Mijn HT "Pitch Black"

Gestart door molle, augustus 24, 2005, 00:05:47

Vorige topic - Volgende topic

donaldk

Citaat van: reza op augustus  3, 2007, 11:00:44
Hoi Donaldk,

De prijs die ik schreef over de HC5000 is indd een advies prijs. Hij is bij sommige winkels al voor 3000 te halen en zelfs al voor minder.
Er is een tijdje geleden tegen mij gezegd dat de HC4900 zo rond de 2500 over de toonbank zou gaan maar de precieze prijs is nog niet bekend omdat de projector nog niet is uitgebracht in Nederland.

Ook bij de IFA preview info ontbreken de adviesprijzen nog. Al heb ik geen info rechtstreeks van Mitsubishi, alleen even online gezocht.

molle

Tja ik weet het, maar wat houd er tegenwoordig zijn waarde wel in die klasse ???
En om nu weer 1000 euro aan een 2ehands te geven en weten dat ik volgend jaar toch een nieuwe ga kopen is ook wel vrij onozel. Het houd dan toch zijn waarde niet zeg je.

En afbetaling gaat misschien over een periode van 5 maanden, niet over 2 jaar he ;)

EDIT: Misschien dat er halverwege volgend jaar een paar JVC's vrijkomen en dat zou natuurlijk ook mooi zijn 8)
        Maar niets staat al vast. Ga eerst mijn finacieen de komende weken eens in het oog houden. Moet nog een paar mooie
        getallen terug krijgen van het één en ander ;D Dus wie weet...

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

donaldk

Citaat van: molle op augustus  3, 2007, 11:20:37
Heb net nog een mooi voorstel gekregen van de plaatselijke Epson verdeler(bijna buurman ;D). Ik zei dat ik wel een nieuwe bij hem wilde kopen maar pas tegen het einde van het jaar omdat ik momenteel echt geen 3700 euro kan neerleggen voor een TW1000.

Geen probleem, anders mag je hem in 3 of 4 keer betalen zei hij. Op voorwaarde als er iemand hier een TW1000 wil kopen ik hem mag doorsturen naar jou voor een demo ;D

Wat zouden jullie doen?

3700,- klinkt als adviesprijs!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

Grindtegel

Gewoon meer broodjes verkopen!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

molle

Citaat van: Grindtegel op augustus  3, 2007, 20:02:35
Gewoon meer broodjes verkopen!

Nog meer gaat niet meer denk ik. Zit aan het maximum met deze ruimte die ik ter beschikking heb :P
En ja, alles is al opgeslagen vorige maand ;D

Grindtegel

ehhhh, dan je nieuwe okkinokki terug en je platen in de vaatwasser!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

daxie

Voor mij ne martino zonder ansjovis, groot, bruin broodje, veel martinosaus...

Helpt dat een beetje? :-)

molle

Thx for the support ;D

Ik kom er wel uit ;)

mikeske

ik spring wel nu en dan binnen voor een bicky, ze waren lekker  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

Citaat van: mikeske op augustus  6, 2007, 15:20:44
ik spring wel nu en dan binnen voor een bicky, ze waren lekker  ;)

Goed ;D ;)

LittleNinja

Je kan natuurlijk ook je HT ombouwen tot een opslag... maar goed, waar laat je dan die beamer weer?  ::)
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....

molle

Vandaag ben ik gaan kijken wat een plaatje de Epson TW1000 + Toshiba X1 gaf. Mooi hoor 8)
Dan was mijn MT-5 toch maar een lachertje tegen. Mooi contrast, zwart is echt wel zwart, alles goed afgelijnd, goede lichtopbrengst ook. En dan was hij nog niet ISF gecalibreerd :o.
De TW 700 denk ik toch ook steeds aan. Spijtig dat deze daar niet aanwezig was om de verschillen te zien.
Zal natuurlijk minder zijn, maar toch denk ik dat ik met de TW700 al een mooi eind verder kom. En binnen een jaar of 2 overschakel op Full HD. Dan zullen de prijzen ook wel flink gezakt zijn en wie weet wat valt er nog allemaal uit de bus dan.

Dus omdat ik toch nog geen filmjes kan kijken en het weer hier rotslecht is ben ik maar begonnen om de Vegas loveseats op te kuisen die ik vorige week ben gaan halen bij Dimi. Leuk werkje weer :P. Schuren, ontvetten en spuiten maar. Ben nu aan de voeten bezig.

Heb er 4 in totaal maar denk dat ik maar 3 ga plaatsen om mijn sweetspot te bewaren. Zal wel zien als ze allemaal gedaan zijn en dan kan ik een beetje spelen. En dan heb ik er natuurlijk altijd één op reserve staan ;D

Enfin, we zien wel.

reza

De TW700 is zeker al een flinke stap vooruit op je oude beamer.

Mag ik vragen wat je voor de love seats hebt betaald? Ik zit er aan te denken om de mijne te verkopen en weet niet zo goed wat ik er voor kan vragen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

Shit, nu kun je niet meer fitnessen :P

donaldk

Citaat van: reza op augustus  9, 2007, 22:38:33

Mag ik vragen wat je voor de love seats hebt betaald? Ik zit er aan te denken om de mijne te verkopen en weet niet zo goed wat ik er voor kan vragen.

Las ergens dat die Dimi 40 euro vroeg, maar weet niet meer of dat per stuk of per duozit was, moet je maar even op het forum zoeken, was in een recent topic waarin vegas-jes werden gezocht.

molle

Citaat van: reza op augustus  9, 2007, 22:38:33

Hey Reza,

Ik heb 160 euro betaald voor 4 zetels ;) Wel nog wat opkuiswerk aan, maar de stof is in perfecte staat 8)

molle

Citaat van: R op augustus  9, 2007, 22:41:53
Shit, nu kun je niet meer fitnessen :P

;D
Toch geen tijd voor momenteel :P

molle

Er is een verandering gekomen.

De vriend waar ik de Toshiba van gekocht heb destijds is een hoge piet bij Toshiba ;D
Hij wil hem meenemen naar het testcenter ginder en weet ik perfect wat er aan zal zijn. Is het een lowcost dan word hij gemaakt. Is het te duur dan komt er een andere ;)

Met en beetje geluk kan ik dan nog een jaartje verder en kan ik dan een full HD kopen :D

DVDGuy

Citaat van: molle op augustus 10, 2007, 11:10:33
Er is een verandering gekomen.

De vriend waar ik de Toshiba van gekocht heb destijds is een hoge piet bij Toshiba ;D
Hij wil hem meenemen naar het testcenter ginder en weet ik perfect wat er aan zal zijn. Is het een lowcost dan word hij gemaakt. Is het te duur dan komt er een andere ;)

Met en beetje geluk kan ik dan nog een jaartje verder en kan ik dan een full HD kopen :D

:o Dat is mooi zeg  8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

HTip

Inderdaad. Dat zou erg mooi zijn. We duimen voor je :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

molle

mikeske

zou super zijn, hopelijk lukt het  :)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

molle

En nog een beetje verder gespoten vandaag.
De voeten zijn gespoten.
Vandaag nog 2 leuningen gedaan en één kuip.

Zwart!

Zwarter!

Zwartst ;D

Morgen toch even een maskertje halen want de stank is niet te harden van die spuitbussen. Krijg er ook hoofdpijn van :P

LittleNinja

Citaat van: molle op augustus 13, 2007, 23:05:04
Morgen toch even een maskertje halen want de stank is niet te harden van die spuitbussen. Krijg er ook hoofdpijn van :P

Lekker op tijd...  ;D
Mijn hemel jullie zijn vermoeiend....