Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

angelo41 en 5 gasten bekijken dit topic.

reza

Citaat van: Jar Jar op augustus  9, 2006, 10:07:55
Vanavond MI3. Iemand deze film al gezien?

Ja. Ik vond hem best ok. Het is in ieder geval een hele snelle film, maar dat had je ook niet anders verwacht.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Loric

Vanavond MI3. Iemand deze film al gezien?

Een beetje tegengas, het hangt er een beetje af van wat je verwacht. Ik had er gek genoeg meer zin in dan menig andere zomerfilm, terwijl de trailer niks bijzonders was. De trailer bleek een goede afspiegeling van de film. Zonder in spoilers te praten:
- TV (logisch) en videogame esthetiek.
- Rommelige actie-scenes qua geografie, zeker vergeleken met de eerste twee delen. (Vergelijk de brug scene uit 'MI3' ook eens met 'True Lies'.)
- Een nare toon, er werd wat afgemarteld en vooral vrouwen kwamen er slecht vanaf. Waar is de lol gebleven? Vroeg ik me af.

Loric

Den Tas

Vanavond ga ik Bully eens kijken.
De game Bully die binnenkort word uitgebracht door Rockstar Games zou op deze film gebazeerd zijn 8)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

R

MI3 was best te doen eigenlijk. Lekker snel en lopend.

Vanavond Nu in mijn HT assault on precinct 13, vette dts soundtrack O0

mradem

Citaat van: Ruben op augustus  9, 2006, 14:34:35
MI3 was best te doen eigenlijk. Lekker snel en lopend.

Best goede film Ruben.

Loric

"Michael Collins", uitstekende film. Neil Jordan blijft 1 van de moderne regisseurs om in te gaten te houden. Zijn laatste film "Breakfast on Pluto" was ook zo super-onderhoudend.

Loric

LittleNinja

Citaat van: Jar Jar op augustus  9, 2006, 00:56:42
Zojuist Cars van Pixar gezien. Vermakelijke film. :D

Vond ik een erg leuke film!! Helaas een kopie gezien, dus beeld kwaliteit en beeld kwaliteit konden absoluut beter... Ooit een keer een HD versie met een stevige DTS track waarnemen...  ;D

Citaat van: Ruben op augustus  9, 2006, 14:34:35

Ik kocht deze omdat veel mensen erg enthousiast waren en omdat hij in de aanbieding was... Heel eerlijk vond ik hem niet veel bijzonders.

R

Citaat van: LittleNinja op augustus  9, 2006, 20:38:19
Vond ik een erg leuke film!! Helaas een kopie gezien, dus beeld kwaliteit en beeld kwaliteit konden absoluut beter... Ooit een keer een HD versie met een stevige DTS track waarnemen...  ;D

Ik kocht deze omdat veel mensen erg enthousiast waren en omdat hij in de aanbieding was... Heel eerlijk vond ik hem niet veel bijzonders.

Ha ha, grappig. Ik heb het exact andersom ervaren. Ik vond cars echt niet leuk. Veel te kinderlijk. Raar, want dat heb ik nooit met pixar.
AOP13 was niet speciaal, maar wel een lekkere shooter. Was een 7 euro bij de videotheek, prima prijs dus.

Marc R

Vanmiddag The Machinist gekeken. Verrassende film! Zaten soms wel stukken in waardoor je de draad soms even kwijt was, maar aan het eind viel alles op zijn plaats. Een aanrader in mijn ogen voor wie een avondje geen spetterende actie of romantiek op het scherm wilt zien ;).

Dracoplasm

Maar eens Futurama seizoen 2 aan het kijken, was het weer maar wat warmer.
 - XLO - DIY Audiosector Gainclone - DIY Jordan JX92s - Grado Green - Audio Technica AT1100 - Thorens TD160b mkII- Clearaudio Micro Basic -|-

Flickr photostream

jowi

Ben weer eens begonnen aan Band Of Brothers, uiteraard in glorious high definition ;D

Jar Jar

Vanavond MI3.

Is dus Fast and the furious tokio drift geworden. Deze film moet het dus duidelijk niet van de verhaallijn hebben............... en trouwens ook niet van de rest!  ;D

reza

Net werkelijk bijna het hele concert kippevel :o Phil Collins. Live and Loose in paris.
De buren zijn voor hun gelukkig op vakantie.

wil

Vanavond:

The Chronicles of Narnia

Ben benieuwd, wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Edtbonep

Citaat van: reza op augustus 10, 2006, 15:27:06
Net werkelijk bijna het hele concert kippevel :o Phil Collins. Live and Loose in paris.
De buren zijn voor hun gelukkig op vakantie.

Geweldige DVD, vooral dat duet met die dame..... :P
Panasonic TH42PV60, Sony STR-DA2400ES, Sony DVP-NS930 QS, Sony RDR-HX725S, Sony CDP-XB920 QS, Sony MDS-JE530, Philips DCC 730, Thorens TD-280 MKII, Pied Piper, Mordaunt Short 902.

Wimpie007

Gister Night on earth
vreemd, maar misschien ook niet echt m'n ding :-\

Vanavond terug iets meer action-pumped (aeon flux ligt klaar :))
CinéSas:ThemeScene H56A, Marantz SR4600, DIY - Profigold - Lapp kabels, Samsung DVD, HTPC, Wharfedale Diamond 9.1 surround,...DVD collectie
Stereo: Sony ES EV, Classé VV, Marantz CD5000, PC, Wharfedale Pacific Evolution 10,...

Raphie

Gisteren Poseidon DVD, vanavond the Big Lebowski 720p, m'n vriendin vind het een kutfilm, ik ben benieuwd...
JBL PRX Power!

grid8400

Citaat van: jowi op augustus 10, 2006, 12:58:12
Ben weer eens begonnen aan Band Of Brothers, uiteraard in glorious high definition ;D

Erg strakke versie is dat!!! Heb ze hier ook pas weer gekeken. Zeer indrukwekkend in HD.
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX

grid8400

Citaat van: Raphie op augustus 10, 2006, 16:09:30
Gisteren Poseidon DVD, vanavond the Big Lebowski 720p, m'n vriendin vind het een kutfilm, ik ben benieuwd...

The Dude is ook nix voor vrouwen joh ;)
Samsung LED UE55D8000 - Denon 2807 - KEF front iQ9 / center iQ6c / surround iQ1 - BD6500 - macmini PLEX

grid8400

Vanavond gaat bij ons Planet Earth op. (tot nu toe alleen maar stukjes gekeken, vanavond gaan we er echt voor zitten)

R

Pearl harbor zodadelijk. Zeker weten een van mijn favorieten..

wil

Citaat van: wil op augustus 10, 2006, 15:30:56
Vanavond:

The Chronicles of Narnia

Ben benieuwd, wil
Ging niet door, is The Pink Panther geworden met Beyoncé. Lekker ding, maar de film haalde het uiteraard bij lange na niet bij de Peter Sellers films. Ze hadden deze film nooit zo moeten maken, het kán gewoon niet. Peter Sellers nadoen.
Heb me er wel mee geamuseerd hoor, dat wel...

Narnia kijken we komend weekend wel.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | ifi Zen Phono
Nordost Blue Heaven | Funk BS2 |  Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

reza

Citaat van: Edtbonep op augustus 10, 2006, 15:59:53
Geweldige DVD, vooral dat duet met die dame..... :P

Yep ;) Maar wat dacht ja dan als In The Air tonight wordt gespeeld. ;)