Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Raphie

Gisteren "Flight" begon leuk, maak kakte na de 2 flesjes smirnof in het vliegtuig in tot een mediocre verslavings relaas, waarbij de de prep in het hotel voor de final act gewoon lachwekkend was (op een slechte manier)
JBL PRX Power!

Zymotic

Qua humor hebben we dezelfde smaak, maar ook met je bevinding van flight ben ik helemaal eens. De film had beter addicted kunnen heten, dat dekt de lading meer van deze film.

Raphie

en vooral de "hearing" aan het eind was er echt zo ingeplakt, van deze film moet i.i.g. emo gutter junkies, de droom die nooit gaat komen (lees vliegen naar jamaica) reflectie met terminale patienten én een hearing, we willen een hearing, als een "court movie" met een "objection!" echt lame......

Het leek wel een collage van cliches, die er allemaal in moesten......
JBL PRX Power!

Perfectionist

Schitterende serie, scoorden ook zeer goede recensies net als der Untergang..
Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Loondijke

Citaat van: katwax op juli 16, 2013, 08:03:29
Bellflower staat hier klaar, maar is er nog niet va gekomen.

Capote ken ik niet, Philip Seymour Hoffman vind ik wel een schitterende acteur.

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;
Loondijke's Dedicated Attic-HT

Raymond187

Evil dead 2013 ook gekeken.

De film was niet zo slecht als ik had gedacht, maar helaas ook niet zo goed als ik had gehoopt :)

6/10

Origineel blijft een topper

Martinus

Stukje planet earth kijken: zometeen aan de rand van Grand Canyon staan.
............

VTEC_genieter

Vandaag 2 films gekeken:

The Bay,
De hele film bestaat uit camcorder videoclipjes. Zo is het verhaal, maar het duurde te lang. Mensen worden geïnfecteerd door een vreemde bacterie.
Heel erg eentonig. De horror werd een drama.
Ik vind de film "Outbreak" met Dustin Hofman veel beter.

District 9,
Sci-fi en aliëns. Niet zomaar een aliënfilm!
De aliëns in deze film worden op een leuke manier gepresenteerd door Peter Jackson!
Heel origineel! En wat kan de hoofdpersonage toch acteren! Goede acteur, goede mooie effects en erg geslaagd! Aanrader :thumbs-up:
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Loondijke

Gisteren Capote helemaal bekeken. Vorige keer na 20 minuten uit moeten zetten.

Dit soort films liggen mij wel. Geweldige sfeer, uitmuntend acteerwerk en een boeiende verhaallijn. Gewoon realistisch en meeslepend.

8/10
Sony HW55  ISF | Kingpin VFS210 | Denon AVR-X4100W | Fronts; DALI Concept 8 | Center: DALI Concept | Rears: DALI Concept 1 | BK XXLS400 FF | HTPC + XBMC + Bluray Diskdrive | Panasonic BDT300 | Thecus N7510 + WD RED 28TB
Mijn topic;

Raymond187

Citaat van: VTEC_genieter op juli 17, 2013, 00:04:50
Vandaag 2 films gekeken:

The Bay,
De hele film bestaat uit camcorder videoclipjes. Zo is het verhaal, maar het duurde te lang. Mensen worden geïnfecteerd door een vreemde bacterie.

District 9,
De aliëns in deze film worden op een leuke manier gepresenteerd door Peter Jackson!
Heel origineel! En wat kan de hoofdpersonage toch acteren! Goede acteur, goede mooie effects en erg geslaagd! Aanrader :thumbs-up:
Outbreak vjnd ik sowieso een geweldige film. En de scene van de helicopter over die rivier  :headbanging:

District 9 is een topper.

Iemand The excorsist part 2 al gezien? Is dat wat?

squeek

Citaat van: VTEC_genieter op juli 17, 2013, 00:04:50
Vandaag 2 films gekeken:

The Bay,

District 9,

Neill Blomkamp bedoel je  :)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

alexander2

Citaat van: squeek op juli 17, 2013, 12:20:06
Neill Blomkamp bedoel je  :)

District 9 is a 2009 independent science fiction action/thriller film directed by Neill Blomkamp. It was written by Blomkamp and Terri Tatchell, and produced by Peter Jackson and Carolynne Cunningham.

Raphie

JA! district 9 was een coole film.
JBL PRX Power!

alexander2

1 van mijn favo's.

Vanavond ga ik aan de tip van perfectionist beginnen had hem al een tijdje hier liggen maar ben niet zo gek op oorlogsfilms maar dit is niet het standaard werk.
Tenminste als ik het goed heb begrepen.

katwax

Citaat van: Loondijke op juli 16, 2013, 12:47:52
Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden!

Bellflower was vreemd, maar goed.
Wel een film die ik niet zomaar iedereen zou aanraden, vooral de tijdsprongen en het verschil tussen echt en droom is volgens mij niet voor iedereen.
De manier van filmen en de muziek zorgde wel voor een passend gevoel.
Stereo: Kii Three BXT System + Kii Control + Bluesound NODE (N130)
HT: Epson LS10000 - Xtrem Daylight 100"
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=112543

alexander2

Unsere Mütter, unsere Väter in 1 ruk uitgekeken wat een serie!

Alleen blijf ik met 1 vraag achter:

Spoiler
Het betreft Aushilfschwester Lilija (Christiane Paul) zij werd verraden door Charlotte en opgepakt door de SS en verschijnt enkele maanden doodleuk als Russisch legercommandant, hoe kan dat? Waarom werd zij niet vermoord door de SS ? Jammer dat dat niet even werd uitgelegd, of heb ik iets gemist?

Deze dame dus:

Robbo

Lijkt me ook wel wat, dank voor de tip.

Loondijke

Citaat van: katwax op juli 18, 2013, 10:33:22
Bellflower was vreemd, maar goed.
Wel een film die ik niet zomaar iedereen zou aanraden, vooral de tijdsprongen en het verschil tussen echt en droom is volgens mij niet voor iedereen.
De manier van filmen en de muziek zorgde wel voor een passend gevoel.

Eens. Hele vreemde film, maar je moet er wel voor "openstaan" en van kunnen genieten.

De muziek was zo gaaf, echt briljant. Paste helemaal bij de film! Deed me een beetje denken aan de soundtrack van Into the Wild. Geen idee waarom.
Mijn topic;

VTEC_genieter

Gekeken:

The Grandmaster,
een martial arts film in het Cantonees en Mandarijns gesproken.
Mooie slow-motion beelden en camera-hoeken, worden vaak toegepast bij martial art :thumbs-up:
Maar het is wel anders dan de bekende Ip Man-films. Want er is bij deze film veel dialoog. Leidt tot een saai verhaal en weinig spektakel.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

RubenV.

Zometeen: Place Beyond The Pines
2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

VlisChris

Een verschrikkelijk foute film: Spring Breakers. Denk dat ik de humor er wel van in kan zien.

VTEC_genieter

VlisChris

Citaat van: Christiaan S op juli 20, 2013, 21:39:38
Een verschrikkelijk foute film: Spring Breakers.

Understatement van de dag denk ik zo maar . . . Man o man. Maar op momentel grappig om naar te kijken. Al denk ik niet dat ik hem snel opnieuw ga kijken.

Springbreak Bxtchezz :P

Raphie

The Lorax, kleuren spatte van het scherm af!  :D
JBL PRX Power!

Former member 78

Citaat van: Raphie op juli 16, 2013, 08:06:34
Gisteren "Flight" begon leuk, maak kakte na de 2 flesjes smirnof in het vliegtuig in tot een mediocre verslavings relaas, waarbij de de prep in het hotel voor de final act gewoon lachwekkend was (op een slechte manier)

Smirnof?  :nopompom: