Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

Vorige topic - Volgende topic

Glarioo

Citaat van: Raymond187 op februari 23, 2026, 10:58:17Hier aan een nieuwe serie begonnen

https://www.imdb.com/title/tt35707374/

Best leuk weer. Er zijn nu 4 afl. te zien.

Beetje zelfde verhaallijn als vele dat hebben.

hitman, gezin in gevaar en boze maffia mensjes.

De Zaak Alzheimer.

SV..S

Citaat van: pameijer op februari 22, 2026, 01:02:45Le Chant du Loup, goeie onderzeeër film. Ik heb het niet vaak, eigenlijk bijna nooit, maar zat de hele film op het puntje van m'n stoel!

waar heb je die gezien?

Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113      
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

FOXXX

Ik heb hem gisteren gezien, via spotnet, hele goede film 8)

pameijer

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

ravage

Gisteren de Film a house of dynamite , wat een shit film zeg.
krijgt veel goede beoordelingen maar daar heb je tegenwoordig ook niets meer aan.
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony NP5 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center: phonar / Rear speakers:  Phonar

pameijer

Citaat van: ravage op februari 24, 2026, 14:49:36Gisteren de Film a house of dynamite , wat een shit film zeg.
krijgt veel goede beoordelingen maar daar heb je tegenwoordig ook niets meer aan.
Daarom moet je ook de recensies in dit topic eerst lezen  ;D

Citaat van: pameijer op november 13, 2025, 14:53:48Gisteren naar A House of Dynamite op Netflix gekeken, leek me qua thema wel passen bij deze tijd. Ik hoopte op wat leuke actie en subwooferwaardige explosies. Maar wat een butt-film zeg. Eerste 40 minuten zijn goed, spannend en doen je echt afvragen hoe het gaat eindigen. Echter dat gevoel (hoe het eindigt) heb je ruim een uur later nog steeds, alleen is dan de film afgelopen en is er niks gebeurt in een uur tijd. Afrader, echt, of alleen het begin kijken. Wel goede acteurs, maar die redden de film ook niet.

Marantz Cinema 40 | Sony UBP-X800M2 CM| Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V en Ugoos AM6B+| Vu+ Duo2 | LG OLED65C4 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP en F15-SE subs en héél veel muziek!

Kjelt

Ik vond het een goede film, open einde waar velen niet tegenkunnen ala.

ravage

Citaat van: pameijer op februari 24, 2026, 14:51:45Daarom moet je ook de recensies in dit topic eerst lezen  ;D

Aha goed idee inderdaad
Denon 7200, , SYNN AMP, Pio KRP600M, Sony NP5 Beamer, Humax ird5000<br Speakers: Fronts, Isophon Vertigo / Center: phonar / Rear speakers:  Phonar

ravage

Citaat van: Kjelt op februari 24, 2026, 14:53:24Ik vond het een goede film, open einde waar velen niet tegenkunnen ala.

Na de 1e 40  min inderdaad steeds weer een terugblik naar een ander leger onderdeel, maar daar stop het ook, gebeurd verder niets meer en het open einde is gewoon een excuus om de film af te raffelen. maar goed , ieder zijn ding.

Kjelt

Citaat van: ravage op februari 24, 2026, 16:14:29Na de 1e 40  min inderdaad steeds weer een terugblik naar een ander leger onderdeel, maar daar stop het ook, gebeurd verder niets meer en het open einde is gewoon een excuus om de film af te raffelen. maar goed , ieder zijn ding.
:D Ook geen filmhuis film fan gok ik?
Begrijp je punt wel maar qua inhoud is het prima om hetzelfde verhaal van meerdere kanten te vertellen, geeft perspectief van de ander op hetzelfde onderwerp.

ravage

Citaat van: Kjelt op februari 24, 2026, 17:12:34:D Ook geen filmhuis film fan gok ik?
Begrijp je punt wel maar qua inhoud is het prima om hetzelfde verhaal van meerdere kanten te vertellen, geeft perspectief van de ander op hetzelfde onderwerp.

nee, dat niet. het filmhuis heeft soms mooie films hoor en docu's. een filmhuis heb je hier ook in Eindhoven. Het gaat om de opzet van de film, bij deze specifieke film sloeg de spanning helemaal plat en het eind was helemaal de doodsteek. maar goed, die zitten er ook tussen.. Ik had hetzelfde bij Oppenheimer

pameijer

Gisteravond Terminator: Dark Fate met mijn zoon gekeken. Moest gekeken worden om de Terminator franchise af te kunnen sluiten. Maar dit is werkelijk de meest overbodige film aller tijden. Wat een drama.

TornadoGo

Vorige week begonnen met "One Battle after Another" maar na 15 minuten uit gezet omdat het een politieke propagandafilm bleek te zijn.

Eergisteren de Franse "Count of Monte Cristo" en die vond ik wél erg goed (8,5/10).

Sonos Arc, One SL's & Sub | LG OLED55GX

pameijer

Citaat van: TornadoGo op februari 28, 2026, 15:36:12Vorige week begonnen met "One Battle after Another" maar na 15 minuten uit gezet omdat het een politieke propagandafilm bleek te zijn.
Zou je dit kunnen toelichten? Ben wel benieuwd wat je er allemaal in zag!

skank1

Citaat van: pameijer op februari 27, 2026, 09:59:43Gisteravond Terminator: Dark Fate met mijn zoon gekeken. Moest gekeken worden om de Terminator franchise af te kunnen sluiten. Maar dit is werkelijk de meest overbodige film aller tijden. Wat een drama.

Ook bezig om ze allemaal opnieuw te zien !
HT stijnopolis 7.2.2: Epson TW9300, Marantz sr7010, Hivilux 21:9 fixed frame scherm 311cm x 132cm, Shield TV, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Atmos: Focal Dome, Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Google TV, JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

FOXXX

Vanavond Mercy gekeken, vond het een hele aardige film, lekker AI gerelateerd, goed einde met aktie ;D

haythijs

Gisteravond The Hurt Locker weer eens gekeken. Fijne herziening.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

pameijer

Nu net The Gorge op Apple TV gekeken. Prima film, script is niet helemaal gefactcheckt denk ik  :tongue2:

reza

Zombies bestaan niet?  :D

Citaat van: pameijer op maart  4, 2026, 00:33:34Nu net The Gorge op Apple TV gekeken. Prima film, script is niet helemaal gefactcheckt denk ik  :tongue2:

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

pameijer

Wolfs op Apple TV. Vermakelijk, meer niet.

Kjelt

Ik vond hem wel aardig, weer wat anders gebaseerd op Mr Wolf van PulpFiction maar er had meer ingezeten idd.

pameijer

Der Tiger op Prime. Mooie film, beetje jammer van het einde. Meer zeg ik niet.

haythijs

Vrijdag geen training,geen tapdienst.
Het weekend begon ik met het laatste deel van The Matrix uit 2021. Ik had deze nog niet gezien en las vooral wat negatievere recensies op oa moviemeter.
De film was te doen voor een keertje maar geen absolute knaller voor mij. Daar waar ik het eerste deel uit 1999 nog altijd te gek vind. Wel een prima audiovisueel gebeuren, beeld en geluid is absoluut top.
Daarna nog even Queen live vanuit Montreal. Waar er in de stad een muzieknacht plaatsvond  ( elke koeg heeft dan een bandje) besloot ik er maar 1 voor mezelf te doen. Niet hun beste show trouwens vind ik, ik kijk/hoor bv  liever Wembley, Budapest, Milton Keynes of Rainbow.
Maar de beeld en geluidskwaliteit is wel waanzinnig, in dut geval de 4K versie.
Naast de VHS, DVD-versie van Pioneer en de bluray is dit de 4e versie die ik bezit. Blijkbaar ben ik prima voer voor de melkkoe van Queenproductions dus. 😂
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ RUconnected+JKE+Grimm.

Mc T

Gisteren draaide we twee keer Köln 75. Goed bezochte voorstellingen, met waardering van de bezoekers na afloop en dat met 'jazz'. Eea kwam toch voor elkaar omdat we eerder schreven dat het ook gewoon een leuke film is en met bijvoorbeeld het aandeel muziek geschiedenis er in verweven is. Ook vermakelijk en interessant genoeg om te kijken als je minder een klik hebt met jazz.

Deze film loopt als een trein, een beetje met de vibe uit het coming to age repertoire. Heb je de film gezien begrijp je waarom we zojuist de bezoekers een bericht na stuurde om het Köln concert te beluisteren op youtube. Of als je minder die klik hebt met jazz de interpretatie van Tomasz Trzcińsk (met fraaie beelden) eens af te spelen.

Shadowfox

MIMIC 1997

nog steeds prima vermaak  :thumbs-up: