 't kon beter/eerder beter gehoord. Ik heb 't zelf niet gehoord, was er niet bij dus kan er verder niets over zeggen. Eens kijken hoe 't weer op een volgende show presteert/wordt beoordeeld en of ze iets aan de setup veranderen. :)

chansig

Het kan ook nog de ruimte zijn of de gebruikte opname of, of, of.....

Gr Hans
Coax AQ Carbon

Peerless Monster

Citaat van: S@m op mei 27, 2012, 17:02:01

Zeker niet de beste, maar wel één met een hele mooie (buizen) klank, weergave met een 'ziel' zal ik maar zeggen...

Lang gelee!! Welkom terug.
Naais one! Die rondingen...
Ik hou ervan ;D
Audio Research SP-11 of Classé SSP-75 | ARC VT130SE, Rotel RHB-10 Audio GD Master 3  | PS Audio P10  | PS Audio Directstream DSD DAC modded | HifiRose RS130 | Acoustat model two + two | Technics SP-10

Xander32

Citaat van: S@m op mei 27, 2012, 17:02:01

Erg fraai S@M, welke (merk + type) versterker betreft het?
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  NuPrime CDT-10

S@m

Joris1971

Citaat van: Peerless Monster op mei 27, 2012, 23:13:35
Naais one! Die rondingen...
Ik hou ervan ;D

Wie houdt er niet van rondingen?  :laugh:

tompj

Speakers: Devore Orangutan 0/Baby
Versterking: Leben CS600X of Enleum AMP-23r
CD-speler: Accuphase DP-55V.
Streamer: Naim ND5 XS2.
Analoog: Thorens TD-160, SME 3009, Denon DL-103, Project Tube Box DS