Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

diceman

Dark Night
Hellboy 2

Beide van genoten.

Dennistattoo

hebben toch maar POTC III gekeken op HD
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

celerontje

If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

Dennistattoo

Ik heb wel genoten, alleen vind ik alles zo donker na de calibratie. Sommige stukken kan je gewoon niets zien zo donker, maar maakt niet uit.

Denk zometeen even Spiderman 1 kijken op HD, of The Love Guru

Heb ook meteen even een 45 min HD demo's zitten kijken van LG, Benq, Philips en Panasonic zag er allemaal super uit.
Epson TW7200 - iVisions 100 inch - Onkyo TX-NR809 7.2 - Klipsch r-110sw - Klipsch RP-250C - Pioneer staanders - Samsung 52 inch LCD

alfadude

Gisteren "quantum of solace" gezien.
Wat viel die tegen zeg. :crazy:

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

Lex Groningen

Een oudje maar blijft leuk om te zien U571.
Versterker: ?/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Luidsprekers: ? / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

Sol

Citaat van: alfadude op januari  8, 2009, 09:28:34
Gisteren "quantum of solace" gezien.
Wat viel die tegen zeg. :crazy:

Een tijdje geleden ook gezien, viel zowat in slaap ergens halverwege de film... :hmmm:
Vanavond deel 1 van mijn nieuwe aanwinst op BD gekeken: The Mummy Trilogy.
Morgen dus II en overmorgen III. :D
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

Bornin7ty2

Ik beëindig net "Wanted"

Een woord, VET!  Nog een woord, "wat een lippen!!"

Groet,

72

ShellBeach

Leuke docu: The Pixar Story (2007)
S h e l l   B e a c h,  i t' s  j u s t  f o r  f u n

LittleNinja

Gisteren:

Babylon AD.... Ehh. Wel aardig maar de clue van de film heb ik nog niet te pakken. :-X

Igor.... Aardige animatie maar behoort niet de besten. Een aantal zeer humoristische acteurs gebruikt echter komt de humor niet helemaal los.

Lex Groningen

Vanavond met me dochtertje  kijken naar Tarzan (Walt Disney) ;)
Versterker: ?/ Draaitafel: Technics SL-1210 MK2/ Phono-pre: ?/ Luidsprekers: ? / Streamer: ?/ DAC: ??/  Kabels: ?/Platenwasmachine: Okki Nokki

El Penumbra

TAD ME1 / Soulnote A2 / Sonnet Morpheus / Sonnet Hermes / Shunyata Theta

celerontje

Gisteren:
''3:10 to Yuma'' op Blu-ray, NL versie.
Aanrader, een echte western met saloon's, bandieten met pistolen etc, plus dat de spanning er goed ingehouden wordt.
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

LittleNinja

Vanavond eindelijk weer eens een film die me wist te verbazen...

Tijdens de eerste helft had hij me nog niet echt te pakken maar hij wordt gewoon steeds beter naarmate het verhaal vordert... Erg cool!!!!

The Dark Knight

Driven2Shine

Zojuist The Godfather trilogie op Blu Ray afgerond.
Heb de afgelopen 3 avonden telkens een deel gekeken (voor de tigste keer trouwens :) )

DVDGuy

Citaat van: [SV] op januari 10, 2009, 03:24:28
Heb de afgelopen 3 avonden telkens een deel gekeken (voor de tigste keer trouwens :) )

Blijft ook mij na tig keer nog steeds boeien  :thumbs-up:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

Lex Groningen

The godfather blijft zeker keer op keer leuk om naar te kijken.
Heb ze zelf ook al tig keer bekeken.

Dennistattoo

Gisteren op me nieuwe LCD maar even "'Lord of War'' gekeken in Full HD, blijft een goeie film. Moet de LCD inspelen dus zal veel film's kijken het weekend en aankomende week

Sol

Citaat van: [SV] op januari 10, 2009, 03:24:28

Heb deze trilogie ook altijd al willen kijken, maar het komt er gewoon níét van!
Lijkt me zeker een mooi maffia-epos.
Current HT:  Denon 3808 | Monitor Audio GS20 + RX LCR | Sony 55W9 | Oppo 93 | PS4 | PS3 Phat | PS2 Phat

Not only do I not know the answer, I don't even know what the question is.

ksi

Zelfde hier en dan heb ik de BD zelfs al paar maand in huis haha

celerontje

Misschien moet er een versnelde versie komen met een beat eronder?
Dus:
Tehhhhhhh BOEMBOEM tehhhhhhhhh BOEMBOEM tehhhhhh BOEM tehhhhh tehhhh BOEMBOEM ''I want some fruit'' PANG PANG BOEM BOEM BOEM BOEM! ;D

DVDGuy

Vanavond de fim Alphabeth Killer gezien, onderhoudende film gebaseerd op een waar gebeurd verhaal.

Wat we zo meteen gaan kijken, is nog niet besloten  :music:
Benieuwd wat mij dagelijks bezig houdt?
Neem eens een kijkje op mijn blog: http://dvdguynl.wordpress.com

LittleNinja

Gisteren met het vrouwtje op het grote doek Jumper gekeken. Toch geen verkeerde film vind ik. De dame vond hem ook prima weg te kijken.

Marc

Wij zijn bezig met de spagettiwesterns. Eerder "The good, the bad and the ugly" en gisteren "Once upon a time in the West". Mooie muziek, mooie beelden, mooie mensen, goed verhaal, maar wat een traag tempo in vergelijking met huidige films. Uiteraard wel een must als je van westerns houdt, net als 3:10 to Yuma trouwens.