Mijn HT "Pitch Black"

Gestart door molle, augustus 24, 2005, 00:05:47

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

Mooi apparaat Sven, gefeliciteerd  ;)

Groet, Sjors

stoffels

Citaat van: molle op augustus 30, 2007, 20:23:42
Nu hopen op goed nieuws van mijn projector of anders maar een nieuwe aanschaffen zeker :P

Als je dan toch aan het kopen bent dan is het moeilijk te stoppen   ;D

molle

Net de Toshiba even aan mijn Samsung plasma boven gehangen met de bijgeleverde HDMI kabel en dit gaf toch wel een retestrak beeld zeg :o 8)

Het enige "nadeel" aan de Toshiba vind ik de stroomtoevoer. Mijn huidige Wattgate stekker van in mijn HT zal er niet op passen  :(
Het is een standaard sttroomkabel die erbij zit en de kop is net zo een "figuur 8"(weet de naam niet).
Zou ik aan mijn stroomkabel de Wattgate kunnen verwisselen met zo een "figuur 8"vorm of is dat onmogelijk.
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

molle

Aha. Gevonden :D

De Kemp IEC 320/C22-C7 adapter 8)

De meeste CD/DVD-spelers maar ook satellietontvangers e.d. accessoires hebben een zgn. "figuur-8" (Philips scheerapparaat) aansluiting (IEC320/C7), waardoor upgraden met een betere netkabel is uitgesloten. Deze adapter maakt het mogelijk om deze apparaten met deze aansluiting, op te waarderen met een hoogwaardiger netkabel, zoals de KE-POWER CORD'S.
Daar juist de prestaties van die groep apparaten in het algemeen zeer sterk profiteert van een verbeterde netkabel, kan deze adapter ondanks z'n eenvoud zeer veel extra kijk- en luisterplezier toevoegen!

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

TheSpeedSkater

Even knippen en plakken en klaar is Molle! ;D
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

molle

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus 30, 2007, 22:28:25
Even knippen en plakken en klaar is Molle! ;D

Knippen hoeft er niet bij te zijn. Het één klikt in het ander blijkbaar :D

TheSpeedSkater

Ik moet beter plaatjes kijken! Helemaal een goede oplossing zeg! Zal ook eens kijken. Volgens kan ik daar ook wel wat winst mee behalen.

Sjors

Ze hebben tegenwoordig ook bijna overal een oplossing voor  8) gaaf !

Groet, Sjors

VlisChris

Kan iemand mij het voordeel hiervan uitleggen?
We roepen met zijn allen toch altijd dat meer schakels eigenlijk altijd een verslechtering van de geluidskwaliteit oplevert?
Als je het 8tje nu zou omzeilen zou ik er nog iets van snappen.
Maar je hebt nu een 8tje, en daar ga je dan nog eens een extra overgang achter plakken.
Om eerlijk te zijn lijkt dit me nu juist een verslechtering :-\
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

TheSpeedSkater

Waarschijnlijk gaat het om de kabel die je erna kunt gebruiken. Normaal zijn het dropveters, nu kun je dus een dikke Lapp kabel gebruiken oid.

molle

Citaat van: Christiaan Sauer op augustus 30, 2007, 22:37:36
Kan iemand mij het voordeel hiervan uitleggen?
We roepen met zijn allen toch altijd dat meer schakels eigenlijk altijd een verslechtering van de geluidskwaliteit oplevert?
Als je het 8tje nu zou omzeilen zou ik er nog iets van snappen.
Maar je hebt nu een 8tje, en daar ga je dan nog eens een extra overgang achter plakken.
Om eerlijk te zijn lijkt dit me nu juist een verslechtering :-\

Tja, ben ik met je eens. Wel het stukje kost 10 euro en ik zal het eens uitproberen ;)
Maar zou het zonde vinden om die mooie stroomkabel niet meer te kunnen gebruiken :'(

Sjors

Citaat van: TheSpeedSkater op augustus 30, 2007, 22:45:19
Waarschijnlijk gaat het om de kabel die je erna kunt gebruiken. Normaal zijn het dropveters, nu kun je dus een dikke Lapp kabel gebruiken oid.

Zo denk ik ook dat het is.

Groet, Sjors

Sjors

Citaat van: molle op augustus 25, 2007, 22:10:49
Als ik momenteel toch een andere pj moet kopen ga ik voor de Epson TW700 of voor de Sony AW15.
Full HD kan nog even wachten.
De HDVD speler zal waarschijnlijk een Toshiba worden, maar weer niet zeker of de volgende generatie voor het jaar gedaan is nog gaat uitkomen. Iemand een idee?

Welke projector had je nu hangen ?  ik zit zelf ook diep na te denken over zowel de TW700 als de AW15  :)

Groet, Sjors

molle

Citaat van: Sjors op augustus 30, 2007, 23:39:36

Welke projector had je nu hangen ?  ik zit zelf ook diep na te denken over zowel de TW700 als de AW15  :)

Groet, Sjors

Een Toshiba MT-5 DLP ;)

Ik ben dus ook aan het twijfelen tussen die 2. Langs één kant zou ik voor de Epson gaan vanwege de 3 jaar garantie, de Sony geeft dan weer een levensecht plaatje.
Heb de TW700 nog steeds niet gezien, maar Reza vertelde me dat hij deze te scherp vond. In mijn geval ook weer beter misschien omdat ik dan toch weer op 2.56 breedte projecteer en de scherpte best wel kan gebruiken.

Marsh

Citaat van: molle op augustus 31, 2007, 10:46:35
Een Toshiba MT-5 DLP ;)

Ik ben dus ook aan het twijfelen tussen die 2. Langs één kant zou ik voor de Epson gaan vanwege de 3 jaar garantie, de Sony geeft dan weer een levensecht plaatje.
Heb de TW700 nog steeds niet gezien, maar Reza vertelde me dat hij deze te scherp vond. In mijn geval ook weer beter misschien omdat ik dan toch weer op 2.56 breedte projecteer en de scherpte best wel kan gebruiken.

Hoe kan een beamer TE scherp zijn?
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

reza

Citaat van: Marsh op augustus 31, 2007, 10:58:38
Hoe kan een beamer TE scherp zijn?

Das niet zo heel moeilijk ;) Dat het (pijn) doet aan je ogen ;D
Nee zonder gekheid dat je gewoon ziet dat het TE digitaal is dus net lijkt of je naar een animatie film zit te kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

VlisChris

Hi,

Dat je een betere kabel kunt gebruiken is natuurlijk waar ja :D
Ben alleen benieuwd of die eerste overgang dan niet al meteen zoveel teniet doet dat het nog effect heeft. Beetje garbage in = garbage out principe ;)
Maar nogmaals: ik ben benieuwd naar je eerste indrukken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

molle

Citaat van: Christiaan Sauer op augustus 31, 2007, 14:25:55
Hi,

Dat je een betere kabel kunt gebruiken is natuurlijk waar ja :D
Ben alleen benieuwd of die eerste overgang dan niet al meteen zoveel teniet doet dat het nog effect heeft. Beetje garbage in = garbage out principe ;)
Maar nogmaals: ik ben benieuwd naar je eerste indrukken.

Ik zal het neerpennen wat de verschillen zijn ;) Is besteld trouwens, samen met nog wat dempers voor de HT.
Maar Kemp kennende zal het allemaal wel minimaal zijn.

molle

Toshiba projector is dus voor de vuilbak :'( 1403 euro's kosten aan :o

Dus dan maar bij huisleveranciers(Nederlands duo ;D) een Supra HDMI kabel en een Epson TW700 besteld 8)

R

Jammer van de toshiba...

Maar wel een vette aanwinst!! feli O0 O0

molle

Citaat van: R op september  3, 2007, 15:08:56
Jammer van de toshiba...

Maar wel een vette aanwinst!! feli O0 O0

Inderdaad jammer, maar voor iets goedkoper heb ik een nieuwe, HD ready, ISF gecalibreerde projector met 3 jaar garantie O0 O0

Thx R ;)

HTip

Iets vroeger dan gepland, maar dan wel een hele mooie upgrade. Feli :D

Als je die hebt hangen ben je waarschijnlijk de Toshiba heel erg snel vergeten ;)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

molle

Citaat van: htip op september  3, 2007, 15:36:57
Iets vroeger dan gepland, maar dan wel een hele mooie upgrade. Feli :D

Als je die hebt hangen ben je waarschijnlijk de Toshiba heel erg snel vergeten ;)

Thx ;)

Zeker weten dat de Toshiba snel vergeten zal zijn ;D

Rielplayer

mooi man feli.

heb hem zelf ook sinds kort. in mijn topic ook wat screenshots van de tw700. Geeft je een idee
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

Sjors

Gefeliciteerd 'broeder'  ;D de TW700 zet veel betere waardes neer als de Toshiba.. die ben je snel vergeten  ;)

Groet, Sjors