Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

FrankB

Net Firewall gezien, wat een vreselijke film  :o
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

TheSpeedSkater

Stereo: 2x Devialet Phantom Silver - Dialog

LexiconLogan

TAD CR1TX  - Dan D'Agostino Progression Integrated Amplifier + Phono stage + DAC - Transparent Audio Reference Speaker Cable

TheSpeedSkater

LexiconLogan

Citaat van: TheSpeedSkater op januari 19, 2007, 23:13:21
Ja! Nu samen met mijn vriendin  ;D
geloof dat ik hem morgen maar moet zien, veel plezier

LittleNinja

Nog iemand een reactie op mijn off topic vraag eerder...?

teveel off topic..  ???

gmaes

World Trade Center (Oliver Stone) met Nicolas Cage
Hifi: Musical Fidelity A3.5, Jolida Music Van, Monitor  Audio RS 8
HT: Sherwood R-965, Monitor Audio RS LCR/RS FX, SVS 20-39PCi, Pioneer DV 585, Zhaolu DAC 2.0 (modded)
Stroomkabels: Supra LoRad, IC: Canare, Lsk: Van den Hul Magnum Hybrid

jowi

1e aflevering van Rome seizoen 2 in 1080i... O0 erg goede serie is dat toch...

Bant

Citaat van: jowi op januari 19, 2007, 23:43:34

Absoluut, ik heb de 1e van seizoen 2 ook al binnen maar moet eerst nog even seizoen1 afkijken. Maarja, eerst even tijd vinden. IIg een super serie! Ik verheug me al op deel2

ArneM

Hoodwinked......hilarisch.. ;D.......afl van House MD......TOP serie.....karakter van dr House is echt top.....teksten top.......gewoon zien....erg verslavend....ben helaas al bijna door seizoen 2 heen..... :'(

reza

Citaat van: jowi op januari 19, 2007, 23:43:34

wat vind je van de beeldkwaliteit?? ik vond hem bij mij een beetje tegenvallen?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

jowi

Op een glitch/storing na van een seconde beschouw ik dit als zeer goede HD kwaliteit... maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt, het lijkt soms net als bij een Steven Spielberg film, er zitten nogal wat filters en grain en zaken over het beeld heen. Ik denk dat ze de serie met video schieten, en om er dan een film-look aan te geven processen ze hier en daar wat. Let je echter op detail, diepte en scherpte, dan is dit gewoon hoe je het wilt hebben. De detail shots van Velerius' bebloedde hoofd, en de close-up scenes van hem tijdens de crematie van zijn vrouw, echt zo bizar scherp en gedetailleerd... erg goed hoor. Was behoorlijk onder de indruk.

reza

Ja bij jouw spat het helemaal van het scherm met zo,n projector ;)

El Penumbra

Zojuist Cars gekeken met m'n zoontje in NL.

Ook grappig. Mooie details ook met de borden in de film in het Nederlands.
TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

jowi

Citaat van: reza op januari 20, 2007, 12:11:22
Ja bij jouw spat het helemaal van het scherm met zo,n projector ;)
Ja dat helpt wel mee ja ;D maar de downside van dit soort apparaten is dat slecht materiaal meteen door de mand valt... maar ja dat is met alle hi-end apparaten, geldt ook voor cd spelers en versterkers etc.

LexiconLogan

LittleNinja

LexiconLogan

de nieuwe set is voor mijn nieuwe huis en niet echt geschikt voor mijn huidige woning...maar staat nu een beetje half dienst te doen..wil wel erg graag weg naar mijn nieuwe huis..

TheSpeedSkater

LexiconLogan

LittleNinja

Citaat van: Kefmania op januari 20, 2007, 13:58:04
ja houd maar op... :'(

Ja man.... dat moet branden!!! ( van verlangen  :P;D  ;D  >:D

reza

Citaat van: jowi op januari 20, 2007, 12:31:59
Ja dat helpt wel mee ja ;D maar de downside van dit soort apparaten is dat slecht materiaal meteen door de mand valt... maar ja dat is met alle hi-end apparaten, geldt ook voor cd spelers en versterkers etc.

Yep ;) Echt klote is dat ;D

Marsh

Net The Guardian gekeken.
Ondanks mijn lage verwachtingen van Asthon Cutcher toch een héle goede film!
Epson TW5000 | JAMO E660 + E6CEN5 + E600 | Marantz SR-6005 | Playstation 3 40GH | BK XXLS 400 SUB | Nordost WyreWizard Spellbinder

SeriousCinema

jowi

King Kong 2005 in 1080i... duurt effe maar dan heb je ook niks >:D nou ja wel leuke plaatjes...