Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

celerontje

Citaat van: R op augustus 16, 2009, 18:16:09
Een rip? Is er een origineel dan?

Hij bedoeld waarschijnlijk een HDTV capture ;)
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

R

John Mayer - Where the light is, BR

Starred

I, love you man.

Mja, toch niet helemaal wat ik er van verwacht had. Soms wel grappige momenten, maar vaak ook helemaal niet.

Een 6-je

-madison-

Vanavond eindelijk The dark knight gezien, geweldige film!  8)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

celerontje

The Joker zorgde dus voor ''tonight's entertainment!'' :D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

-madison-

And always, always will.

Kwabbernoot

The Sum Of All Fears. Standaard Clancy meuk en daarbij slecht uitgewerkt. Stevig ongeloofwaardig maar leuk spektakel en een bult herrie.

Groeten...

beunky

"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Huh?! Is hij er in goede kwaliteit???? Ik ben benieuwd!

Citaat van: reza op augustus 17, 2009, 09:37:08
Wolvarine gaat zo op, op 720p

Perfectionist

Woonkamer: ATOLL ST300 Signature streamer / ATOLL IN300 EVO versterker / Dali Epicon 6 luidsprekers/ Chord Shawline bekabeling

Woonkeuken: NAD C700 / Dali Menuet / Van den Hul bekabeling

Moondust

Citaat van: LittleNinja op augustus 17, 2009, 10:17:35

Er zwerft een scenerelease in 720p op internet rond, maar de kwaliteit zal waarschijnlijk beduidend minder zijn dan de bluray. Ik bedwing mijn nieuwsgierigheid nog even.
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

reza

Citaat van: LittleNinja op augustus 17, 2009, 10:17:35

Is een kleine file van 4gb, maar prima te kijken! In ieder geval stukken beter dan SD.
Je moet indd geen BD kwaliteit verwachten, maar hij is meer dan prima te kijken!
De film zelf is matig..
Hij krijgt van mij een 6.5/10

De 1080p versie zal over enkele dagen te vinden zijn ;)
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kwabbernoot

Ik heb hem in de bioscoop gezien voor weinig (5 euro) en dat vond ik bijna nog jammer van het geld. Ik had mij er veel meer van voorgesteld. Ik vind 6,5 dan ook nog wel ruim bemeten. Maar dat heeft ook alles te maken met mijn (te hoge) verwachtingen en het feit dat ik die gast die Sabretooth speelde niet mag.

Groeten...

Tube-freak

Net weer eens begonnen met seizoen 1 van de X-files.  Ditmaal op de beamer.  Helaas is de beeld kwaliteit niet echt geweldig maar dat maakt het verhaal wel weer goed.  De subtiele grapjes van Mulder kan ik wel waarderen, evenals het conspiracy en mysterie gehalte.

16th generation Disciple of the Wudang San Feng pai

skunk

zojuist gestopt met de battlestar galatica marathon S01 t/m S03 gekeken nu nog wachten op de release van S04.
Zo meteen verder met wharehouse 13 en defying gravity.
Woonkamer | Sony kd-49xh9505  | Panasonic dp-ub424 |Marantz SR5011 | teufel ultima 40 mk2 - 20 mk2 - UL 40 C MK2 | Nvidia Shield | Delta box |

Sonic Circle

Moondust

Citaat van: reza op augustus 17, 2009, 13:11:11
De 1080p versie zal over enkele dagen te vinden zijn ;)

De bluray is gearriveerd! De 1080p encoderingen liggen over enkele dagen in de schappen. Wel jammer dat er geen HD audio bij zit. Daarvoor is wachten op de US release nodig denk ik. 768kbps DTS, wie bedenkt dat nu nog in deze tijden?
Pioneer KRP-600M • Anthem MRX-700 • 2 x Revel F32 + 2 x Revel M22 + Revel C32 • Velodyne DD12 • Samsung DCB-H380R

stevefilmfreak54

Knowing met N.Cage gezien, was aardig zeker het vliegtuig en trein ongelukje. Nu nog Watchmen en Angels & Demons kieken.

senseless

Citaat van: R op augustus 16, 2009, 18:16:09
Een rip? Is er een origineel dan?

Zoek maar even op het net naar de releases van Wookie Groomer.

-----------------------------------------------------------------------                                                  
                           General Information
-----------------------------------------------------------------------

Release Date : June 2009
Source       : 1080p Sky Broadcasting/1080p German Premier Caps
Frame Rate   : 23.976 fps
Video        : 1920x1080 @ 35,000kbps
Audio        : English DTS 5.1 @ 1509kbps
Audio        : English AC3 6.1  EX @ 640kbps
Audio        : Isolated Film Score DTS 5.1 @ 1509kbps
Audio        : Isolated Film Score Uncompressed PCM Stereo
Audio        : 2 Audio Commentaries
Audio        : French AC3 Stereo
Audio        : Spanish AC3 Stereo
Length       : 2h 7m
Size         : Bigger and more badass

Hij heeft ook A new Hope en Return Of The Jedi gedaan. Helaas heb ik een HD crash gehad en ben alles kwijt. Zodra ik een versie heb gezien zal ik effe een indruk posten over de kwaliteit.
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

senseless

Citaat van: skunk op augustus 17, 2009, 21:37:02
zojuist gestopt met de battlestar galatica marathon S01 t/m S03 gekeken nu nog wachten op de release van S04.
Zo meteen verder met wharehouse 13 en defying gravity.

Season 4 is echt super, een roller coaster waarbij je zeker weet dat er geen season 5 meer gaat komen! Al met al een super serie  :bigsmile:.
TW2000 | Yamaha RX-V630RDS | Kef KHT 5005 | Pioneer DVD | WD TV HD Player | xbox360

-madison-

The Incredibles op dvd. Ondanks de "lage" resolutie een enorm mooie film 8)
And always, always will.

Fabian92

You Don't Mess With the Zohan gisteravond gekeken, beetje flauw maar toch ook wel grappig.
JVC TH-G30 | Samsung 2232BW | MEDION AKOYA MD 8833 | Sony NWZ-A826K | Samson CH700 | LG Viewty

JCL

Vanmiddag True-Blood aflevering 1 en 2 (DVD). Zo meteen 3 en 4 (1080P BD). Ben benieuwd, aflevering 1 en 2 waren opzich wel aardig maar de serie mist nog wat spanning en snelheid. Hopelijk komt dit in de volgende paar afleveringen.