Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Gestart door Sarjenka, mei 2, 2002, 00:48:02

« vorige - volgende »

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

holco

Underwater, vond het beeld en geluid goed, storyline stuk minder.
<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

papaleo

Deze collection staat ook klaar...mocht ik toevallig niets meer hebben ,want het gaat hard tijdens de C-crisis dan lijkt het mij wel leuk om deze reeks weer eens te gaan bekijken.

Bruce Lee Master Collection (geremasterde versies)

Ik ben benieuwd hoe dit er uit ziet en klinkt ,stukje jeugd sentiment...,phoe  ::)

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

paulkokkie

Citaat van: papaleo op april 30, 2020, 13:11:09
Bruce Lee Master Collection (geremasterde versies)
Ik ben benieuwd hoe dit er uit ziet en klinkt ,stukje jeugd sentiment...,phoe  ::)
Is hier gisteravond binnengelopen, ben ook benieuwd, ga wel eerst de overbodige troep er uithalen.
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Teejoo

#31653
Vanavond de blu-ray van Jason Bourne aan het kijken als laatste in de reeks van Math Damon. Opnieuw coole film, goed beeld, DTS-X soundtrack vind ik wel minder dan het vorige deel. Eigenlijk minder verfijnd en directioneel. Er gebeurt wel veel rondom, maar het kan dus veel gedefinieerder zoals in het deel hiervoor blijkt.

Aanvulling: het zijn vooral de drukke scenes die 'vollopen'. De rest klinkt dan weer erg goed.


pameijer

Een oude classic van stal gehaald: Don't Look Now, met Donald Sutherland en Julie Christie. Bijzondere film! Op de Wikipedia-pagina van deze film kun je er heel veel over lezen.



Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Teejoo

Gisteravond Quarted gekeken op blu-ray: gewoon een heerlijke film met al die oudjes! Beeld en geluid gewoon goed.



papaleo

Gisteravond "Il Traditore" gekeken...lekker sfeertje geen minuut verveeld.
Beeld/geluid geen hoogvlieger maar dat had ik op voorhand eigenlijk wel verwacht.
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

buckler

En ik heb naar 'Birds of Prey' gekeken en die viel mij wat tegen om eerlijk te zijn... geef hem (maar) een 5je


JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Citaat van: buckler op mei  2, 2020, 11:25:42
En ik heb naar 'Birds of Prey' gekeken en die viel mij wat tegen om eerlijk te zijn... geef hem (maar) een 5je


Ook qua beeld / geluid? Was het de blu-ray?

Teejoo

#31659
Allied op blu-ray! Goede film met top beeld en goed geluid!


scoc

Ik had nog steeds de Joker niet gezien. Dus vanavond deze gespeeld via UHD disc.
Pfff, wat viel dat enorm tegen. Niet wat beeld betreft dat was top en ook geluid was meer dan ok. Maar de film zelf, deze is zo overrated. Ik begrijp werkelijk de hype niet. Toen ik reeds na 30 minuten op mijn horloge begon te kijken wist ik het eigenlijk al, saai en langdradig met eigenlijk een heel eenvoudig verhaal nl. iemand die al wat gek is wordt nog wat gekker that's it. Vanwege de goede acteerprestatie van Phoenix wil ik het nog een kleine 6 geven.
Woonkamer (stereo): Aurender N20 | Devialet Expert 220 Pro | TAD ME1 | Purepower+ 1500 | Vicoustic panels
Woonkamer (tv): Apple TV 4K | Panasonic TX-55HZ1000E | Sonos Beam v2
HT: Oppo UDP-203 CineMike mod 2 | OSMC Vero 4K | Apple TV 4K | Lyngdorf MP-60 + MXA-8400 | Marantz MM7055 CineMike | ATC SCM11/C3C/SCM11 | 4 x Monitor Audio CSS230 | 2 x B&W DB3D | JVC DLA-NZ7 | Stewart Studiotek G3 | Propower 1050

pameijer

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Kjelt

Just Mercy.
Goede film , goed waar gebeurd verhaal maar erg langzaam en teveel docu achtig naar mijn smaak.

https://www.imdb.com/title/tt4916630

holco

Die gaan we meepakken, ben benieuwd!!

Citaat van: Teejoo op mei  2, 2020, 23:50:37
Allied op blu-ray! Goede film met top beeld en goed geluid!


<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

Kjelt

Citaat van: pameijer op mei  2, 2020, 01:05:37
Een oude classic van stal gehaald: Don't Look Now, met Donald Sutherland en Julie Christie. Bijzondere film!
Is dat die met dat kleine meisje in haar rode jasje ?
Die heb ik helaas gezien toen ik elf jaar was ofzo op tv, nachtmerries van gehad  :-X
Mijn ouders spoorden soms echt niet.
Wil hem nu nog wel een keer zien.

Zymotic

Vanmiddag Hobbs & Shaw gekeken. Geen hoogvlieger maar wel lekker ontspannend weg te kijken.

pameijer

Citaat van: Kjelt op mei  3, 2020, 17:24:27
Is dat die met dat kleine meisje in haar rode jasje ?
Die heb ik helaas gezien toen ik elf jaar was ofzo op tv, nachtmerries van gehad  :-X
Mijn ouders spoorden soms echt niet.
Wil hem nu nog wel een keer zien.
Ja klopt. Er staat idd horror bij het genre maar persoonlijk vind ik Frozen nog enger  ;) .

Als je ooit nog geld nodig hebt voor een nieuwe sub kun je altijd nog je ouders aanklagen  :clapping:
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Teejoo

#31667
Gisteren The spy who dumped me gekeken op blu-ray: erg leuke film, heel goed beeld en zelfs erg goede surroundtrack. Heel ruimtelijk, directioneel goed laag.


Teejoo

#31668
Vanavond Dunkirk op UHD. Passende maar heftige film tot nu toe. Beeld goed, geluid gewoon zeer intens. Irriteer me wel een beetje aan de muziek van Nolan. Dat had hij in Interstellar ook. Te indringend.

Aanvulling: film is afgelopen. Wat kan die regisseur met z'n synth en orgelgeluiden een film verkutten. Gaat echt helemaal nergens over. Heel jammer. Ik heb hem gewoon zacht gezet op een gegeven moment.

Jack_D

#31669
Zo zie je maar hoe kunnen smaken verschillen :D , vond ik juist heel prettig aan Dunkirk en zeker aan Interstellar. Heb zelfs de echte soundtrack origineel aangeschaft van Interstellar.... mooie muziek van Hans Zimmer....

Citaat van: Teejoo op mei  4, 2020, 22:36:35
Vanavond Dunkirk op UHD. Passende maar heftige film tot nu toe. Beeld goed, geluid gewoon zeer intens. Irriteer me wel een beetje aan de muziek van Nolan. Dat had hij in Interstellar ook. Te indringend.

Aanvulling: film is afgelopen. Wat kan die regisseur met z'n synth en orgelgeluiden een film verkutten. Gaat echt helemaal nergens over. Heel jammer. Ik heb hem gewoon zacht gezet op een gegeven moment.

DofN

#31670
Citaat van: scoc op mei  2, 2020, 23:52:08
Ik had nog steeds de Joker niet gezien. Dus vanavond deze gespeeld via UHD disc.
Pfff, wat viel dat enorm tegen. Niet wat beeld betreft dat was top en ook geluid was meer dan ok. Maar de film zelf, deze is zo overrated. Ik begrijp werkelijk de hype niet. Toen ik reeds na 30 minuten op mijn horloge begon te kijken wist ik het eigenlijk al, saai en langdradig met eigenlijk een heel eenvoudig verhaal nl. iemand die al wat gek is wordt nog wat gekker that’s it. Vanwege de goede acteerprestatie van Phoenix wil ik het nog een kleine 6 geven.

Ik ben het helemaal met je eens. Als je de film een paar gedachten geeft dan gaat ie flink tegenvallen. Maar jij en ik zijn tot nu toe de enigen op dit forum die er openlijk kritisch over zijn. In de pers lees je wel wisselende reviews. De goede reviews komen overeen met mijn idee - maar dat lijkt me logisch :)
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

#31671
Citaat van: doorofnight op mei  5, 2020, 08:56:49
Ik ben het helemaal met je eens. Als je de film een paar gedachten geeft dan gaat ie flink tegenvallen. Maar jij en ik zijn tot nu toe de enigen op dit forum die er openlijk kritisch over zijn. In de pers lees je wel wisselende reviews. De goede reviews komen overeen met mijn idee - maar dat lijkt me logisch :)
Sluit ik me bij aan hoor. Aardige acteerprestatie, maar het verhaal had totaal geen logische lijn en opbouw. Leuk om een keer gezien te hebben, maar meer ook niet. Dan kan ik een andere film met Joaquin Phoenix, 'Her' duizend maal meer waarderen.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

DofN

#31672
Ik heb naar Londen has Fallen gekeken. Een oude film uit 2016?, die het verdient om vergeten te worden. Of om tentoongesteld te worden als een voorbeeld van slechte smaak. Een film met een verwrongen wereldbeeld gecombineerd met ouderwets patriottisme. Slecht verhaal, slecht gespeeld, kolderieke dialogen. De actie was OK. Soms is een film zo slecht dat je hem uit nieuwsgierigheid niet uitzet om je te blijven verbazen over hoe stompzinnig hij kan worden.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

DofN

Citaat van: Bas Akkerman op mei  5, 2020, 09:04:35
Sluit ik me bij aan hoor. Aardige acteerprestatie, maar het verhaal had totaal geen logische lijn en opbouw. Leuk om een keer gezien te hebben, maar meer ook niet.

Oja, nu herinner ik me dat jij hem niet lang geleden ook gezien hebt en niet heel enthousiast was.
You changed the outcome by measuring it! - Professor Farnsworth
NAD M33, Dali Epicon 6 en 2 x JL-E112, Bacch binaural software

Bas Akkerman

Citaat van: doorofnight op mei  5, 2020, 09:05:18
Ik heb naar Londen has Fallen gekeken. Een oude film uit 2016?, die het verdient om vergeten te worden. Of om tentoongesteld te worden als een voorbeeld van slechte smaak. Een film met een verwrongen wereldbeeld gecombineerd met ouderwets patriottisme. Slecht verhaal, slecht gespeeld, kolderieke dialogen. De actie was OK. Soms is een film zo slecht dat je hem uit nieuwsgierigheid niet uitzet om je te blijven verbazen over hoe stompzinnig hij kan worden.
Mooi verwoord. Veel films vallen onder die categorie, ach lekker wegkijkvermaak.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten