Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

graafke

Net Simpsons the movie gezien, erg vermakelijk zoals altijd  ;D

jowi

Crank Bluray... gáááááááááf! O0 O0 O0 O0

Perfectionist

Net Zomergasten gezien met Rinnooy Kan in de hoofdrol: boeiend gesprek.
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

LittleNinja

Citaat van: mradem op augustus 19, 2007, 22:02:16
TMNT 2007 net gekeken. Best aardig moet ik zeggen.

Ik durf maar niet... Ik schaamde me altijd dood voor die figuurtjes.  :-X

mradem

;D ik keek er vroeger nooit naar maar hij is best leuk hoor. De kwaliteit van de BD is ook best goed.

spotmatic

We zijn nu al enkele avonden bezig met Seizoen 1 van Lost. Ongelooflijk dat we deze serie de afgelopen jaren compleet over het hoofd gezien hebben! We zijn bijna klaar met seizoen 1, seizoen 2 zullen we meteen hierna gaan kijken. Echt een aanrader voor wie de serie nog niet gezien heeft (en dat zullen er op dit forum maar weinigen zijn, zo vermoed ik).
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

Driven2Shine

Citaat van: spotmatic op augustus 20, 2007, 12:15:59
We zijn nu al enkele avonden bezig met Seizoen 1 van Lost. Ongelooflijk dat we deze serie de afgelopen jaren compleet over het hoofd gezien hebben! We zijn bijna klaar met seizoen 1, seizoen 2 zullen we meteen hierna gaan kijken. Echt een aanrader voor wie de serie nog niet gezien heeft (en dat zullen er op dit forum maar weinigen zijn, zo vermoed ik).
Dan maak je borst maar nat want de bedenkers/makers hebben plannen om het tot 2010 door te laten lopen :)
En ja ik ben ook verkocht aan deze serie, heb laatst S03 in 2 of 3 dagen bekeken.

Martijn76

Sta ik inderdaad van te kijken dat je die nog niet gezien had Spot :)

Denk dat we binnenkort maar 's met S3 beginnen van Lost (hebben tussendoor wat andere series gehad als Heroes en Medium enzo, ben nu nog even bezig met Lost Room)

spotmatic

Ik schaam me inderdaad diep... Maar we zijn de schade aan het inhalen dus dat gaat goedkomen! Ik zie dat Net 5 op 7 september a.s. begint met het uitzenden van seizoen 3, maar ik denk niet dat ik zo lang kan wachten :)
BarcoReality 909 (Cine 9 on steroids), Wii, Playstation 3, XBOX 360 Premium+HD-DVD, HDfury, Moomebox, MCE, GTdesign 16:9 scherm, Samsung PS42E7H plasma
CRT: 1041QM, 1030QM, 1031QM (3x), 1001QM (2x), 1252QM (2x), D50QM, ECP2100, BV701MM, BD701s, BD708s, BD801s (2x) , BG1208s/2, BG1209s/E, BR909

mradem

Heb er 2 seizoenen van gezien. Deel 3 zal ik ook zeker gaan kijken. 24 Blijft toch nog steeds mijn favoriet.

Driven2Shine

Ben zojuist begonnen met Hell`s Kitchen Seizoen 3

jowi

Citaat van: [SV] op augustus 20, 2007, 14:09:39
Leuk, afgelopen weken ook gedaan, vorige week de final gezien ;) jammer dat in de HD versie alle vloekwerk is uitgebliept :P

Driven2Shine

Citaat van: jowi op augustus 20, 2007, 14:15:02
Leuk, afgelopen weken ook gedaan, vorige week de final gezien ;) jammer dat in de HD versie alle vloekwerk is uitgebliept :P
Ja inderdaad heb net afl. 1 gezien en erger me nu al aan die piepjes :)

Martijn76

kan je die er niet goed uitmixen ofzo ? ;)

El Penumbra

Gisterenavond naar The Missing gekeken.

7.8/10
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

yessica

the good shepard gezien.

Ik had moeite om het verhaal te volgen.
Vaste klant bij CinéMike !!!

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

PjotrrrNL

Vanavond 16 Blocks, heb me prima vermaakt....
De laatste dagen:
Shaun of the Dead, niet mijn soort film. getwijfeld maar toch maar uitgekeken....
Wild Hogs, amusant, redelijke film.
Sunshine...Erg goede film!

Gizz

Citaat van: [SV] op augustus 20, 2007, 14:09:39

Daar ben ik net mee klaar. NU bezig met met de engelse versie met celebs

Gizz

Citaat van: jowi op augustus 20, 2007, 14:15:02

http://www.fox.com/hellskitchen/features/beyond-hell.htm
Moet je deze outtakes maar eens bekijken. En vooral met scott en josh. Goeiendag die was ff pissed. Gelijk geeft ie ook wel want josh stond echt te kloten zeg.

Driven2Shine

Citaat van: Gizz op augustus 23, 2007, 02:04:49
Daar ben ik net mee klaar. NU bezig met met de engelse versie met celebs
Ik heb hem dezelfde dag nog afgekeken ;D
Kon niet wachten.

Martijn76

Vanavond wordt 't waarschijnlijk PC-monitor kijken, ligt een beetje aan barrels na installatie van vista :( Bootmgr is compressed enzo, zijn hier en daar wel oplossingen voor te vinden, maar die werken niet bij mij...

Vanavond dus maar 'harde maatregelen' even data backuppen en dan gewoon de gehele partitie weggooien en opnieuw laten aanmaken :)

Daarna als het goed is weer gewoon lekker filmpjes/series/e.d.

Driven2Shine

Citaat van: Gizz op augustus 23, 2007, 02:07:54
http://www.fox.com/hellskitchen/features/beyond-hell.htm
Moet je deze outtakes maar eens bekijken. En vooral met scott en josh. Goeiendag die was ff pissed. Gelijk geeft ie ook wel want josh stond echt te kloten zeg.
Nice  >:D
Ik had het idee dat er wel meer uit geknipt was zoals de ambulance waar ze de eerste afleveringen mee "adverteren"
Maar dat kan ook aan mij liggen.

yessica

Gisteren avond paar afleveringen van the OC bekeken.
Zolang de tv nog niet aangesloten is, hebben we niet veel te doen.
Vaste klant bij CinéMike !!!