Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

The Foundation

http://www.imdb.com/title/tt0093822/

oude grappige film met enkele grote acteurs , toen ze zelf nog klein waren

zoldar

The Machine, kleine sci fi film. best aardig voor het beperkte budget. mooie muziek, met veel referenties naar blade runner.

vorig week ook blade runner gekeken op de beamer, fabuleus, wat een decors. En rutger krijgt de mooiste lines. Muziek perfect. Schitterende blu ray restoratie.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

larsonator

Zodadelik gaat 'Gone Girl' regio 3 Bluray spelen in de cinema  :pompom: :popcorn:
heb er zoveel goede verhalen over gehoord, ben benieuwd :)

snicky

Citaat van: larsonator op december 20, 2014, 21:42:02
Zodadelik gaat 'Gone Girl' regio 3 Bluray spelen in de cinema  :pompom: :popcorn:
heb er zoveel goede verhalen over gehoord, ben benieuwd :)

Leuke film!

Etiennevh

Zero Dark Thirty. Over het opsporen van Osama Bin Laden.

Wat een goed verhaal  :worship:
Marantz   Ω   Oppo   Ω   Sonus Faber   Ω   Panasonic   Ω   Velodyne   Ω   NordOst   Ω   Inakustik   Ω   Philips Pronto

djaxx

Citaat van: Etiennevh op december 20, 2014, 21:58:29
Zero Dark Thirty. Over het opsporen van Osama Bin Laden.

Wat een goed verhaal  :worship:

Yup, vond die ook erg leuk voor de ht. Geweldige sound.

zoldar

mee eens. indrukwekkende film. die stealth choppers gaan echt door je kamer heen.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

modde239

Net de eerste 3 afl gekeken van de nieuwe mini serie Ascension en het wordt almaar beter.....zeker een aanrader om vooral door te zetten...... :popcorn:

Rob Eric Blank

Nightmare before Christmas traditie bij ons thuis. Blijft er prachtig uitzien.

Nielsje

Zaterdagavond Stonehearst Asylum gekeken.
Mooie film en goed geacteerd, filmmuziek was ook erg goed.

Gisteravond Gone Girl.
Beetje langdradig op sommige momenten en het verhaal wordt niet goed uitgediept. Had veel meer ingezeten.
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

Raymond187

Citaat van: Nielsje op december 22, 2014, 09:04:36
Zaterdagavond Stonehearst Asylum gekeken.
Mooie film en goed geacteerd, filmmuziek was ook erg goed.

Gisteravond Gone Girl.
Beetje langdradig op sommige momenten en het verhaal wordt niet goed uitgediept. Had veel meer ingezeten.
Ook beide films gekeken dit weekend :)

Beide mee vermaakt.

Nielsje

Gisteravond The Guest gekeken.
Gewoon een leuke knalfilm, naar het einde toe wat ongeloofwaardig, maar kijkt prima weg.
Epson TW9400 - Adeo Rugby Plus Tensio Grey 2 - Marantz SR5015 - R_volution Player One 8k - Teufel Theater 500 - Teufel 20 Mk2 - Teufel Reflekt

LittleNinja

(Gister)avond tijd gestoken in het beter op mijn smaak afstellen van de Epson. Ongetwijfeld dat ik hiermee enkele concessies doe ten opzichte van wat wordt gezien als de ideale afstelling, maar ik ben weer dolgelukkig!

Eerste film die er doorheen ging was How to train your dragon 2. Zeker niet beter dan het eerste deel, maar ook niet slechter. Heerlijk genoten van het geluid en het plaatje. Daarna heel even de 3D versie aan gehad, maar ik prefereer de 2D variant.

Vervolgens een beetje zitten switchen tussen films om uiteindelijk de 1990 Special Edition van Aliens op te zetten. Ongelooflijk hoeveel kwaliteit ze hebben kunnen krijgen op de bluray van een film van bijna dertig jaar oud! Beeld en geluid zijn gewoon erg goed te noemen. Ik heb hem uiteindelijk afgezet omdat ik straks toch weer gewoon naar mijn werk moet..

Een ander voordeel van deze opname tov moderne films: 16:9 ofwel beeldvullende weergave! Geen zwarte balken boven of onder. Hoe noemen ze dat nu? Oh ja, de IMAX versie.... ;)

Martinus

vanavond bad santa.. altijd beter dan die home alone troep (persoonlijk)
............

Henrie

Gisteren eens The Shawshank Redemption op dvd gekeken. Blijkt er alleen een stereo-track op te staan. Ja hallo, daarvoor heb ik geen surroundset gebouwd! ;) :D
Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

Raymond187

wolfkampf

Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

Henrie

Musical Fidelity M6500i - Musical Fidelity M6CD - Pioneer SC-2023 - Pioneer BDP-LX58 - JBL Studio 590 / 530 / 520C - Pioneer KRL-37V - Humax IRHD5000C

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Nielsje

Vanmiddag Sabotage, een actieknaller met Arie in de hoofdrol  :popcorn:

VTEC_genieter

@LittleNinja,
Zijn alle bluray's van de Alien films geremasterd naar echt hoge beeldkwaliteit? De moeite waard om in je bluray connectie te hebben?
Want ik heb de 9-DVD box Quadrilogy.

@Nielsje,
Wat vond je van de film Sabotage? Op IMDB heeft de film een laag cijfer.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Raymond187

Ik vond Alien op BR goed. Niet zo high def als start wars.

Net The equalizer gekeken. Zeker een vermakelijk film 7/10

squeek

Citaat van: LittleNinja op december 24, 2014, 01:40:41
(Gister)avond tijd gestoken in het beter op mijn smaak afstellen van de Epson. Ongetwijfeld dat ik hiermee enkele concessies doe ten opzichte van wat wordt gezien als de ideale afstelling, maar ik ben weer dolgelukkig!

Eerste film die er doorheen ging was How to train your dragon 2. Zeker niet beter dan het eerste deel, maar ook niet slechter. Heerlijk genoten van het geluid en het plaatje. Daarna heel even de 3D versie aan gehad, maar ik prefereer de 2D variant.

Vervolgens een beetje zitten switchen tussen films om uiteindelijk de 1990 Special Edition van Aliens op te zetten. Ongelooflijk hoeveel kwaliteit ze hebben kunnen krijgen op de bluray van een film van bijna dertig jaar oud! Beeld en geluid zijn gewoon erg goed te noemen. Ik heb hem uiteindelijk afgezet omdat ik straks toch weer gewoon naar mijn werk moet..

Een ander voordeel van deze opname tov moderne films: 16:9 ofwel beeldvullende weergave! Geen zwarte balken boven of onder. Hoe noemen ze dat nu? Oh ja, de IMAX versie.... ;)

Als je oude films in goeie beeldkwaliteit zoekt kan ik je de rambo reeks aanbevelen. Retescherp beeld. Erg goeie scan.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

VTEC_genieter

Mag dit ook?
Zojuist bij m'n vrienden de film Frozen gezien! Was een mooie Walt Disney creatie!
Nou heb ik het liedje Let It Go de hele tijd in m'n hoofd [emoji13]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Nielsje

Citaat van: VTEC_genieter op december 24, 2014, 21:45:51
@Nielsje,
Wat vond je van de film Sabotage? Op IMDB heeft de film een laag cijfer.

Vond hem wel ok, lekker ouderwets actie met Arnie.
Verwacht geen diepgaande film, maar kijkt lekker weg.

Zelf gisteren gekeken, Lucy, The Good Lie en Good People
Zoals al velen met mij was Lucy de eerste 20 min goed, maar daarna ging het nergens meer over.
Ik had het beetje het gevoel dat ze een Kill Bill effect aan de film wilde meegeven.

The Good Lie was meer voor mijn vriendin. Het verhaal is wel goed en geeft een realistisch beeld weer van hoe zoiets gaat in de landen in Afrika in oorlog.

Good People is een aardige thriller van James Franco. Beetje voorspelbaar, maar de film keek lekker weg.