Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Moony

Zojuist Spiderman 2, leuke popcorn film met lekker geluid.  8)

Jimmy Conway

R

Vanavond een aanrader gezien. na een lekker sneeuwballen gevecht met de maten, met een paar man de film layer cake gezien. Ik vond hem erg goed.

B.J.

Citaat van: Menno-ert op november 26, 2005, 01:40:14
Hostage gezien. Op zich heel aardig. Anders dan doorsnee actiefilms met Bruce. Hele camera/film/muziek gebeuren vond ik dik in orde.
Het verhaal vond ik echter wat rammelen en niet zo goed, dat was jammer.

Vond ik ook wel ok.

Gisteren, the interpreter en madagascar gezien. Beide goede films!

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

blackball147

ben nu volop bezig met het bekijken van de afleveringen van 'het eiland' ( voor de belgen onder ons wel redelijk bekend denk ik ).

voor onze nederlandse vrienden: het is een humoristische serie over een administratie afdeling op een bedrijf met de nodige verwikkelingen en misverstanden allerhande.  zie ook http://www.heteiland.be/

echt een vlaamse topserie, zelden zo hard gelachen!

reza

Net met mijn collega Fantastic 4 gekeken. Was niet zo leuk als het gezicht van mijn collega toen de beamer aanging :o ;D

Atrax

Maar weer eens The Mummy gekeken, blijft echt top entertainment :)
If it doesn't kill you, it can only make you stronger...

NeonKnight

Daarnet gezien:

Four brothers en Resident Evil Apocalypse HD (1080i).

Eerste film was best aardig. Beeldkwaliteit van REA viel me een beetje tegen.  :(
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

Hanky Panky

Citaat van: FrenkB op november 25, 2005, 22:56:02
Zojuist "The island" gezien. Begint best aardig, leuk idee. Maar uiteindelijk gewoon een platte actiefilm met een flauw moraal aan het eind. Maar best vermakelijk!

Zojuist gezien en wel een spannende film. In de 1e scene sprongen we al uit de stoel van het schrikeffect in die scene. Wel lekker veel LFE in de film, mijn sub kreeg een lekkere work-out  :D
Maak van jouw verwachting niet mijn verplichting.

Raymen

Net The Cave gekeken.

redelijk goede griezel thriller whatever.

Valt in het zelfde straatje als Descent..

Zelfde beklemmende sfeer.

Vondt hem wel goed.
7/10

Mvrg,
Raymen
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Roland

molle

Nu ga ik nog eens The Lost Boys bekijken. Is lang geleden :D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Yeti Acoustics Standard Plus Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference

NeonKnight

Gisteravond gekeken naar the devil's rejects - bijzondere (=goede) film van meneer Zombie.  O0
En een stukje land of the dead. Ben wel benieuwd naar de rest.  :)
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

reza

Net gekeken!! The CROW deel 1. Blijft een goeie film ;D

garmtz

Citaat van: reza op december  1, 2005, 14:17:31
Net gekeken!! The CROW deel 1. Blijft een goeie film ;D

Geweldig! Ben ook Crow fan! 1 t/m 3, allemaal gaaf!

reza

Ik heb deel 2&3 nog nooit gezien ::) Voor mij hoefde het allemaal niet meer nadat Brandon was doodgeschoten :'(

Kerstmanno

Citaat van: reza op december  1, 2005, 14:38:46
Ik heb deel 2&3 nog nooit gezien ::) Voor mij hoefde het allemaal niet meer nadat Brandon was doodgeschoten :'(

Dan had je deel 1 ook wel halverwege af kunnen kappen  ::)

Jimmy Conway

Fantastic 4

Lekkere verstand op nul film met leuke effecten.

BOUBOU

Gister avond was War of the world aan de beurd.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij allemaal een beetje tegen viel  :-[
Vreselijk irritantie kinderen had Tom deze keer  ::)

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Marc R

Zonet White Noise gekeken. Verrassende film in mijn ogen.

VlisChris

Gister "Als je begrijpt wat ik bedoel" gekeken 8) 8) 8)
Ultiem jeugdsentiment. Blijft geweldig die film.
Alleen jammer van de ronduit slechte release :-\

FrankB

Citaat van: BOUBOU op december  3, 2005, 18:23:58
Gister avond was War of the world aan de beurd.
Ik moet eerlijk zeggen dat het mij allemaal een beetje tegen viel  :-[
Vreselijk irritantie kinderen had Tom deze keer  ::)

MvGr. BOUBOU

Ik had hetzelfde gevoel. Straks Harry Potter and the philosopher's stone weer eens kijken. Leuk!
2x Devialet Silver Phantom's - Firmware 1.4.1.12
Devialet Dialog - Firmware 1.4.1.12

eric_audio

Vrijdag voor de kids Sjakie en de chocoladefabriek gekocht. Hij is al twee keer gedraaid dit weekend. Wel een hele leuke film, de wereld van Roald Dahl erg geloofwaardig neergezet.
NAS: LaCie Cloudbox
Streaming bridge: Auralic Aries
DAC/Amplifier: Devialet 200
Speakers: Magico S1
Digital cables: Audioquest Cinnamon
Loudspeaker cables: Vertere Pulse-X Mini