Wat staat er op jouw verlanglijstje ?

Gestart door J.A.F._Doorhof, mei 21, 2002, 20:42:04

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Durk

Citaat van: etienne op juli 15, 2006, 22:51:20
Allereerst ben ik hard aan het sparen voor een Seat Altea 2.0 FSI, ....  ;D 

lekkere motor..  ;)
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

blue-eyes

#101
Zo kan je zien wat een jaar verder betekend ;D

Wenslijst is wat anders geworden. De grote speakers verkocht of in de verkoop (vervangen door 4 monitor speakers), 1 van de 2 eindversterkers is de deur al uit (nieuwe 5 kanaals EV is binnen), de beamer heeft een nieuwe eigenaar en we gaan hopelijk verhuizen.

Dus een aangepaste wensenlijst:

1. Ruime 2 onder 1 kap of ruime hoekwoning (na verkoop huidige woning) met auto op eigen terrein en grote tuin, bouwjaar na 2000
2. Verkoop van 1 stuks Mark Levinson EV en 1 set JBL Ti-K10's ter financiering van plasma ;D ;D :P
3. 42 of 50" plasma ter vervanging van de beamer en oude tv (na aankoop en settelen nieuwe woning)
4. JBL Ti-K sub ter ondersteuning van de 4 monitor speakers

Dus heel wat anders ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

FrankB

Mijn wensenlijstje qua audio ziet er ook iets anders uit inmiddels:

1) cd-speler, wss Resolution Audio Opus 21 :)
2) twee Brahma powercords

En dan is de set in dit huis af  8) en gaat er niets meer aan gebeuren. Eindelijk rust totdat we een nieuw huis hebben gekocht.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Nelisje

Een appartement (hoor het morgen of overmorgen, maar de kans is vrij groot).

Mocht het doorgaan 2 bioscoopstoeltjes


Of



En als er na het verbouwen budget over is een mooie subwoofer (bij voorkeur eentje waarmee ik de onderburen te vriend houdt :)

Durk

Citaat van: Blue-Eyes op juli 16, 2006, 19:52:33
Zo kan je zien wat een jaar verder betekend ;D

Wenslijst is wat anders geworden. De grote speakers verkocht of in de verkoop (vervangen door 4 monitor speakers), 1 van de 2 eindversterkers is de deur al uit (nieuwe 5 kanaals EV is binnen), de beamer heeft een nieuwe eigenaar en we gaan hopelijk verhuizen.

Dus een aangepaste wensenlijst:

1. Ruime 2 onder 1 kap of ruime hoekwoning (na verkoop huidige woning) met auto op eigen terrein en grote tuin, bouwjaar na 2000
2. Verkoop van 1 stuks Mark Levinson EV en 1 set JBL Ti-K10's ter financiering van plasma ;D ;D :P
3. 42 of 50" plasma ter vervanging van de beamer en oude tv (na aankoop en settelen nieuwe woning)
4. JBL Ti-K sub ter ondersteuning van de 4 monitor speakers

Dus heel wat anders ;D

de verkoop van je huis zal wel niet zo lang duren, hele nette woning voor een hele nette prijs..
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

christian19

Mijn volgende aankoop word waarscheinlijk een: fuji finepix S5600 digitale camera.
Daarna is de PC aan vervanging toe en daarna komt dan eindelijk de receiver (waarscheinlijk
en onkyo..703).

Marsh

Nieuwe Center en rears van JAMA, en dan de serie waar ik mijn nieuwe JAMA fronts ook van heb.
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Rob Eric Blank

Een Arcam AVR250/AVR350 of ee Marabntz SR-7500

en 2 Elac FS208.2

blue-eyes

Citaat van: Durk! op juli 19, 2006, 22:48:29
de verkoop van je huis zal wel niet zo lang duren, hele nette woning voor een hele nette prijs..


Aaaah ;D ;D

Gevonden op Funda ;)


Je kent me he, alles wat ik verkoop is zeer redelijk geprijst ;D Wat ik aankoop overigens ook ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Raphie

Citaat van: Blue-Eyes op juli 16, 2006, 19:52:33
Zo kan je zien wat een jaar verder betekend ;D

Wenslijst is wat anders geworden. De grote speakers verkocht of in de verkoop (vervangen door 4 monitor speakers), 1 van de 2 eindversterkers is de deur al uit (nieuwe 5 kanaals EV is binnen), de beamer heeft een nieuwe eigenaar en we gaan hopelijk verhuizen.

Dus een aangepaste wensenlijst:

1. Ruime 2 onder 1 kap of ruime hoekwoning (na verkoop huidige woning) met auto op eigen terrein en grote tuin, bouwjaar na 2000
2. Verkoop van 1 stuks Mark Levinson EV en 1 set JBL Ti-K10's ter financiering van plasma ;D ;D :P
3. 42 of 50" plasma ter vervanging van de beamer en oude tv (na aankoop en settelen nieuwe woning)
4. JBL Ti-K sub ter ondersteuning van de 4 monitor speakers

Dus heel wat anders ;D

welke Plasma wil je gaan aanshaffen?
JBL PRX Power!

blue-eyes

De volgende vraag is zeker: wil je die van mij overnemen ;D

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Wimpie007

- Nieuwe surroundversterker voor de HT (deze schiet iets tekort qua controle)
- Andere sub, deze is niet krachtig genoeg voor de ruimte
- Upgrade HTPC (blijkt te licht voor HDTV)
- Upgrade eigen pc (om mee te kunnen)
- ... :p
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

HTR

okee, zal ik mijn verlang lijstje ook maar ff plaatsen:P en dit keer niet zo nep bescheiden als eerder op dit topic.
1 direct ht gerelateerd:
- monitor audio gs6
- marantz SA-15S1
- marantz PM-15S1
- plasma (50" een pio of pana)
- of een beamer en kleine lcd

2 Indirect ht gerelateerd:
- auping royal bed electrisch (op te "klappen" als een heeeerlijke sofa)
( http://www.auping-online.com/index.asp?spage=psearch&pid=1063476&tidStr=Image3PopUp&cat=TAF )
- nieuwe lamellen
- sfeer verlichting


en dat ist voorlopig wel ff... maarja na dit zijn we wel 15 000 euro verder duss ff sparen :-\


;D

Marsh

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 20, 2006, 15:24:27
okee, zal ik mijn verlang lijstje ook maar ff plaatsen:P en dit keer niet zo nep bescheiden als eerder op dit topic.
1 direct ht gerelateerd:
- monitor audio gs6
- marantz SA-15S1
- marantz PM-15S1
- plasma (50" een pio of pana)
- of een beamer en kleine lcd

2 Indirect ht gerelateerd:
- auping royal bed electrisch (op te "klappen" als een heeeerlijke sofa)
( http://www.auping-online.com/index.asp?spage=psearch&pid=1063476&tidStr=Image3PopUp&cat=TAF )
- nieuwe lamellen
- sfeer verlichting


en dat ist voorlopig wel ff... maarja na dit zijn we wel 15 000 euro verder duss ff sparen :-\


;D


Is dit serieus waar je voor gaat sparen?
Of is dit gewoon het "droomlijstje"?
Want dan kan ik ook nog wel ff door gaan.  ;D
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Mrun

2x JBL E80's. Duurt nog ff en weet niet of ik et er bij m'n ouders doorkrijg :P :)
Sony STR-DG500S - Sony DVP NS-330 - Samsung DCB H-360R - JBL E80 - JBL E20 - JBL EC-25 - RA Subs Model 1

HTR

Citaat van: Marsh op juli 20, 2006, 16:00:46

Is dit serieus waar je voor gaat sparen?
Of is dit gewoon het "droomlijstje"?
Want dan kan ik ook nog wel ff door gaan.  ;D

nou laat ik zo zeggen: dat bed komt zoizo (4200 euro)
de Monitor audios zijn niet nodig maar zou ik we lgraag willen hebben
de marantzen net zo
maar de plasma komt net als t bed zoizo en de sfeer verlichting en lamellen ook...
duss zouzo ff tellen*-) 8 tot 9 000 euro bijmekaar zoeken werken:P ach moet lukken! paar maandjes..
heb nu ook ander werk en weer ander werk daar naast duss geld stroomt naar mijn maatstaven echt binnen nu... (en woon thuis dus geen vaste lasten)

Marsh

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 20, 2006, 16:40:58
nou laat ik zo zeggen: dat bed komt zoizo (4200 euro)
de Monitor audios zijn niet nodig maar zou ik we lgraag willen hebben
de marantzen net zo
maar de plasma komt net als t bed zoizo en de sfeer verlichting en lamellen ook...
duss zouzo ff tellen*-) 8 tot 9 000 euro bijmekaar zoeken werken:P ach moet lukken! paar maandjes..
heb nu ook ander werk en weer ander werk daar naast duss geld stroomt naar mijn maatstaven echt binnen nu... (en woon thuis dus geen vaste lasten)

Geen vaste lasten?
Ik woon ook thuis, maar ik heb ook gewoon vastel lasten?
Zorgverzekering, Telefoon-abbo, Kostgeld voor het moedertje?
Of hoef je dat allemaal niet te betalen? (verwendkreng!)

En uhmmm, 4200 euro voor een freaking bed?
Heb je énig idee hoe goede beamer je daarvoor kan kopen?
voor dat geld heb je een super HT!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


HTR

nee dat hoef ik niet te betalen... enne ja dat bed is misschien aan de dure kant maar ligt zo geweldig!
en aangezien we een groot gedeelte van ons leven in zown ding liggen vind ik dat ik mezelf best mag verwennen op een goed bed...
én daarnaast gebruik ik em ook als sofa zegmaar om film te kijken, hijs 220 bij 100 cm (1 persoons) duss daar kan je lekker met zen 2en op zitten (ik en vriendin ;) )
wat betreft de rest van t geld, ik kan ipv die speakers natuurlijk ook voor een mooie 1080p projector gaan als t zover is maarja zover ben ik nog niet, heb nu wel lekkere inkomsten maar niet ZO veel:P
(miss komt kostgeld wel als ze zien wat voor spullen ik in huis haal  :-\ )

Marsh

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 20, 2006, 16:46:50
nee dat hoef ik niet te betalen... enne ja dat bed is misschien aan de dure kant maar ligt zo geweldig!
en aangezien we een groot gedeelte van ons leven in zown ding liggen vind ik dat ik mezelf best mag verwennen op een goed bed...
én daarnaast gebruik ik em ook als sofa zegmaar om film te kijken, hijs 220 bij 100 cm (1 persoons) duss daar kan je lekker met zen 2en op zitten (ik en vriendin ;) )
wat betreft de rest van t geld, ik kan ipv die speakers natuurlijk ook voor een mooie 1080p projector gaan als t zover is maarja zover ben ik nog niet, heb nu wel lekkere inkomsten maar niet ZO veel:P
(miss komt kostgeld wel als ze zien wat voor spullen ik in huis haal  :-\ )


Met zo'n plasma ben je meer geld aan stroom kwijt dan aan een pj volgens mij.
Die dingen vreten echt stroom.
Als je ouders dat niet weten zit je goed, maar laat ze het dan maar nooit horen.
En wees blij dat je zo'n lucky fuck bent dat je niks hoeft te dokken, jij smiecht!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Grindtegel

" De kwelling van de afgunst is als een zandkorrel in het oog "  ;)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

HTR

mijn ouders gaan me ook supporten (met geld) wat betreft t bed ze zeggen:
* een bed hoef je natuurlijk niet alleen te betalen*
ik zeg ze niet wat ie kost  ;D dan krijg ik niks:P ik geef ze gewoon ee nrekening van een goedkoper bed.
en dan koop ik deze  ;)  (deze word ingesteld naar jouw persoonlijke schanier punten (kniewen heup etc zoals je ook op t plaatje ziet... dat is wel lekker ;D )
plaatje van de spiraalbodem met potenset:


@ grindtegel... wat bedoel je?

Marsh

Hmmm zal wel lekker liggen, maar voor 4200 euro, vind ik m maar een hoop ijzerwerk  ::)
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema


Grindtegel

Citaat van: hometheatrerulezz op juli 20, 2006, 16:59:45

@ grindtegel... wat bedoel je?


geintje ivm de smiecht opmerking van Marsh (even voor de goede orde: waarvan ik begrijp dat ie niet vervelend bedoeld is), kijk maar eens wat reclameblokken de komende tijd, als je 2 boeren een paaltje de grond in ziet slaan zul je begrijpen wat ik bedoel  :)
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

HTR

@ marsh ja lijkt zo maar moet ook nog een matras op heh;) en een dekbed en een kussen  ;D

@ grindtegel  okee ik begrijp het geen probleem hoor maar was gewoon nieuwsgierig  ;)

HTR

Met zo'n plasma ben je meer geld aan stroom kwijt dan aan een pj volgens mij.

klopt, maar de plasma draait 50 000 uur zonder problemen,
de pj moet je om de 2000 uur de lamp vervangen, dat is dus 25 lampen x 300 euro (om maar een getal te noemen) = 7500 euro