Wat staat er op jouw verlanglijstje ?

Gestart door J.A.F._Doorhof, mei 21, 2002, 20:42:04

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

R

Citaat van: Blue-Eyes op september  4, 2005, 20:07:43
Ik heb ook niet zoveel te wensen. Een ding:

Dat ik nog maar lang van mijn huidige set mag genieten ;D. Ik ben tevreden!

Ja, dat is een goede. Aanvulling daarop, veel lekkere muziek beluisteren, zoeken, vinden en kopen.

Oracle

Op mijn verlanglijstje:



Maar dan in het zwart.

Of:


De Speaker&Co Ultimo, die qua geluid alles heeft wat ik zoek (behalve de prijs: 1000,- per stuk... :-\)

Verder nog wat kabel: VdH CS122 voor de rears. Heb nu de fronts ermee bekabeld (2 * 10 meter) en moet de rears nog. Dat is maar 2 * 3 meter, dus dat moet kunnen. Is een gevolg van het feit dat de apparatuur achter ons staat. Alhoewel de kabels naar de fronts best wat langer zouden mogen (ca. 2 * 12 meter), dus als iemand nog wat weet...

Voor 2006: een seperate eindversterker... Ik neig naar een UcD 4 * 180 watt... of anders een Rotel...

Groet,
Mark

TubeKees

Ik heb inmiddels 5 van deze besteld )in het zilver)

Nuforce Reference 9

Robbo

@Wijx Undercover

Is dat jouw DHZ project ?    8)


@Draakje

Feli !  Zeer mooi.

Starred

Een goede digitale 1080p projector en een bluray speler met een berg films. Daarnaast zou ik graag een scherm met Firehawk doek willen

myself

Citaat van: FrenkB op september  4, 2005, 19:28:16
Nee, het enige dat de Blue heaven behoorlijk doet is de snelheid. Verder kun je beide kabels echt niet met elkaar vergelijken. Klankrijkheid, staging, plaatsing, body, doortekendheid, muzikaliteit, etc. In alles is de Tyr vele klassen beter.
shit, was ik al bang voor  ;)
wordt weer een dure upgrade dan frank, maar wel een die  8) is. Als ik hem voor je moet inspelen ..... ;D ;D
maar hetgeen je met de siltech hoorde kan ik wel achterstaan. Hoor dat op de mijn ook en blijf me er aan ergeren
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

jowi

Citaat van: Starred op september  5, 2005, 12:45:01
Een goede digitale 1080p projector en een bluray speler met een berg films. Daarnaast zou ik graag een scherm met Firehawk doek willen
Valt dit niet een beetje in de categorie : "ik wil graag een winnend Staatslot op mijn verlanglijstje" ?  ;D

Starred

Citaat van: jowi op september  5, 2005, 17:11:55
Valt dit niet een beetje in de categorie : "ik wil graag een winnend Staatslot op mijn verlanglijstje" ?  ;D

ach, voor minder dan €15k moet ik klaar zijn.
























;) ;D

Wimpie007

Ik hou het op een stapeltje kabels en een surround-receiver...
Zal een upgrade zijn voor tegen eind dit jaar :)
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

BOUBOU

Op de 1e plaats staat


op de 2e plaats staat een
Consonance 2.2 cd speler
of
Onix CD-2 cdspeler
ligt aan de eerst reviews


op de 3e plaats staat een


Geen van allen dit jaar nog te realiseren  ;)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

irtimit

De nieuwe Marantz tuner van uit de premium reeks, die in het voorjaar zou uitkomen...
PM11_SA15_ST15_B&W804D2_Bifocal_Kimber Select

Nelisje

1.Denon AVR 3805 nieuw, van Stassen met lichte beschadiging maar de prijs is daar ook naar :)
2.Wat speakers, maar dat weet ik pas na de luistertest
3.Denon DVD2500 van de markt (als tussenoplossing tot er een Projector komt)
4.Een Benq 7700 en wat ander spul om de home cinema af te kunnen maken.

De eerste 3 hoop ik binnen korte tijd te realiseren. De 4e zodra ik het huis uit kan/ga.


guitarman

een projector en scherm (in het najaar) en een nieuwe TV waarschijnlijk. Mn 13 jaar oude crt heeft het begeven en als ik hem niet zelf kan repareren, dan komt er een nieuwe.
Marantz SR8500, Marantz DV7600, B&W ASW750 sub, 5 x B&W VM1, Epson TW620 ISF, Projecta Cinelpro.

VlisChris

Momenteel staan er een aantal niet ht gerelateerde zaken op mijn verlanglijstje.
In willekeurige volgorde:
Een wifirouter die tevens mijn printer draadloos kan aansturen
Een externe HDhouder om mijn oude hd op mijn laptop aan te sluiten
Een Tamrom 28-75 objectief (ernstig mooi ding naar het schijnt)
Een Landrover Defender 100/ 110 van rond de tijd dat je geen wegenbelasting meer hoeft te betalen 8) En die modificeren naar een all terrain wagen ;)
En dan nog de gebruikelijke subwoofer/projector/eindversterker/etc.
Maar aangezien de verbouwing van mijn huis dichter en dichterbij komt, en daar ook veel geld in gaat zitten zal het overgrote deel van de puntjes hierboven nog even moeten wachten :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

Marsh

Mijn verlang lijstje wat ook daadwerkelijk gaat komen:

*Zwarte gordijnen.
*Basshakers
*Nieuwe Center
*Nieuwe versterker
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Raymen

Bovenaan mijn lijstje staat ee denon avc-a11vx...

En die staat er als het goed is volgend week ook.

Mvrg,
Rayme
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

spotmatic

De Barco Graphics 808s. Als dat niet haalbaar is, dan ben ik ook wel tevreden met een Barco 1209 ;D
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

HTR

#93
op mijn lijstje: 20 balkjes , 6 platen , 3potten verf, ledtube verlichtingset met 4 tubes
(dit is voor t muurtje (zie mijn topic voor tekeningen dr van))
en nu toch snel mijn tv hier!  ;D
en verder is alles van latere zorg  :)

mradem

Ik ben wel even tevreden zo. Eventueel in de toekomst een 1080p projector als de prijs wat gunstiger wordt. Zal geen joekel worden maar meer iets zoals Benq, epson oid. Eventueel een voorversterker als er weer nieuwe geluidsformaten op de markt verschijnen.

El Penumbra

Met afstand op 1:

Medewerking van de gemeente om de garage om te bouwen naar een dedicated ht ruimte.  :)

bmateijsen

Dat lijkt mij een prachtig doel!

Citaat van: El Penumbra op juni 28, 2006, 10:11:00
Met afstand op 1:

Medewerking van de gemeente om de garage om te bouwen naar een dedicated ht ruimte.  :)

etienne

Allereerst ben ik hard aan het sparen voor een Seat Altea 2.0 FSI, waar ook grote speakers in kunnen worden vervoerd, want nieuwe speakers daar ben ik weleens aan toe; verder nog eens een nieuwe Denon AVC A1 XVA en een mooie 1080p projector met een mooi Stewart filmdoek. overigens zijn deze materiele zaken in Luxemburg het aller goedkoopst, omdat daar de BTW en accijns erg laag zijn, dus als ik mijn Seat eind 2007 heb, rij ik naar Luxemburg; zelfs de B & W's zijn daar veeeel goedkoper dan in Nederland.  ;D 
Sony XR 65 A90J - Denon AVC X 8500HA 
Monitor Audio Gold 200 4G,  RX Center, RXFX Surround Back
REL T7 - DUNE HD - NEXTBOX - NAS QNAP TS 419 PII

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

whv

Mijn "verlanglijstje" :

Kompleet nieuwe HiEnd 5.1 installatie.
Met Primare apparatuur, wo de A32 poweramp.
Verder Master Slamm speakers L+R. Beetje duur maar geweldig mooi en ECHT STRAK laag
Master Model Four speakers voor surround en center.
En een flinke Rel sub.
En natuurlijk nog een "bosje" kables.
Ik hoop het eind dit jaar rond te hebben :-)

mvg
Wim