Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

HTip

Vanmiddag... Narnia deel 2 gekeken. Inderdaad minder kinderfilm met prachtig beeld en geluid.
Na het eten... Batman Begins. Erg gave film met dito beeld en geluid. Leuk voorproefje op The Dark Knight 8)

Allebei op BD, want daar krijgen we geen genoeg van ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

reza

Net gekeken : 7 Pounds.

Wel een mooie film. Duurt erg lang en ik had hem snel door.
Krijgt van mij een 6.4/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Loki999

Gisteren gekeken op bd Gommora, aparte film die erg realistisch overkomt.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c

Dennistattoo

Zometeen ga ik Role Models kijken, en vanavond Valkary. Maar helaas op een 32inch tvtje >:(
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

Vampire

Gisteren the Shawshank Redemption gekeken... blijft toch boeien! Prachtige film!
Pro-ject Debut II met Grado Gold | Cambridge Audio Evo 75 |  KEF LS50
Epson EH TW-650
Grado SR80

Minimalism: it's the least you can do.

DVDGuy

Gisteravond Righteous Kill (af)gekeken; aardige film met 2 mastodonten uit Holywood 8)
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

reza

Net in Sd The day the earth stood still.
Ik vond het een prima film. Hij krijgt van mij een 7.0/10
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

HTip

Zoals gezegd vandaag The Dark Knight gekeken op BD. Wat een film :o :o :o

Beeld en geluid en het verhaal zijn uitstekend!! Die IMAX-scenes... :wub:

Dit is zoals alle BD's zouden moeten zijn...
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

celerontje

Je SVS heeft zeker overuren gemaakt? ;D
't Is inderdaad een prachtige film, terecht dat wijlen Heath Ledger een postuumOscar heeft gewonnen!
PANG! Good evening, ladies and gentlemen, we're tonight's entertainment! ;D

Ga je vanavond ook nog een BDtje kijken?
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

HTip

Citaat van: celerontje op februari 24, 2009, 17:51:14
Je SVS heeft zeker overuren gemaakt? ;D
't Is inderdaad een prachtige film, terecht dat wijlen Heath Ledger een postuumOscar heeft gewonnen!
PANG! Good evening, ladies and gentlemen, we're tonight's entertainment! ;D

Ga je vanavond ook nog een BDtje kijken?
Er zit wel wat LFE in de film ;D Vanavond even rust, dus geen BD. Morgen weer werken :(
Showcase - Topic

celerontje

Tuurlijk zit er wel wat LFE in die film ;D, dat bleek wel uit het feit dat de dakpannen hier bijna van 't huis vielen! ;D
Gelukkig kan je morgen weer naar 't werk, want je SVS als Tell-Sell trilplaat gebruiken, wordt je ook niet gelukkiger van! ;D
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

LittleNinja

Gisteren weer eens Bourne Ultimatum.

Blijft een lekkere film. Die "shaky cam" blijft in dit deel overdreven irritant.

Dirc

Gisteren Harry Potter deel 1 op BD

HTip

Citaat van: Dirc op februari 25, 2009, 12:28:09
Gisteren Harry Potter deel 1 op BD
En hoe was ie? Veel beter dan de DVD?
Showcase - Topic

Dirc

Citaat van: HTip op februari 25, 2009, 13:03:52
En hoe was ie? Veel beter dan de DVD?

Ik heb het idee dat het wel meevalt, alhoewel ik de DVD natuurlijk niet gezien heb op groot scherm....

Laat ik zeggen dat hij op groot scherm er prima uitzag, ook waar de beelden erg donker zijn en waar veel actie is.
Het geluid heb ik me ook niet aan gestoort, dus zal ook wel prima zijn dan;D

HTip

Citaat van: Dirc op februari 25, 2009, 13:08:31
Ik heb het idee dat het wel meevalt, alhoewel ik de DVD natuurlijk niet gezien heb op groot scherm....

Laat ik zeggen dat hij op groot scherm er prima uitzag, ook waar de beelden erg donker zijn en waar veel actie is.

Als je er van genoten hebt, zit het meestal wel goed ;)
Showcase - Topic

JCL

Citaat van: Dirc op februari 25, 2009, 13:08:31

Dat idee had ik ook. Geluid was wel heel ruimtelijk. Bij wat "oudere films" staan de achterspeakers vaak wat zachter (Matrix b.v.). Bij het beeld kun je bij HP 1 duidelijk zien dat het nog analoog is opgenomen. Vanaf deel 3 wordt het beeld ineens een klap beter. Als klap op de vuurpijl moet je snel deel 5 kijken, dat is een audio/visueel hoogstandje!!!

ShellBeach

Als ik er nog toe kom: 300 HD-DVD met TrueHD ... OMG wat een killertrack
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

celerontje

Citaat van: JCL op februari 25, 2009, 20:59:41
Dat idee had ik ook. Geluid was wel heel ruimtelijk. Bij wat "oudere films" staan de achterspeakers vaak wat zachter (Matrix b.v.). Bij het beeld kun je bij HP 1 duidelijk zien dat het nog analoog is opgenomen. Vanaf deel 3 wordt het beeld ineens een klap beter. Als klap op de vuurpijl moet je snel deel 5 kijken, dat is een audio/visueel hoogstandje!!!
Ehh, ik wil niet betweterig doen, maar alle Harry Potters films zijn op Super35 geschoten en vervolgens in een DI afgewerkt.

JCL

Citaat van: celerontje op februari 25, 2009, 21:15:44
Ehh, ik wil niet betweterig doen, maar alle Harry Potters films zijn op Super35 geschoten en vervolgens in een DI afgewerkt.

Hmmm, ok. Dan zal het wel ergens anders aan hebben gelegen. Was bij mij toch best veel verschil in beeld tussen de eerste 2 en de laatste 3 delen. Maar ligt misschien meer aan mij (c.q. mijn apparatuur) dan aan de films.

celerontje

Ligt niet aan jou, de beeldkwaliteit is ook minder, maar ik wilde even zeggen dat jou ''verklaring'' niet klopt. ;)

Dirc

Citaat van: HTip op februari 25, 2009, 13:10:46
Als je er van genoten hebt, zit het meestal wel goed ;)

Vanavond deel 2..

stevefilmfreak54

gisteravond............The Hurtlocker gezien, oorlogs film in Irak, gaat over gasten van het explosieve dienst, was aardig

-madison-

Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Loki999

Gisteren Tropa de elite gezien en WOW wat een film echt geweldig hoe ze laten zien hoe dat in elkaar steekt in Rio.
Persoonlijk vind ik dit een van de beste films van het laatste jaar.
Onkyo 706, kef Q7, kef Q5, IQ6, Xbox360 Elite, ps3, wii
Sony 46W4500, Sony 40v2000, HUMAX 5000c