Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

patrick_vdb

Citaat van: jurjen op maart 23, 2003, 00:09:33nu begin ik het toch te waarderen. Het is wel lekker rustgevend op 1 of andere rare manier,

Deze meesterwerkjes moet je zeker koesteren ;) Overigens de eerste keer dat ik Koyaanisqatsi had gezien werd ik er totaal niet rustig van, eerder belagen vol onrustige gevoelens....drijvend tot wanhoop.

Vandaag Monster's Ball gekeken, vond de film op bijna alle fronten tegenvallen.

Mvrgr

Patrick

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

macksplack

MrPink

Star Trek IV: The Voyage Home. :)

Groetjes,
Oscar

macksplack

Raymen

Voor vanavond BoB deel 1 en 2.

mvrg,
raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 7X500W Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo x3000pro-Apple tv 4K(2022)-5XM&K MP 150-4xM&K IC95-1XM&K X12+ 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet

HUISKAMER:LG Oled 77c8 -Zidoo zx98k-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x en 3 x wworld

Roland

Martin_M

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

jurjen

Citaat van: Martin_M op maart 24, 2003, 22:26:40
Caligula  :o

Gatverdamme Martin, wat ben jij een pervert.

Mag ik hem een keer lenen  :)
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Spacebass

Citaat van: Martin_M op maart 24, 2003, 22:26:40
Caligula  :o

ben je familie van Egwin ???

Jason X (uit nostagische overwegingen, kijken wat ze ervan gebrouwen hebben, ennne DTS  8) )

MrPink

Fear and Loathing in Las Vegas...trippen! ;)

Groetjes,
Oscar

Martin_M

Citaat van: jurjen op maart 24, 2003, 22:37:06
Gatverdamme Martin, wat ben jij een pervert.

Mag ik hem een keer lenen  :)

Nou ja zeg :-\
Het is toch een historisch heel verantwoorde film.  Dat er bepaalde close-ups aanwezig zijn kan ik toch ook niets aan doen.
Geloven jullie het als ik zeg dat ik soms de andere kant uit gekeken heb? Nee he :P. Ik moet wel zeggen; wat hadden de vrouwen uit die tijd een boel haar! :-X

Caligula was dus gewoon een beetje gestoord (net als meer Roman Emperors in die tijd). Maar ik vond het wel interessant om te zien hoe ze het geloof erbij haalden om bepaalde dingen te kunnen verantwoorden/uitleggen. Wat dat betreft is er anno 2003 nog niet veel veranderd in bepaalde werelddelen.

Misschien kijk ik er wat nuchter tegenaan als atheïst zijnde, maar toch.
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

jaco

Kijk vanavond naar de omlijsting van mijn projectiescherm. Moet het doek er namelijk nog inhangen  ;D

Geen film dus.

Jaco

Erik van Voorst (in memoriam)

Nu we het toch over ziekelijke films hebben

Natural Born Killers...Oliver Stone

Ik moet hem nog zien.....of niet ??? ???

Sommige geven hem een 10 andere een 3
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

MrPink

Persoonlijk deed hij me niet zoveel...had liever gezien dat Tarantino hem ook geregisseerd had.

Groetjes,
Oscar

Bjorn

Vanavond gaan The Pianist en Jackie Brown erin.

Ben erg benieuwd naar the pianist, heb er veel positiefs over gehoord.

Roland

The Pianist is mooi !

Net Tarzan gekeken  :D

SiR-ROUND

In ieder geval U-571...

;D Met dubbele trui en wat verwarmende versnaperingen...

Spacebass

;D Kol-Kabel-trui afgewerkt met bivak muts ?

Vandaag de volgende film bekeken..

patrick_vdb

Om maar eens in de oorlogsstemming te blijven heb ik We were Soldiers opgezet.

Mvrgr

Patrick

Bjorn

Citaat van: Roland op maart 25, 2003, 16:32:49
The Pianist is mooi !

The Pianist was idd fantastisch! Zelden heeft een dergelijke film me zo 'gepakt'. Stukken beter dan schindlers list (als je hem hier al mee mag vergelijken..)

SiR-ROUND

U-571 was leuk, maar slap verhaal...

Verder nog A.I. gekeken, rare film, meerdere stijlen en plots...

Ik had iets heel anders verwacht.

Mr. Blonde

Gisteren disney's dinosaur gekeken.. Mooie film met prachtig geluid en ehhh... Hoe mooi is animatie...?? Nou zo mooi!!! :o
TV: Panasonic TX-P50G20 | DVD: Philips DVD963SA | NMT: TViX HD M-6500 | Receiver: Marantz SR4200 | Fronts: Mission M32i's | Rears: Mission M70's | Center: Mission M7C2 | Subwoofer: MJ Acoustics Pro 50

macksplack

insomnia staat vandaag op de planning ;D

J.A.F._Doorhof

Gisteren Road to Perdemtion gekeken, erg powerfull en indrukwekkend.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"
"Een ban krijg je niet, die verdien je"