Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Chiller

Citaat van: Ruben op augustus 23, 2006, 13:04:01
Hij is wat lang, maar de vette actie en mooie dts soundtrack maken veel goed.

Thnx, duzz de moeite waard!!! Ben benieuwd.. Als het niet zo is dan hoor je van me  >:(

:P

reza

Gister de nieuwste aflevering van prisonbreak zitten kijken :o Het is weer SPANNEND ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

R

Heb net de eerste 10 afleveringen van seizoen 1 erop zitten. Kijken ze achter elkaar. Begrijp helemaal wat je bedoelt.

reza

Citaat van: Ruben op augustus 23, 2006, 15:55:08
Heb net de eerste 10 afleveringen van seizoen 1 erop zitten. Kijken ze achter elkaar. Begrijp helemaal wat je bedoelt.

Hhahaha ;D Klinkt bekent, ik heb ook bijna alle delen achter elkaar zitten kijken. Het is echt een top serie.

christian19

Voor vanavond denk ik aan iets met van damme :)

reza

Bionica

Citaat van: reza op augustus 23, 2006, 16:07:04
Ellen?

Ellen?

Denk eerder Jean Claude :P

Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

reza

christian19

Is idd. jean-claude van damme ;D

Bionica

Maar weer ontopic  ;D

007: Moonraker zal het wel worden, aangezien ik die een hele poos niet heb gezien.

Maar nu in DTS 5.1 ipv stereo 2.0  O0
Pioneer VSX-514 ../DV-668AV ../speakers ../Subwoofer SW-110 Oehlbach Coax interlink ..IXOS Component XHV-804  ../Sony KLV-S32A10E ../Gemkow Professional Powercord + Bals Shuko ../Logitech Harmony One../DIY MDF Speakerzuilen

beunky

Ik heb Freddy vs. Jason nog liggen, heb ik nog nooit gezien, zal ook wel volkomen bagger zijn en waarschijnlijk kijk ik hem niet af...
Mocht het inderdaad zo slecht zijn als ik verwacht dan ga ik waarschijnlijk beginnen aan Les Miserables (de versie met Gerard Depardieu) :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

FrankB

De eerste twee afleveringen van 24 seizoen 2 gezien. Ik ben erg benieuwd.
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

Rielplayer

aflevering 1 van seizoen 2 prison break 720p
Sony KD 65XH9505 - NAD M10 - Phonar Edma P3.5

R

Wow, je loopt een beetje achter, maar het blijft een toffe serie :D

Citaat van: FrankB op augustus 23, 2006, 20:05:44
De eerste twee afleveringen van 24 seizoen 2 gezien. Ik ben erg benieuwd.

@rielplayer. Die zag ik ook langskomen. Snel even 1 afkijken :D

copyfile

Gisteren ook van Prison Break S2E1 gezien. En vandaag nog even van 24 seizoen 2 episode 21 gezien. Hoop morgen de laatste 3 te kunnen kijken en dan maar eens beginnen aan seizoen 3.
Epson EMP-TW10H , Yamaha S540 DVD
Denon AVR1905 + B&W DM603S3

jowi

Citaat van: Rielplayer op augustus 23, 2006, 20:12:39
aflevering 1 van seizoen 2 prison break 720p
???

Snap er even niks van. Je hebt het toch over seizoen 2? Dat is dus net begonnen... maar op het a.b.hdtv forum staat iets over een x264, en die is gemoved naar repost?

Of bedoelen ze de eerste aflevering na de winterstop? Maar dat is dan toch seizoen 1?

Begrijp er echt even helemaal niks van...

R

Ik heb seizoen 2 episode 1 ook al langs zien komen op een torrent site.

jowi

Ik zie ook niks gepost in a.b.hdtv.... ben ik nou gek aan het worden of hoe zit dat?

FrankB

Citaat van: Ruben op augustus 23, 2006, 20:13:31
Wow, je loopt een beetje achter, maar het blijft een toffe serie :D

Voordeel is dat je dan niet hoeft te wachten op nieuwe afleveringen. Ik heb t/m seizoen vier al op m'n pc staan >:D

R

Citaat van: jowi op augustus 23, 2006, 21:35:35
Ik zie ook niks gepost in a.b.hdtv.... ben ik nou gek aan het worden of hoe zit dat?

Ik zie hem gewoon staan. Nog niet binnen gehaald.

R

Dat is ook weer zo. Heerlijk is dat. Heb ik nu ook met prison break. Kijk zo'n serie liever ineens dan volgen op tv. Thuisblijven voor iets doe ik al helemaal niet.

Citaat van: FrankB op augustus 23, 2006, 21:35:54
Voordeel is dat je dan niet hoeft te wachten op nieuwe afleveringen. Ik heb t/m seizoen vier al op m'n pc staan >:D

jowi

Ah... een x264... die staat dus niet in a.b.hdtv... ik denk dat ik maar even op de .TS wacht dan, zal niet lang duren. Kan toch geen x264 afspelen....

FrankB

Ik ben elke ochtend weer blij als ik weet wie ik ben en wat ik ook alweer moet doen. Laat staan dat ik onthoud wanneer welke serie op tv is ;D ;D

Citaat van: Ruben op augustus 23, 2006, 21:40:06
Dat is ook weer zo. Heerlijk is dat. Heb ik nu ook met prison break. Kijk zo'n serie liever ineens dan volgen op tv. Thuisblijven voor iets doe ik al helemaal niet.

R

Werkt hier ook niet lekker. Ben er nog niet helemaal uit met die codec.

Citaat van: jowi op augustus 23, 2006, 21:41:34
Ah... een x264... die staat dus niet in a.b.hdtv... ik denk dat ik maar even op de .TS wacht dan, zal niet lang duren. Kan toch geen x264 afspelen....

@frank.. ha ha O0

grid8400

zo.. prisonbreak binnen, dus die gaan we vanavond even kijken Ep.1 Season 2 :)
gisteren code 46 gekeken (720p) viel tegen.. beetje te traag. jammer.
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX