Mijn HT "Pitch Black"

Gestart door molle, augustus 24, 2005, 00:05:47

Vorige topic - Volgende topic

R

Sjors

Thanks Ruben, ik heb ze echter even gemaild daar ik alleen de zwarte kon vinden, en ik ben op zoek naar specifiek de blauwe  ;D

Groet, Sjors

Sjors

Zojuist contact gehad met de Dhr Houthuyzen van de Audio Fabriek, ik heb zojuist 5 blauwe Bal's besteld. Dank Bjorn en Ruben  ;)

@Molle, ik heb nog wat Lapp kabel liggen en misschien nog wat snakeskin, dan maak ik je mooie CinéGoo dropveter's na  ;D

Groet, Sjors

R

Mooi zo. Goed geregeld!!

Citaat van: Sjors op juni 20, 2007, 14:03:38
Zojuist contact gehad met de Dhr Houthuyzen van de Audio Fabriek, ik heb zojuist 5 blauwe Bal's besteld. Dank Bjorn en Ruben  ;)

@Molle, ik heb nog wat Lapp kabel liggen en misschien nog wat snakeskin, dan maak ik je mooie CinéGoo dropveter's na  ;D

Groet, Sjors

molle

Lapp kabel kwam hier niet aan te pas en een dropvreter durf ik hem zelfs niet te noemen :P ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

reza

@ Sjors,

Hoe duur waren die stekkers?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Citaat van: reza op juni 21, 2007, 09:14:47
@ Sjors,

Hoe duur waren die stekkers?

Niet duur  ;D kijk zelf maar even, hij heeft ze na mijn mailtje op de site gezet  ;)

http://www.deaudiofabriek.nl/catalog?catalogId=3434993

Groetsss, Sjors

gvy

Citaat van: Sjors op juni 21, 2007, 09:56:25

Niet duur  ;D kijk zelf maar even, hij heeft ze na mijn mailtje op de site gezet  ;)

http://www.deaudiofabriek.nl/catalog?catalogId=3434993

Groetsss, Sjors

bwa, toch een mooie marge op een (welliswaar kwalitatief zeer goede) maar reguliere industriele stekker.
zie vb maar hier
http://www.bekafun.net/2007voorlopig/Cables/Cables-Bals.pdf

Hierboven is gewoon van het net geplukt, maar vermits ik voor mijn job veel electrisch materiaal aankoop bij de industriele groothandels heb ik even gechecked bij de groothandel waar ik meest aankoop en eveneens 5.6628 incl BTW  ::)
T'is trouwens de 7302. ;)

Vermits ik inderdaad wel veel elektrisch materiaal aankoop (zo ook diverse soorten kabels vb Lappkabel) blijf ik het vreemd vinden dat kwalitatief goede maar toch standaard industrieel gebruikte elektrische materialen vaak plots verdubbelen in prijs als ze in een audio omgeving verschijnen  ???

Geert

Potver Sjors, niet kwaad worden op mij he  ;D

Sjors

Citaat van: gvy op juni 21, 2007, 21:01:59
bwa, toch een mooie marge op een (welliswaar kwalitatief zeer goede) maar reguliere industriele stekker.
zie vb maar hier
http://www.bekafun.net/2007voorlopig/Cables/Cables-Bals.pdf

Hierboven is gewoon van het net geplukt, maar vermits ik voor mijn job veel electrisch materiaal aankoop bij de industriele groothandels heb ik even gechecked bij de groothandel waar ik meest aankoop en eveneens 5.6628 incl BTW  ::)
T'is trouwens de 7302. ;)

Vermits ik inderdaad wel veel elektrisch materiaal aankoop (zo ook diverse soorten kabels vb Lappkabel) blijf ik het vreemd vinden dat kwalitatief goede maar toch standaard industrieel gebruikte elektrische materialen vaak plots verdubbelen in prijs als ze in een audio omgeving verschijnen  ???

Geert

Te laat Geert, het geld is al over gemaakt  ;D de volgende keer doe ik een beroep op jou ;)

Groet, Sjors

gvy

Citaat van: Sjors op juni 21, 2007, 21:21:13

Te laat Geert, het geld is al over gemaakt  ;D de volgende keer doe ik een beroep op jou ;)

Groet, Sjors

oesje,

Pas op kwou het maar gewoon effekes aanhalen. Ik ben niet van plan leverancier te worden he  ;D
T'is ook niet mijn bedoeling om onder de duiven te schieten van audioleveranciers, maar het is mij soms te sterk en dan moet het er uit  :P

Geert

mikeske

Citaat van: gvy op juni 21, 2007, 21:01:59

vind ik ook, gelukkig heb ik een goede (audio) leverancier.
En daar koop ik ze aan 4,2€ dus goed koper dan in een (elektriciteits)groothandel  8)
Voor de lapp kabel kan niemand aan uw prijs  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

Citaat van: mikeske op juni 21, 2007, 21:33:36
vind ik ook, gelukkig heb ik een goede (audio) leverancier.
En daar koop ik ze aan 4,2€ dus goed koper dan in een (elektriciteits)groothandel  8)

< knip >

Maar dat zijn zwarte ! ik wilde specifiek blauwe  :D

Groet, Sjors

gvy

Citaat van: Sjors op juni 21, 2007, 21:35:46

Maar dat zijn zwarte ! ik wilde specifiek blauwe  :D

Groet, Sjors

Heeeeeel goed gedaan Mike.
De zwarte ( niet vergulde) en blauwe hebben normaal dezelfde prijs, dus inderdaad heel erg scherp volgens mij.

Geert

Sjors

Dit is hem dan uiteindelijk geworden hé  ;D

Groet, Sjors

reza

Mooi!! Wat voor een kabel zit er tussen?

molle

Citaat van: Sjors op juni 26, 2007, 15:58:27
Dit is hem dan uiteindelijk geworden hé  ;D

Groet, Sjors

Mooi Sjors 8)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Citaat van: reza op juni 26, 2007, 17:02:56
Mooi!! Wat voor een kabel zit er tussen?

Elektriekkabel ;D

Nee, ik dacht Lapp.

error423

Mooie kabels! ziet er netjes uit!

weet er iemand in nederland nog een goedkope leverancier van die bals stekkers? Wil eigenlijk ook wel zo'n mooie kabel maken  ;)

Sjors

Thanks  ;D

Zeer juist Sven, is Lapp Kabel

Groet, Sjors

reza

molle

mikeske

Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

Sjors

molle

Verdikke. Dacht ik net nog een filmpje te zien begeeft mijn PJ het >:(

Op het eerste zicht lijkt de starter stuk te zijn. Als je de stekker insteekt hoor je klik,klik,klik,klik en het wiel lijkt niet op te starten. En de winkel is vandaag dicht. Balen :(. Morgen maar weg brengen.
Hoop dat de kosten wel laag blijven.

Stilletjes aan beginnen uit te zien naar een andere pj denk ik.

HTip

Da's inderdaad balen. Hoop voor je dat ie te repareren is. Heb je nog garantie?

Wel natuurlijk het perfecte moment voor een upgrade ;)
Maar daar zit je misschien zo net na de vakantie niet echt op te wachten ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive