SPACE ABOVE AND BEYOND EINDELIJK OP DVD !!!

Gestart door J.A.F._Doorhof, augustus 19, 2005, 22:00:00

Vorige topic - Volgende topic

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Hanky Panky

Eindelijk ! Zat er al een tijdje op te wachten.   :)

Die graftijden waarop het op zondag werd uitgezonden waren niet optimaal om het lekker te volgen.
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Kjelt

Help me even herrinneren was dit niet die serie die na 1 seizoen al geflopt was?

J.A.F._Doorhof

Nee het was die serie die na één fantastisch seizoen gecancelled werd.

Niet elke serie is geflopt als ze van de buis gehaald word.
Neem bv Buffy, Angel en Firefly en nog veel meer, series die op hun hoogte punt ineens gecancelled worden.
Angel en Buffy waren bv letterlijke primetime series.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

kippekop

Was echt heel raar! Superserie en hij werd er echt van het ene op het andere moment afgehaald... zeer mooi opgenomen trouwens ook, en een leuk (doch niet al te orgineel) verhaal
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

Stress!!!!!

Nou, ik heb wat zitten monteren om al die k*t reclame tussen mijn videoband opnames weg te krijgen. Maar ik heb wel alle afleveringen nog steed!
Echt een fantastische serie. En idd heel jammer dat deze is gecanceled na slechts 1 seizoen.
Ik had er graag nog een paar achteraan gezien.

Dat ie nu op dvd komt is groots. Is er al iets bekend over de nederlandse uitgave?
Denon AVR-4311 - JVC DLA-X3 - Oppo BDR-93EU

Kjelt

Citaat van: J.A.F._Doorhof op augustus 20, 2005, 09:08:12
Nee het was die serie die na één fantastisch seizoen gecancelled werd.
Niet elke serie is geflopt als ze van de buis gehaald word.
Neem bv Buffy, Angel en Firefly en nog veel meer, series die op hun hoogte punt ineens gecancelled worden.
Angel en Buffy waren bv letterlijke primetime series.

Ja dat klopt, zet Friends ook maar in dat rijtje. Aantal redenen: de acteurs vragen naarmate de serie populairder wordt steeds hogere salarissen totdat de reclamekosten de productiekosten niet meer dekken. Bij andere series is het op een gegeven moment wel welletjes voor de cast, schrijvers en crew. Beter op een hoogtepunt stoppen dan dat je een seizoen teveel op de buis zet met een kwaliteit om te huilen.

Overigens zie ik steeds meer SF van de buis verdwijnen. Ik vrees voor de varkenscyclus, zoals de westerns eind jaren 60, begin jaren 70 mateloos populair waren en nu zie je er niets meer van terug. What's next?