Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Davey

Vanmiddag de BR van Andrea Bocelli - Vivere gekeken  :omg: Een absolute aanrader qua beeld, geluid en de rest.

Vanavond beginnen met True Blood seizoen 4  O0

modde239

T_I

Citaat van: skyfox op juli 26, 2012, 20:56:12Vanavond genieten van Phil Collins, Live at Montreaux op BD in mn HT.

Daarna nog een paar losse tracks van Adele, live at the Albert. Gewoon, omdat het kan :)

Niet eens omdat het goede concerten zijn? ;)

De laatste weken is het hier voornamelijk TV hangen, weinig fut om iets anders te doen en ik kan ook weinig meer verzinnen. (Alhoewel, futurama schijnt weer een vers seizoen te hebben...)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje

Oracle

Gisteravond Breaking Bad S04E10 gezien... Kan wel zeggen dat seizoen 1 en 4 toch wel enorm goed zijn! Hoort bij het rijtje beste tv van de laatste jaren! Seizoen 3 was even doorbijten, maar nu wordt het alleen maar beter!

Bijna klaar voor seizoen 5... ;)

Gr,
Mark

Skyfox

Citaat van: T_I op juli 27, 2012, 08:53:56

Theoretisch zou dat er wat te maken mee kunnen hebben ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC N5 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Davey

Citaat van: T_I op juli 27, 2012, 08:53:56

Een heel goed concert met heel veel superartiesten.

MVG

Eergisteravond The Ward van John Carpenter gekeken, ik heb deze afgekeken, maar enkel en alleen omdat ik steeds zat te wachten tot het eens spannend zou worden.

Draak van een film!

LittleNinja

Net gekeken en genoten van de prachtige documentaire/film "I am Bruce Lee".

Hij is de hoge IMDB rating zonder twijfel waard. :worship:

htjan160756

Hallo,

Batman Begins (2005)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Actie / Misdaad

140 minuten

geregisseerd door Christopher Nolan
met Christian Bale, Michael Caine en Morgan Freeman

De kleine jongen Bruce Wayne (Christian Bale) zag zijn ouders voor zijn ogen wreed vermoord worden: een trauma dat hem voor de rest van zijn leven vervult met wraakgevoelens.
Het lot laat hem zijn wraak echter niet uitvoeren.
Hij vlucht naar het Oosten, waar hij opgevangen wordt door de ninja-leider Ra's Al-Ghul, en als hij terugkeert naar zijn thuisstad Gotham City vindt hij die in de handen van maffiabendes en andere gangsters.
Hij besluit een nieuw persoon te worden, één die de harten van misdadigers met vrees vervult: Batman! Met de hulp van politieman Jim Gordon (Gary Oldman) zet Batman zijn eerste stappen in zijn strijd tegen het onrecht.
Zijn strijd begint tegen de maffiabaas Don Falcone, de gekke dokter Jonathan 'Scarecrow' Crane en een mysterieuze derde persoon...

8.5 / 10

Groetjes J@n

Gezien via mijn DUNE H1 Mediaplayer en Panasonic AE4000E projector.
Beamer: DLA-N5B, Film doek: Projecta 108 Inch, Receiver: Pioneer VSX-933 Zwart, Boxen: voor 2 en 2 achter JBL L60, Midden JBL L-center, 2 x JBL Sat20, Subwoofer Mirage BPS-150,  HDMI kabel: ATZEBE HDMI glasvezel 15 meter, Apple TV 4K HDR (2021), Blu-ray Speler: Panasonic DP-UB824 4K, Dune HD Real Vision 4K.

alexander2

Nog een paar minuten en dan de BD van The Raid Redemption. ;D

modde239

Citaat van: LittleNinja op juli 27, 2012, 21:43:36
Net gekeken en genoten van de prachtige documentaire/film "I am Bruce Lee".

Hij is de hoge IMDB rating zonder twijfel waard. :worship:

Heb hem binnen en binnenkort kijken....the master..... :worship:

LittleNinja

jerrytoet

the dark night gister gezien, lekker hoor  :clapping: vanavond mss the dark night rises in imax 3d  :worship:

squeek

Citaat van: jerrytoet op juli 28, 2012, 11:28:40
the dark night gister gezien, lekker hoor  :clapping: vanavond mss the dark night rises in imax 3d  :worship:

dan kan je nog lang wachten  ;)
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

jerrytoet

Citaat van: squeek op juli 28, 2012, 12:54:01
dan kan je nog lang wachten  ;)
zie het net pas bij de pathe dat het alleen in imax is... maar wtf niet in 3d? kan dat tegenwoordig nog? :D

squeek

de film is niet in 3D gedraaid omdat christopher nolan dit niet wilde. Geen spijtige keuze hoor. 3D voegt niet altijd wat bij.

Maar als je hem in IMAX gaat zien dan is het zoiezo de moeite. Een heel deel van de film is op IMAX formaat gedraaid en dat is een stuk indrukwekkender dan 3D!!
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Eddye

Citaat van: squeek op juli 28, 2012, 13:03:26
Maar als je hem in IMAX gaat zien dan is het zoiezo de moeite. Een heel deel van de film is op IMAX formaat gedraaid en dat is een stuk indrukwekkender dan 3D!!

Hopelijk komt dat ook terug op de blu-ray, net als bij The Dark Knight.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

jerrytoet

Citaat van: squeek op juli 28, 2012, 13:03:26
de film is niet in 3D gedraaid omdat christopher nolan dit niet wilde. Geen spijtige keuze hoor. 3D voegt niet altijd wat bij.

pas geleden the amazing spiderman in imax 3d gezien, en dat vond ik ook echt indrukwekkend... ben ook wel benieuwd nu naar imax zonder 3d :D nja, mss vanavond... anders volgende week :)

squeek

Citaat van: Eddye op juli 28, 2012, 13:05:33
Hopelijk komt dat ook terug op de blu-ray, net als bij The Dark Knight.

Ben ik vrij zeker van. Ze hebben er zoveel werk ingestoken uiteindelijk dat het jammer zou zijn dit niet op één of andere manier te behouden. Ik vond het bij the dark knight erg cool dat ze dit hebben gedaan.

LittleNinja

Eergisteren was het The girl with the dragon tattoo. Ik vond het een uiterst trage film. Hij kon me daardoor eigenlijk niet pakken op dat moment. Ik weet dat ik de film niet meer opnieuw zal aanzetten. Daarvoor heeft hij me nu al teveel energie gekost. Jammer want ik begreep dat het best een aardige film moest zijn.  :sleepy:

Gisteren was het Hijacked.. Eigenlijk schaam ik me een beetje om deze film. Ik had goede hoop voor een film met Randy Couture in de hoofdrol. Voor hen die het niet weten of volgen... Randy is een verdienstelijk UFC vechter geweest. Ik hoopte dus op een spetterende film met mooie martial arts acties. Helaas. Weinig indrukwekkende actie, nauwelijks inhoud, slap in elkaar gedraaid en ook nog eens treurig geacteerd. Snel vergeten dan maar...  :nopompom:

LN

jerrytoet

Citaat van: LittleNinja op juli 29, 2012, 12:46:59
Gisteren was het Hijacked.. Eigenlijk schaam ik me een beetje om deze film. Ik had goede hoop voor een film met Randy Couture in de hoofdrol. Voor hen die het niet weten of volgen... Randy is een verdienstelijk UFC vechter geweest. Ik hoopte dus op een spetterende film met mooie martial arts acties. Helaas. Weinig indrukwekkende actie, nauwelijks inhoud, slap in elkaar gedraaid en ook nog eens treurig geacteerd. Snel vergeten dan maar...  :nopompom:

LN
Spoiler
wat een verschrikkelijke film he... in het begin dacht ik leuk, vinnie jones speelt mee... bam dood :(

HTip

Gisteren Usual Suspects gekeken. Wat een ontzettend goede film. Beeld en geluid was boven verwachting. Daarna nog even gelachen met Puss in Boots. Niet een erg goede film, maar wel erg leuke stukjes. Beeld en geluid was referentiemateriaal!
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Former member 78

Chronicle net gezien, vermakelijk.

Sonic Circle

Citaat van: HTip op juli 29, 2012, 13:58:52
Gisteren Usual Suspects gekeken. Wat een ontzettend goede film. Beeld en geluid was boven verwachting. Daarna nog even gelachen met Puss in Boots. Niet een erg goede film, maar wel erg leuke stukjes. Beeld en geluid was referentiemateriaal!

Kende je The Usual Suspects nog niet? Zo briljant.. echt één van mijn favorieten.

T_I

7e seizoen Futurama. (afl 3 en hoe ver ik kom)
Met vriendelijke groet,

The Insane
Stereo'tje