Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

astrobart

Citaat van: Antoine op juli 16, 2007, 00:48:34
Pfffffffff...inderdaad! ;D Ik heb serieus getwijfeld of ik 'm uit zou zetten toen ik me realiseerde dat de film nog een uur zou duren!  :P

echt niet door te komen

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

mikeske

vrijdag avond in de bios die hard 4.0: super  ;)
daarnet in CinéMike Alex agnew: 1u40min plat van het lachen
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

NeoPhix

Zojuist "The Ladykillers" gekeken... was een krijgertje bij een spaaractie, en zou er achteraf ook geen geld voor neerleggen. Flink slappe film, maar met een dusdanig bizarre ontknoping dat ie toch wel weer het kijken waard was... ach, was ook wel te verwachten met de Coen Brothers....

bmateijsen

Minder geweldig dan The Big Lebowski, maar wel zeer fraai geregiseerd, gefilmd en geschreven!

Citaat van: NeoPhix op juli 17, 2007, 00:09:41
Zojuist "The Ladykillers" gekeken... was een krijgertje bij een spaaractie, en zou er achteraf ook geen geld voor neerleggen. Flink slappe film, maar met een dusdanig bizarre ontknoping dat ie toch wel weer het kijken waard was... ach, was ook wel te verwachten met de Coen Brothers....

bmateijsen

Vandaag 5x2 gezien van Francois Ozon... over een prachtige verfilming gesproken 8). Door de chronologische vertelling om te draaien, wordt een prachtige kijk op het leven getoond van een koppel. Schitterende Franse film, zeker een aanrader!

marcel@svsound

Citeervrijdag avond in de bios die hard 4.0: super  Wink

oh boy, vond die film waardeloos.
1,2 en 3 waren / zijn serieus goed...
SV Sound Benelux
[email protected]
06-46121848

HTR

eergister harry / order of phoenix gekeken, was prima film!

vandaag 2, swordfish en boondock saints

VlisChris

Zojuist World Trade Center gekeken.
Best een aardige film. Viel me qua geluid nogal tegen eigenlijk. In de bioscoop werd ik omgeblazen door het geluid toen de torens en later dat derde gebouw neerkwamen. Mijn versterker heb ik geen moment zachter gezet.

NeoPhix

Citaat van: bmateijsen op juli 17, 2007, 18:04:59
Minder geweldig dan The Big Lebowski, maar wel zeer fraai geregiseerd, gefilmd en geschreven!

Het is artistiek gezien een mooie film, maar de personages en de verhaallijn... ach, zo plat dat het wel weer een charme heeft  :)

Vanavond maar weer eens Scarface gekeken...blijft een toppertje.

Donnie

Band of Brothers in HD, deel 1 net achter de rug. Nu de rest nog.. ;D

VlisChris

Eerst trainspotting. Daarna Hans Teeuwen.
Die blijft zo ultragrappig en grof ;D Geweldig om die show te zien 8)

Marsh

Citaat van: Donnie op juli 18, 2007, 01:07:14
Band of Brothers in HD, deel 1 net achter de rug. Nu de rest nog.. ;D

:o
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

reza

Zodiac. Wel een ok film hij duurt wel lang dus je krijgt wel waar voor je geld ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Bionica

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

Gizz

Citaat van: Christiaan Sauer op juli 19, 2007, 02:58:43
Eerst trainspotting. Daarna Hans Teeuwen.
Die blijft zo ultragrappig en grof ;D Geweldig om die show te zien 8)

Welke show?

Gizz

Citaat van: reza op juli 19, 2007, 10:51:15
Zodiac. Wel een ok film hij duurt wel lang dus je krijgt wel waar voor je geld ;D

Ik heb em ook pas gezien en op het laatst kon het me echt niet meer boeien wie het gedaan had.
Ik vond het een erg langdradige film. Het krabbelde maar voort....
Misschien kwam het omdat ik moe was en dat er een warme lucht in mn kamer hing.

Gizz

TheSpeedSkater

Deadwood seizoen 3. Foutje! ;D

Wordt een andere serie.
Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

frank2

Stereo: EV: Plinius 103A/ VV-DAC: Auralic Altair G2.1/ SPEAKERS: Focal spectral  /Pioneer LX58 / LG C2 oled
kabel: LS: Stockfish ttc pro / Ali -nordost interlinks /Black Power X1 gemod./ Audioquest Niagara 1200. POWER: furutech 032n met rodium connectoren

astrobart

als het even meezit ga ik 5th element bluray REMASTERED kijken

Deleted member

Vanavond "The Lost Room", een SF miniserie.  :)

Met een 8,4 op IMDB.com http://www.imdb.com/title/tt0830361/

Boontje

vorige week lost room gezien. vond hem errrug goed!  O0
Linn Majik DSM / Monitor Audio GS60

Martin_M

The Prestige in HD. Mooie film hoor.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Arno P

What lies beneath nog een keer gekeken met schoonzus en zwager erbij  ;D....lache  ;D ;)